0 Üye ve 4 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Çağlar bey motul 5w30 5 lt lik yağı 129 ₺ kargo ücretsiz aldım. Mobilin 5 lt 5w30 undan daha ucuz şuan.
www.yagcarsisi.com siparişten sonra ikinci gün elime geçti. Almadan önce mail attım bir saat sonra dönüş yaptılar ve aracımın ne kadar yağ aldığını ve önerdikleri çeşidi söylediler. Kısacası ben çok memnun kaldım. 5w30 eco-clean tercih ettim. Henüz aracıma koydurmadım. Tavsiye ederim.
Bu adamlar işini gerçekten iyi yapıyor, umarım artan iş hacmine bağlı bozulma olmaz.
Ufuk hocam çok haklısın. Özellikle motul arıyordum kafama koymuştum. Adamların sitesini de internet üzerinden rastgele buldum. İnşallah hep böyle devam ederler.
Şimdi başka bir tartışma da ben baslatayimMadem bizim kullandığımız tam sentetik yağlar normal şartlarda en az 15bin km rahat gidiyor ve biz her 10 binde değiştiriyoruz. Peki Bu 1 yıl muhabbeti nedir? Ve Avrupa ülkelerinde de kaç km yaparsan yap 1 yil dolunca gel yağını değiştirelim diyorlar mı? Şimdi buna takıldı kafam?
Yağ tam sentetikte olsa özelliği bozulur. Yağın kartere konulduğu andan itibaren oksidasyonu başlar. Hava temas ettiği için kilometre dolmasa da yağın değişmesinde fayda vardır. Bildiğim yağ üreticileri yılda bir yağ değiştirmenin motorun ömrüne faydası olduğunu belirtmektedirler.
Benim araç 4 litre yağ alıyor diye biliyorum 5 litresini almama gerek varmı emin olamadım Kullanma klavuzunda 4 litre alır filtre ile beraber yazıyor.Bu arada bu Motul yağ bu kadar çok övülüyor fakat linkini attığınız sitede Mobil1 ESP 5-30 4Lt daha pahalı.Motul eco-clean 4lt daha ucuz.Hangisini alayım kafam karıştı
Talat, amcamın oğlunda 98 model accent var. 8 senedir kendisinde ve sadece 2 kez yağ değiştirmiş başka hiçbir bakıma girmemiş. Hala sıkıntısız çalışıyor. Ben de bunu duyunca acaba biz mi çok pimpirikliyiz diye düşünmeye başladım.
Motor yağı ölçme problemine bu şekilde bir video buldum. Gerçi benim sıkıntım her yerine yağ bulaşmasıydı ama onada alttaki yorumlarda birşeyler yazmışlar onları deniyeceğim.! No longer availablehttps://www.youtube.com/watch?v=UMKeFspGKbk
Nesi saçma geldi. ? Nasıl olmasını isterdin ?