yapmayın ya ben ne yapacağım şimdi..

peki çalışır vaziyetteyken örneğin ışıklarda bir süre durdum sanki stop olacakmış gibi anlık bir titreme olup geçiyor... rölantisi düşüktür dediler şimdi dikkat ediyorum yağ değişiminden sonra olmuyor gibi ne alaka bilmiyorum...

hava ısındığı için tesadüfte etmiş olabilir... ben ankarada henüz sanayide çevre edinemedim bişey olduğunda toyanamı götüreyim başka yeremi bilmiyorum...
aslında sanayide çok iyi bir yer biliyorum bu siteden öğrendim ben de..şaşmaz tarafına gidebilirseniz, siteden öğrendiğinizi söyleyip hatta bir de selamımızı söylerseniz çok güzel yardımcı oluyorlar..şaşmaz sanayide yeni dörtnal toyota diye bir yer..test sürüşüne çıkarsınız sorun daha net anlaşılır
aslında sanayide çok iyi bir yer biliyorum bu siteden öğrendim ben de..şaşmaz tarafına gidebilirseniz, siteden öğrendiğinizi söyleyip hatta bir de selamımızı söylerseniz çok güzel yardımcı oluyorlar..şaşmaz sanayide yeni dörtnal toyota diye bir yer..test sürüşüne çıkarsınız sorun daha net anlaşılır
çok teşekkürler türkay bey çok sevindim buna... bir yere not ediyorum hemen.....
de selamı nasıl söyleyeceğim... "meraba size toyotacluptr nin selamı var mı diyim?
Zannedersem araçlarımız aynı kasa.Işıklarda beklerken devriniz 635-640 ile 700-740 arasında değişirken düşük devirde titremesi normal.VVT-I ların özelliği.Düşük devir yüksek tork kavramı geçerli bu durumda.Eğer söylediğim devirler arasında oynuyorsa fazla ve sürekli bir sansıntı olmadığı sürece sorun yok. 
aynı kasa derken benim ki 2000 model ama motor özelliği aynıdır değil mi? verdiğiniz bilgiler için teşekkürler...
konudaki titreme problemini okudum, aracıma nazar değdi.
Motor soğukken rolantide çalışırken bırp bırp diye son egzosttan anlık hızlı hava çıkışı oluyor, egzostçuya gittim hiç bir problem olmadığını söyledi. Gidene kadar motor ısındı gerçi

sorun ne olabilir
konudaki titreme problemini okudum, aracıma nazar değdi.
Motor soğukken rolantide çalışırken bırp bırp diye son egzosttan anlık hızlı hava çıkışı oluyor, egzostçuya gittim hiç bir problem olmadığını söyledi. Gidene kadar motor ısındı gerçi
sorun ne olabilir
nezamandır ve nekadar süredir oluyor, bu süre içinde hiç benzin aldınızmı veya başka bir benzinlikten benzin aldınızmı ? benim başımada buna benzer bişey geldi hareket halindeyken, sonra aracı sağ çekip egzoza baktığımda egzozun ucunda su birikmişti, benzinlikler benzine su katıyor arada, sorununuz bu olabilir
hayır almadım depodaki mevcut benzinle sorun çıkmıyordu durduk yere böyle bişey oldu anlamadım, gaza geçtikten sonrada devam ediyor, aslında 15-20 gündür var sorun. ben belki ateşleme ile ilgili bir teklemeden mi kaynaklanıyordur diye düşünüp bujileride kontrol ettirdim ama değilmiş bujiler sağlam, anlamadım can sıkıcı bir durum.
Sırasiyla:
1- Aracın çekişinde düşme oldu ve yakıt sarfiyatında artma varsa bobinleri kontrol ettirmekte fayda var.
2- Oksijen sensörü temizliği.
3- kelebek boğazi temizliği ilk akla gelen sebepler olabilir.
Sorunsuz sürüşler dileğiyle...
Arkadaşlar, BORPower MS-250 gerçekten söylendiği kadar etkili mi? Bende kullansam mı acaba ne dersiniz?
Gerçi yağı değiştireli 2000Km oldu, şimdi alıp üzerine eklesem bir sakıncası olur mu?
Çokmu soru sordum?
Arkadaşlar bende 2007 corolla terra aldım araç 28 binde ancak araç kalkışlarda titreme yapıyor daha öncede 2006 corolla sol kullanmıştım onda böyle bir sorun yaşamadım. ama şuan böyle bir durum söz konusu yardımcı olursanız sevinirim
frene basınca da aynı şey oluyorsa veya direksiyona vuruyorsa balataları taşlattırmanız lazım olabilir.
Ceyhun abi, frene basınca titreme yapmasının tek sebebi var oda devrini düşürmesidir frene basınca araç çok güç kaybediyor elektriksel olarak.o yüzden deviri düşüyor.
aynı kasa derken benim ki 2000 model ama motor özelliği aynıdır değil mi? verdiğiniz bilgiler için teşekkürler...
Siz Türkay'ın dediği yere bir uğrayın, orada Sadık Ustayı bulun (kendisi forumumuzunda bir üyesidir). Özcan'ın ya da Türkay'ın hatta ikisininde selamını iletin mutlaka yardımcı olacaklardır. Adres bilgisine google'dan arama yaparak ulaşabilirsiniz.