0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Atilla özdemir bey hatayda yaşıyorum 93 model 2.0 gli corona aracım var 3 s fe motorlu orjinal yağı 10 40 kullanıyorum aracın motoru 50 bin km önce komple yapıldı shell yağ kullandım eksiltme yaptı motor ustam castrol önerdi su anda 3000 km oldu çok bariz bir eksiltme yok ama bir sonraki değişimde 10 60 düşünüyorum bu 0 40 veya 5 40 ta incelemelerimde güzel sonuçlar var gibi ama bizim motora ince olurmu siz ne dersiniz
O dediğiniz pvs valf ini tamirci sokerken geçen yıl kırmıştı yenisini aldım ama birebir orjinal değil yuvaya oturdu ucuna takılan hortumun içine suzgec görevi görmesi için daha önceden bez tarzı birşeyler sıkıştırmış lar onuda çıkarttı usta yeni hortum taktı sizinkinde nasıl hortum acaba ama dışarı yağ atma yok ordan sibob kapağını söküp güzelce temizlettim ve contasını yeniledik ama buji kecelerini orjinal bulamadığım için sıvı conta sürüp tekrar taktık Şu an için kaçırma yok son olarak sizin araç kaç bin km de ve yağ eksiltme yapiyormu
iyi geceler arkadaşlar bugün elm cihazım geldi bende bağlantı yapıp değerleri okudum. lltft ve stft değerlerimin benzin ve gazdaki resimlerini ekliyorum. sizce aracımın ayarında bi sıkıntı var mı? bu değerleri nasıl okumamız gerekir ? değerler nekadar olursa ayar düzgündür diyebiliriz? 1. foto benzin değerleri 2. foto lpg değerleri. teşekkürler.
yakıt hesabı yaparım aşağı yukarı tutuyor ama bir ayarsızlık var malum. ah bu seq 32 öldürdü bizi keşke kendim ayar yapabileceğim obd li bi kit taktırsaydım.
Brc nin ayarı da kolaydır. Kablosu da ucuz.
Yücel aydoğan bey benim emektarda(93 model corona 2.0 cc) akl sıralı sistem var bende sabahları ilk marşta ve lpg ye geçinceye kadar baya benzin kokusu duyuyorum ama ısındıktan sonra geçiyor lpgcilere derdimi anlatamıyorum acaba benim aracın ayaridami bozuk acaba Gerçi yakıttan memnunum aracın çalışmasında hiçbir sıkıntı yok çok şükür
Karbüratörlü sistem olduğu için anlayan çok yoktur. Subap yanması gibi bir durum da olmaz. Yakıttan da memnunsanız hiç dokundurmayın.