0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
BOSH 4 tırnaklı tavsiye ediyorum. Türkayımda bilir. Alttaki konuda biraz bahsetmiştik. İstersen bir göz at...http://www.toyotaclubtr.com/yakit/sizce-normalmi/
ben de bi iki şey söylemek istiyorum..ilk konu bujiler..eğer orjinali çift tırnak değil ise kesinlikle tek tırnak tercih etmelisin..sebebini kısaca açıklayayım;12V olarak gelen elektrik,bi bobinden geçtikten sonra 5000-13000 V gibi değerlere ulaşır..Marka ve modele göre değişir.bujiler çakarken bu yüksek gerilimle çakarlar..Ve bu kıvılcımın ateşlemeyi tam olarak yapabilmesi için (mükemmel yanma yani) minumum enerji gerektirir.bu da yaklaşık 1,7 mwatt civarındadır. Eğer bobin tek ark (buji ateşlediğinde oluşan kıvılcım) için tasarlanmışsa ve sen çift tırnak buji takarsan bu enerji çoğu zaman ikiye bölünür ve yanmayı bozar..Tabi kıvılcımın hangi tırnakta oluşacağı tamamen kısmet işi..her zaman da çift ark oluşacak diye bişey yok ama oluşursa çiğ yakıt atarsın ve çekiş düşer..