Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 481961 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2007 Auris 1.6 Elegant - 5 İleri Mekanik
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 131000
  • Model Yılı: '07
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1040 : Şubat 01, 2011, 17:35:03 »
Sanırım şikayetvar.com ya da benzeri sitelere yazabiliyorsunuz ve cevap verebiliyorlar genellikle.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1040 : Şubat 01, 2011, 17:35:03 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
  • Kilometre: 80000
  • Model Yılı: '11
  • 110 kere teşekkür etti
  • 314 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1041 : Şubat 01, 2011, 17:38:57 »
sikayetvar.com da hiç ilgilenmiyorlar boşuna yazmayın,

http://www.sikayetvar.com/arama/?typex=1&q=toyota&x=0

baksanıza bir tane şikayetle bile ilgilenilmemiş
Paran varsa Japon, yoksa alman. :nija:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 250
  • Model Yılı: '15
  • 68 kere teşekkür etti
  • 287 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1042 : Şubat 01, 2011, 20:19:44 »
Kod: [Seç]
sikayetvar.com da hiç ilgilenmiyorlar boşuna yazmayın,

http://www.sikayetvar.com/arama/?typex=1&q=toyota&x=0

baksanıza bir tane şikayetle bile ilgilenilmemiş

Sayfalar dolusu şikayet.Bu nasıl iştir ya.Sitedeki şikayetleri okuyunca toyotamdan soğudum be.Şikayete konu olan araçların hepside yeni ya.Şikayetlerde ortak özellik çok.Bu çok dikkatimi çekti.Yani toyota açısından hiçte iyi bir durum değil.Toyota da sorunsuz değilmiş yani.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1043 : Şubat 01, 2011, 21:54:05 »
Kod: [Seç]
sikayetvar.com da hiç ilgilenmiyorlar boşuna yazmayın,

http://www.sikayetvar.com/arama/?typex=1&q=toyota&x=0

baksanıza bir tane şikayetle bile ilgilenilmemiş

Sayfalar dolusu şikayet.Bu nasıl iştir ya.Sitedeki şikayetleri okuyunca toyotamdan soğudum be.Şikayete konu olan araçların hepside yeni ya.Şikayetlerde ortak özellik çok.Bu çok dikkatimi çekti.Yani toyota açısından hiçte iyi bir durum değil.Toyota da sorunsuz değilmiş yani.

birçok marka için durum hep böyle, siz canınızı sıkmayın...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1044 : Şubat 01, 2011, 22:34:01 »
  Genel olarak bence; Demokrasi ve Kurumsallaşma, Haklar ve Sorumluluk bilincinin eksikliğinden bunlar kaynaklanıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1045 : Şubat 06, 2011, 23:10:53 »
şikayet için toyota iletişim merkezini aradım söyledim hepsini artık gerekeni yaparlar mı bilmiyorum..şikayetimde servistekilerin kabaca,ilgisiz konuşmaları hepsini geçtim aracın arka camını değiştik 1 hafta geçti bagajda temizlik için bagaj havuzunu çıkarttığımda ne göreyim?komple cam kırıkları hiç birini temizlememişler ayrıca arka kapının tutacak yerinin içide cam kırıklarıyla doluydu onlarıda ben temizledim..yani bi servis anca bu kadar ilgisiz,vurdumduymaz olur
2007 corolla 1,6 sol sedan granit gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1046 : Şubat 06, 2011, 23:35:26 »
eren cim kardelen kaporta kısmı gerçekten iyi değil...Boya ustaları iyi mekanikteki celal  usta çok iyi biri elinden geleni yapıyor..Ayrıca eski servis danışmanlarının çoğu gitmiş.Şimdikler eskiler göre biraz daha kaba.Önceki ler daha nazikti.Bİrde abisi servisler okadar çok araba sattı ki eskisi kadar sakin değiller.Şimdi ağzına kadar dolular.İlgilenmiyorlar takmıyorlar.Bunu sadece kardelen için söylemek doğru olmaz.Ben kardeleni seviyorum daha kötüleri beterlerini bildiğim için güneydoğuda sıralam yapacak olursam emiin ol kardelen 1.sırada olur.Daha sonra şanlıurfa çayırcıoğlu.3 sırayada istemeye istemeye g.antep muhittinoğlunu yerleştiriyorum.Nedeni ise  patronlarının davranışları.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1047 : Şubat 07, 2011, 00:00:23 »
tuncay abi elazığdaki elpaya babam bi kere götürmüştü ve geldiğinde çok memnundu çok güleryüzlü,nazik ve ilgililer dedi..şu ana kadar ne zaman kardelene götürsek hep sorun hep sorun oldu..sadece aracı satıncaya kadar ondan sonrası boş heralde onlar için..daha önceki olanları şimdilik geçelim de cam kırıklarının bağajda ve kapı tutacağında unutulması hiç normal değil iyiki kapı tutacağındaki kırıklarını ilk ben farkettim yoksa ilk binen kardeşim olabilirdi ve eli ciddi bi şekilde kesilebilirdi ayrıca aracı akşam aldık sabah bi bindim ki çok kötü bi koku var acaba nerden geliyor diye bakarken servisteki yıkamacı paspasları yıkayıp ıslak ıslak kurumadan hemen içeri almış tabi sabaha kadar araba içinde koku yapmış..
2007 corolla 1,6 sol sedan granit gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1048 : Şubat 07, 2011, 00:03:58 »
abisi bende yol üstü elbistana giderken elpaya uğradım.Direksiyondan ses geliyordu.Dünyadan haberleri yok.Her güleryüz derdine çare olmuyor.Bak 2007 de herhalde kardelen en iyi servis ödülünü almıştı.kardelen mekanik te gerçekten iyiler formenleride elemanlarıda iyi niyetliler.KAportaya birşey diyemiyecem yoğunluklarına veriyorum başı boş vurdumduymaz demek istemiyorum.Benimde tamponu içinde farı tutan bir parçayı takarken sis lambasının soketini takmadan alt korumayı takmışlar tesadüfen sallanan bir soket gördüm de kendim söküp taktım yerine..Bazen bunlar oluyor oda özen göstermemeleri yoğun çalışmalarından.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1049 : Şubat 07, 2011, 00:06:47 »
hayret zaten elpaya direksiyon kutusundan gelen ses için götürmüştü babam beraber deneme sürüşüne çıkmışlar ve geldiğinde çözmüşlerdi sorunu
2007 corolla 1,6 sol sedan granit gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1050 : Şubat 07, 2011, 00:08:08 »
yook benim direkdiyon kutusunda sorun yoktu.Direksiyonun içindeki spiral hava yastığı kablosu sürtüyormuş oda sağa sola çevirdiğinde viyaklıyordu.Anlam veremediler bişey yapmadılar yada uğraşmak istemediler yol üstü gittiğim için.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1051 : Şubat 07, 2011, 00:12:12 »
sonuç olarak şikayetimi toyota iletişim merkezine ilettim inşallah bi sonuç alınır
2007 corolla 1,6 sol sedan granit gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB-
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1052 : Şubat 07, 2011, 00:13:54 »
Yarın kardelene arabamı 80 bin bakımı için götüreceğim extradan curis kontrol celik cant yaptırmayıda düşünüyorum tabi parımız yeterse inş gördüğüm olumlu yada olumsuz olayları burda paylaşırım
Benim Babam Toyota Gibi Adam

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1053 : Şubat 07, 2011, 00:15:14 »
bekliyoruz :)
2007 corolla 1,6 sol sedan granit gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1054 : Şubat 08, 2011, 11:45:23 »
Üç servise gittim üçünden de farklı cevaplar aldım. Merkezi aradım enteresan cevaplar verdi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1055 : Şubat 08, 2011, 11:48:11 »
biraz daha açsanız konuyu...bizde idrak edebilsek...
Ev Alma... Toyota Al...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1056 : Şubat 08, 2011, 11:57:06 »
Araçtan gaza bastığımda şıngirti sesi geliyordu bende servise gittim biri problem yok dedi biri pistonlar çizilmiş dedi digeri enjektor sesi dedi üstüne yok sundan ses değiştirelim yok Buda arizali değiştirelim bir sürü para aldilar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1057 : Şubat 08, 2011, 12:02:02 »
Sonra merkezi aradım sizin aracınız lpgli bir işlem yapamayız dediler benim anladığım aracınızı başka yere götürün oldu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1058 : Şubat 08, 2011, 12:15:12 »
bazen servis sırf baştan savmak için yalan yanlış şeyler söyleyip göndermeye çalışıyor...en güzeli güvendiğiniz bi ustayla işinizi halletmenizdir.ama aracınız garanti kapsamındaysa mecbur servisle muhattap olmak zorundasınız...
Ev Alma... Toyota Al...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1059 : Şubat 08, 2011, 12:18:28 »
Garanti kapsamında maalesef zaten tek ona güveniyorlar gerçi oda palavra ama