arabada alta damlayan yağ felan yok araba ilk çalıştırıldığında da duman yok devamındada duman yok anlam veremedim bir şekilde bir yerden harcıyor ama nereden
Merhaba arkadaşlar aracımı yeni aldım. Şuanki kmsi 236.000de 20-25bin km önce motor sıfır yapılmış. En son yağ değişiminde 10w-40 yağ kullanılmış. Sizce hangi yağı kullanmalıyım. Son 2 aracım 140.000kmnin üzerindeydi onlara 5w 30 yağ alıyordum ben.
Anıl Köksal Eksiltme daha az yaptı 2000 km de yarım litrye düştü.
Anıl Köksal Eksiltme daha az yaptı 2000 km de yarım litrye düştü.
Aynı araba olduğu için merak ettim. Ben 5 50 kullanmıştım eksiltme yapmadı ve hatta arttırdı bile

yağ çubuğunda fulün biraz üstünü görüyorum. Değişeli 3000 km oldu. Tabiki rengi hala sarı.
Arada sırada rapor ver Bahadır
arabada alta damlayan yağ felan yok araba ilk çalıştırıldığında da duman yok devamındada duman yok anlam veremedim bir şekilde bir yerden harcıyor ama nereden
Mustafa senin iş segmanla çözülür ama önce 10/60 yağı kullan, iyi netice alırsan motoru elletmezsin.
Aynı araba olduğu için merak ettim. Ben 5 50 kullanmıştım eksiltme yapmadı ve hatta arttırdı bile
yağ çubuğunda fulün biraz üstünü görüyorum. Değişeli 3000 km oldu. Tabiki rengi hala sarı.
Arada sırada rapor ver Bahadır 
Değişme olursa buraya yazarım.

4lt lik yağ almıştım değişimde 3lt sini kullandık. Kalan 1 litrenin yarısını 2000 km de ekledim. Elimde yarım litre kaldı. 2000 km içinde tekrar 10w60 sipariş vermem gerek yani 10w40 dan avantajlı olan kısmı sadece 20.000 km sonra değiştirmeyi düşünüyor olmam. Bakalım değecek mi uzun vadede sonuçlarını göreceğiz:)
atilla abi 10-40koymuştum sonuç değişmedi ama bir daki sefere 10-60 koyayım bakalım
Mesaj Birleştirildi: 19 Haz, 2015 16:42
usta üst kapak açılmış dedi masraf büyük olabilir dedi korkuttu beni
atilla abi 10-40koymuştum sonuç değişmedi ama bir daki sefere 10-60 koyayım bakalım
Mesaj Birleştirildi: 19 Haz, 2015 16:42
usta üst kapak açılmış dedi masraf büyük olabilir dedi korkuttu beni
141 bindeki ( gerçekse) motorda problem kolay kolay çıkmaz o dönemdeki kullanılan sekman kalitesindenkaynaklanan problem.
arkadaşlar 1.6 vvti için hangi yağı tavsiye edersiniz. youtube da http://www.n11.com/mobil-1-peak-life-5w-50-4-litre-P60095591 ürünü gördüm ama yurt dışıydı. ülkemiz için gecerlimidir. ıkılemde kaldım acıkcası
Ben 2004 VVT-I'da 5W-30 kullanıyorum, memnunum. TOYOTA ilk etapta bizim araçlara 5W-30 öneriyor.
5W-40 da kullanabilirsiniz.
arkadaşlar 1.6 vvti için hangi yağı tavsiye edersiniz. youtube da http://www.n11.com/mobil-1-peak-life-5w-50-4-litre-P60095591 ürünü gördüm ama yurt dışıydı. ülkemiz için gecerlimidir. ıkılemde kaldım acıkcası
arabanın km si düşük onun için ya mobil1 0w40 veya castrol edge 5w40 kullan, 250 bin km olunca peaklife 5w50 kullanırsın.
Atilla bey selamlar.arabamı daha yeni aldım bundan once 2001 corllam vardı yağ yakması vardı 1000 km de 1 lıtre. bununda bıraz yakıyor ama tahmını 3000 km de yarım lıtre. bu onerdıgınız yağda artma olabılırmı
arkadaşlar lpg li aracima enjektör temizleyici kullanmak istiyorum. yarım depo benzin doluyken koysam sorun olur mu. Araç 65 binde ya da gerek var mi daha erken mi
arkadaşlar lpg li aracima enjektör temizleyici kullanmak istiyorum. yarım depo benzin doluyken koysam sorun olur mu. Araç 65 binde ya da gerek var mi daha erken mi
Kimyasal olduğundan dikkat etmek lazım Talat. Şindilik yarısını koyarsın benzin aldığında da diğer yarısını koyarsın. Bence gerek yok, otobanda benzinle yüksek devir her derde deva
Kimyasal olduğundan dikkat etmek lazım Talat. Şindilik yarısını koyarsın benzin aldığında da diğer yarısını koyarsın. Bence gerek yok, otobanda benzinle yüksek devir her derde deva 
Kesinlikle katılıyorum böyle kimyasallara gerek bile yok.
Atilla Abi!
Bir kaç hafta önce yağ sordum Castrok Edge 5W/40 kullanabilirsin demiştin.
Bu yağı kullanabilir miyim araçta sıkıntı olurmu ? (araç 98binde) Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40 Motor Yağı http://www.madeniyag.net/Castrol-Edge-Turbo-Diesel-5W-40-Motor-Yagi-4-Lt,PR-22.html
tabi kullanabilirsin aynı yağ.
Atilla bey selamlar.arabamı daha yeni aldım bundan once 2001 corllam vardı yağ yakması vardı 1000 km de 1 lıtre. bununda bıraz yakıyor ama tahmını 3000 km de yarım lıtre. bu onerdıgınız yağda artma olabılırmı
yağ eksiltmesi biraz fazla peaklife 5w50 senin için daha iyi olur.
Selam arkadaşlar.
2007 model makyajlı kasa Corolla SW terra 1.4 D-4D Aracımın 240.000Km ağır bakımını yaptırdım
Yağ olarak Mobil Super 3000 Full Sentetik 5w40 kullandım. Şu an 4000km geçti yağ kontrol ettiğimde hiç eksiltme olmamış, daha önceden yetkili servis 10w40 yarı sentetik mobil kullanıyormuş ve eski sahibi eksilme oluyor demişti, şu an bu sorun ortadan kalkmış görünüyor bunu sizinle paylaşmak istedim. Bide bu Aracın turbosunu en iyi kim test eder tanıdığınız servis var ise paylaşırmısınız? (İSTANBUL 4.Levent Tarafında İkamet Ediyorum)
Selam arkadaşlar.
2007 model makyajlı kasa Corolla SW terra 1.4 D-4D Aracımın 240.000Km ağır bakımını yaptırdım
Yağ olarak Mobil Super 3000 Full Sentetik 5w40 kullandım. Şu an 4000km geçti yağ kontrol ettiğimde hiç eksiltme olmamış, daha önceden yetkili servis 10w40 yarı sentetik mobil kullanıyormuş ve eski sahibi eksilme oluyor demişti, şu an bu sorun ortadan kalkmış görünüyor bunu sizinle paylaşmak istedim. Bide bu Aracın turbosunu en iyi kim test eder tanıdığınız servis var ise paylaşırmısınız? (İSTANBUL 4.Levent Tarafında İkamet Ediyorum)
Forumdan Ufuk SÖNMEZ Bey e mesaj atabilirsiniz.
Mesaj Birleştirildi: 22 Haz, 2015 19:03
Üyeliğimi de silebilirsiniz.Onaya gerek yok.
Mesaj Birleştirildi: 22 Haz, 2015 19:11
Burada hoşça vakit geçirirken kendi aramızda yardımlaşmaya çalışıyorken duruma müdahale edilen bir ortamda olmak hiç hoşuma gitmedi şimdi.Mesaj yazıyorum onaydan sonra ekrana geliyor.Bunu da buradan belirteyim.