Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 481433 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #140 : Eylül 09, 2008, 16:57:33 »
toplam kaça malodu sana

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #140 : Eylül 09, 2008, 16:57:33 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #141 : Eylül 09, 2008, 17:04:26 »
Emrah bey, sabit başlık ile birleştirdim konunuzu, sabit başlık bu gibi konular için açıldı zaten :)

Bu arada ToyotaSA'yı arayarak şikayetinizi iletebilirsiniz, durumun düzeltilmesinde katkınız olmuş olur.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • www.orenormanurunleri.com
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #142 : Eylül 09, 2008, 19:00:50 »
Merhaba,7 sayfanın hepsini tektek okudum..Genellikle herkes şikayetçi servislerden..Sadece tek bir servis çalışanı arkadaşım cevaplamış konuyu..Belki TOYOTA servis standardı anlattığı gibidir ama çoğunda bu uygulanmıyor demekki.Balıkesir ALTAN'dan sıfır aldığım 2008 Corolla Elegant Benzinli Düz vites aracım daha ilk km'sinde tıkırtı vs sorunlarıyla zaten can sıkıyordu.1000 km bakımına yine bize en yakın yer olduğu ve aracımızı aldığımız yer olduğu için (Balıkesir-Burhaniye) tekrar ALTAN'a gittik ve en üst model olan ve opsiyon bile olmayan Xenon far+Parksensörü+Alarm taktırdım.Fiyatlar zaten hiç bir TOYOTA servisinde birbirini tutmuyor.40 YTL'lik park sensörünü ben 150 YTL'ydi sanırım oda pazarlıkla anca taktırdım.Aynı dönem auris alan arkadaşım dijital ekranlısını daha ucuza taktırdı izmirde..Neyse Xenon OTOMOTİVASYON isimli Çin malı..Orjinali olmadığı için bana takılmadan önce Kore malı diye söyledikleri Xenon 3-4 ay bizi uğraştırdı.Değişti yenisi takıldı gene bir ton sıkıntı sonra kendiliğinden düzeldi  :wacko: Alarm (Cenmax) 9 ay boyunca yanından motorsiklet geçiyo bağırıyo,içine biniyoruz camlar açık alarm devredeyken ötmüyor.Ötüncede 2,5 saat ötüyor..Yakın bir yer değil biz gidelim yada onlar gelsin.3 defa gidilip gelindi 200 km yol..Sonunda alarmın beyni değişti ve şimdilik sorun yok gibi..Onun dışında zaten sürekli dile getirdiğimiz klasik 2008 Corolla şikayetlerinin hepsine,normal cevabı almak çok komikti..''Göğüslükten ses geliyor'' cevap: ''normal'' ''aracınız kaymak asfalt arabası,mıcırlı yolda ses gelmesi normal''..ne kadar saçma bir cevap.Tamam araba 5 yaşında olur,anlarım ses gelmesini..Arabada bozuk yola girince gıcır gıcır ya ''koltuk yaylarından yada emniyet kemerinden ses geliyor'' diyoruz,test ediyolar ''öyle bir ses yok'' evet ben size iş olsun die söyledim  >:( daha neler neler..TOYOTA merkeze mail attım.1ay sonra beni ALTAN dan arıyorlar böle böle şikayetiniz varmış gelin yardımcı olalım die..Kale alanda yok hiç..Anca araba satılıncaya kadar.Çoğu arkadaşın dediği gibi arabayı veriyorsun gidiyo,ne yapıldığını göremiyorsun bile..Arabanın içi krem renkli,bi çıkıyo servisten heryer simsiyah el izleri..Zaten bölgede tek olmanın avantajı mı diyeyim,iş direk ticaret olmuş..memnuniyet sıfır..Tlf ve yüzyüze konuşma sıcak ama aynı ilgi işçilik ve memnuniyette yok malesef BALIKESİR-ALTAN'da..Bende arasıra izmir'e gidip geliyorum..Gittiğim zaman denk getirip Borovalı yada Akdemir'de yaptıracağım bakımlarımı.Çok çok zorunlu (yolda kalırsam) olursam gideceğim ALTAN'a..

Not:Daha önce 10 yıl renault kullandım,hiç birinde servisimden şikayetim olmadı..Bu biraz işe verilen önem ve iş Ahlakı ile ilgili bence ;)
Bi Resim Koyamadım :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #143 : Eylül 09, 2008, 21:26:27 »
abicim arabayı yeni aldım toyato corolla  kitapcına bakınca ayak paspaslarının vidası sıkıştır diyyor benimkinin içine baktım olmuyor aldıgım yere gittim o paspaslar satılıyor diyor sürerken kayıyor ama alırken paspasınıda veriyoruz demişlerdi ama verdi paspaslar orjinal degil üzüldüm böyle bir büyük firmanın yapmasına toyota plaza reis lider çok üzüldüm birşürü para veripte bir paspas vermemelerine

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #144 : Eylül 11, 2008, 23:10:44 »
Toyota Dumankaya (Pendik-İst)
40bin ve 50bin bakımları burda yaptırdım, sonuçlar aynı.

Randevulu gittim.
aracı teslim etmek 30-45 dakika.
servis süresi 1-2 saat.
aracı teslim almak 30-45 dakika.

Servis güzel ama  ön büro ve sonrası sıkıntılı.
2-3 kişi yetmiyor servis danışmanı olarak.
prosedür dolu, yok fatura kapamak 10 dakka  yok yeni kayıt açmak 10 dakka sıra bir sürü.
olmaz ki , haşırt diye kredi kartından parayı çekmeyi biliyorsunuz. Müşterinin de vakti kıymetli, her geldiğimde arabanın servis süresi kadar daha neden boşu boşuna bekliyeyim serviste.
Toyotasaya'da şikayet edeceğim bu konuyu.
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Carina
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #145 : Eylül 13, 2008, 15:14:22 »
Ankarada Toyan'a gittim geçen gün, hizmet iyi, ustalarda iyi, pek servis deneyimim olmadığı için diğer yetkili servislerle kıyaslayamam ama 3 -4 tane özel servis gezdim sorunu çözmek için. hepsi üçkağıtçı, kucaklarını açmış bekliyolar, ahlak kalmamış, bundan sonra özel servis defterini kapattım. Ne varsa yetkili serviste var yine. ama onunda iyisini bulmak lazım tabi. Servis müdürü Cem Bey'e de teşekkür edip çıktım. Sonuç olarak, Toyan'ı öneririm.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '13
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #146 : Eylül 13, 2008, 23:47:53 »
arkadaşlar dikkat ettim. bu toyota servislerinde pek sorun için gelen araç görmedim ve toyota servislerinde bakım yerleri diğer diğer servislere göre küçük. diğer servisler çok kalabalık.gerçekten sorun çıkmıyo bu arablarda galiba.benim aracım 97000 km de ve sadece baskı balata değişti. özellikle firen balatalarını görünce çok şaşırdım çünkü yarısı bile gitmemiş. gerçekten sağlam araba yapıyolar
(98 toyota  corolla 1.6 xei)  2013 Auris 1,4 D4d

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #147 : Eylül 15, 2008, 00:57:37 »
toyota bir aracım var yaz sezonunda otonun hararet yapma sorunuyla karşılaştım rampa hararet yapıyor ve su eksiltiyordu yetkili servise gittim serviste 2 gün kaldı sonucunda bana aracınızın testi yapıldı herhangibir arıza tespit edilemedi denildi ben bu yüzde rampada yine aracım haharet yaptı ve conta yaktı malatya yetkili servisine gittim ve aracın arızası giderildi serviste bulunan ve otonun arızasını tespit eden Mehmet ve Kadir isimli ustalara teşekkür ediyorum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #148 : Eylül 17, 2008, 20:52:46 »
abiler aracın sol arka fren balatasına çakıl taşı girmş neresine nasıl girmş bilmiom biizim peder beni götürmedi balatanın değişmesi gerekiyomuş burada orjinali 10ytl plazada 100ytl

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #149 : Eylül 22, 2008, 10:30:58 »
10 liraya bisikletin fren pabucunu vermiyolar Arda kardeş abartma bu kadar.
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #150 : Eylül 22, 2008, 22:23:43 »
tabi ki arkadaşlar japon kökenli araç parçaları japonya dahil tüm ülkelerde pahalı ama sizlerin de bahsettiğiniz gibi sorun çıkarmıyor periyodik bakımlar da pek dudak uçuklatıcı değil ben türkiyedeki bayilerin belki dörtte ikisine ya gitmişimdir yada içerden biriyle tanışmışımdır gerçekten tüm bayiler iyi yada iyi olmak için epey çalışıyor siz birde burdaki toyota bayisine bir gelin (kktc)o zaman ordaki ilgi alakayı bir okadar daha iyi anlarsınız

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #151 : Eylül 23, 2008, 19:49:58 »
vallahi benim bildiğim ve bana sölenen fiyatlarla bu ki toyota tüm araçlara orankla türkiye şartlarında çok sorunsuz ve güzel bir araç hele bide japon yapımı ise

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #152 : Eylül 27, 2008, 10:19:47 »
ben aracımı alındııgından berı natas'a gotuyordum fakat servıs konunda kotuler bence arabamda sureklı sorunla oluyor ve hatalarını kabul dahı etmıyorlar. Mesela en son polen fıltresının kapagını takmayı unutmuslar arabayı goturdum takısınlar dıye servıs muduru ıle gorustum bana parca kırıktır o yuzden takmadık gıbı seyler soyledı sonra baktılarkı kapak sapa saglam. bundan oncede turbonun soketını takmayı unutmuslardı...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #153 : Eylül 27, 2008, 18:40:49 »
Selamlar Tayyar Bey,

Kimse aracimiza kendimiz gibi ozen goster/e/mez. O yuzden mumkun oldugu kadar periyodik bakimlarini kendimiz yapmamiz.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #154 : Ekim 07, 2008, 19:22:58 »
Arabanin yagini ilk defa kendim degistirdim ve acaba bir seyi unuttular mi, ya da yagi gercekten degistirdiler mi suphesi kalmiyor artik.-93-97 arasi kasalar icin-Corolla self servisi kolaylastirmis.Ugrasmasi da eglenceli.Etrafa bir damla yag sicratmadan yag degisti.Eski yagi da oto malzemeleri satan magazalardan birine goturdum ve ucretsiz aldilar.Yagin dokulecegi ustu kapakli plastik bir bidon tasimayi da kolaylastiriyor.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Avensis
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #155 : Ekim 07, 2008, 22:47:16 »
   Arkadaşlar bugün 2005 model  60.000 kmdeki avensisimi servise götürdüm. Zeytinburnu derindereye. Bi hesap çıkardılar aklınız durur.

SERVİSE GİTTİĞİMDE HİÇ BİR SORUNUM YOKTU SADECE NORMAL BAKIM İÇİN, BEKLEDİĞİM TEK ŞEY ÖN FREN BALATALARIYDI ,DEĞİŞMESİ GEREKTİĞİNİ TAHMİN ETTİĞİMDEN YOKSA Bİ SORUN YOKTU FRENLEMEDE.

Standart 60bin bakım 273 ytl + ufak tefek bikaç şey= 320 ytl bu neyse

ön fren disk + balataları + Ön sol disk mekanizması----500+170+700 ytl
v kayışı: 140 ytl
baskı balata değişse ii olurmuş:) 900 ytl

TOPLAM: 2590 YTL
tabiki yaptırmadım, sadece normal bakım yapın bırakın dedim 320 ytl verdim.

özel servisime gittim,merak etme o kadar acele bişey yok dediler, ama ben yinede orjinal yedek parçalarla değişecekleri değiştirin dedim.
YUKARIDAKİ SIRAYLA YAZIYORUM: 110+70+100+165= 445 YTL İŞÇİLİKTE 100YTL TOPLAM:545 YTL

ARKADAŞLAR BEN SÖYLENECEK SÖZ BULAMIYORUM, ADAMI KERİZ YERİNE KOYUYORLAR 4 KATI FİYAT OLURMU YA.


 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #156 : Ekim 07, 2008, 23:47:57 »
bu servisler hep böyle yaa...hepsi tuu kaka, ama benim izmirdeki akdemir plazaya hiç lafım yok, hiç beni kazıklayamadılar.. 4-5 yıl kullandığım corolla beni asla  servise muhtaç etmedi, daha öncede söylemiştim, periyodik bakımlarını bile yaptırmadım, sadece 10 binde bir yağ değiştirdim, ve sadece bir kere  fren balataları değişti

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #157 : Ekim 08, 2008, 09:13:42 »
dostum aynı derindere de 2006 model dizel aracımın periyodik bakımı 350 ytl ye çıktı. periyodik bakımdan hariç tamponuma bi işlem yapıldı para alınmadı, klimam kontrol edildi bi sorun bulunmadı, debriyajıma sertlik kontrolü yaptırdım bi bu kadar daha gider dendi. ayrıca bana gösterilen ilgiden de acayip memnunum yani şimdilik..bu altıncı bakım oldu Allah nazarlardan saklasın. yani biraz da herhalde ustasına yada satış sonrası hizmet görevlilerine bakıyor bu iş..onların insafına kalmış anlaşılan.
Derindere de Metin türkücü isimli şahsı acayip tavsiye ederim randevunuzu bu kişiden alınız. olağanüstü ilgili. benim aracıma servis görevlisi olarak bu kişi baktı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Avensis
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #158 : Ekim 08, 2008, 09:26:38 »
ilhan kardeşim ben servisler ilgisiz filan demedimki, tabiki bazı parçalar ömürlüdür zamanı gelince değiştirilir, benim anlatmaya çalıştığım parçaların gerçek değerinin 4-5 katına satılması. Sen bi parça değiştirmeye başla okuruz yorumlarını.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #159 : Ekim 08, 2008, 13:20:25 »
sen de anladığım kadarıyla ilave bişiler bulmuşlar. yoksa periyodik bakımda neden disk ve mekanizmasını değiştirsinler ki. servislere karşı bu kadar alıngan olma ..yatırımları daha büyük olduğu için goygoylamak istiyebilirler.yani zaten bu parçalar eğer garantiye girmiyosa serviste taktırmak saçma olur. garantin bittiyse periyodik bakım bile serviste gereksizdir bence. ben olsam ben de dışarıda değiştirirdim.