0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Ben yaklaşık bir senelik Avensis 1.6 Comfort (2006) kullanıcısıyım.Şunu kabul etmek lazım ki, 1.6 motor 1300 kg'a az geliyor. Ama durun bakalım. Nerede az geliyor ? Kalkışlarda ve hızlanmalarda (araçları sollarken). Ama şunuda söyleyebilirim: gazı bol verirseniz araç elinden geleni yapıyor. Bunuda yabana atmamak lazım. Diğer koşullarda hiçbir problemi yok.Yol düz yada hafif meyilli olsun zorlanmadan 180'in üzerine çıkabiliyor. İşte o anda yola yapışıyor ve yoldan çıkamazsın diyor. Sarsıntının olmaması insana güvende olduğu hissini yaşatıyor.Herşey bir yana, konforuna tek kelime edilmez. Doğunun Mercedes'i diyebiliriz. Bazen sırf o keyfi yaşamak için direksiyonu ve sürüş keyfini başkasına bırakıp arka koltuğa geçiyorum. Aracıma her binen, arka diz mesafesinin ne kadar geniş olduğunu söylüyor.Benim için ön konsolun ve gösterge panelinin görünümü çok çok önemlidir. Avensis'i aldıktan sonra aracımınkini (ön konsol) vectra ve passat ile kıyasladım. Defalarca. Ve bunu yaparkende kendi kendime telkinde bulundum: "Tarafsız ol, duygusal davranma, hangisi iyi?" diye. Herseferinde Avensis'i beyendim.Son olarak: Yakıt. Orta sınıf araçlar içerisinde Avensis'ten daha az yakan yok yok yok. Ne mutlu benzin'in 3 lirayı gördüğü bu ülkede böyle bir araca sahip olmak. Nitekim her Avensis 1.6 sahipleri de benimle hemfikirler.[/quote]Kalkışlarda ve araç sollarken devri 4000'in üzerinde tutarsan sorun kalmaz derim.
Ben yaklaşık bir senelik Avensis 1.6 Comfort (2006) kullanıcısıyım.Şunu kabul etmek lazım ki, 1.6 motor 1300 kg'a az geliyor. Ama durun bakalım. Nerede az geliyor ? Kalkışlarda ve hızlanmalarda (araçları sollarken). Ama şunuda söyleyebilirim: gazı bol verirseniz araç elinden geleni yapıyor. Bunuda yabana atmamak lazım. Diğer koşullarda hiçbir problemi yok.Yol düz yada hafif meyilli olsun zorlanmadan 180'in üzerine çıkabiliyor. İşte o anda yola yapışıyor ve yoldan çıkamazsın diyor. Sarsıntının olmaması insana güvende olduğu hissini yaşatıyor.Herşey bir yana, konforuna tek kelime edilmez. Doğunun Mercedes'i diyebiliriz. Bazen sırf o keyfi yaşamak için direksiyonu ve sürüş keyfini başkasına bırakıp arka koltuğa geçiyorum. Aracıma her binen, arka diz mesafesinin ne kadar geniş olduğunu söylüyor.Benim için ön konsolun ve gösterge panelinin görünümü çok çok önemlidir. Avensis'i aldıktan sonra aracımınkini (ön konsol) vectra ve passat ile kıyasladım. Defalarca. Ve bunu yaparkende kendi kendime telkinde bulundum: "Tarafsız ol, duygusal davranma, hangisi iyi?" diye. Herseferinde Avensis'i beyendim.Son olarak: Yakıt. Orta sınıf araçlar içerisinde Avensis'ten daha az yakan yok yok yok. Ne mutlu benzin'in 3 lirayı gördüğü bu ülkede böyle bir araca sahip olmak. Nitekim her Avensis 1.6 sahipleri de benimle hemfikirler.[/quote]kesinlikle hızlandıkça yol tutuşuna katılıyorum...nitekim bir kere denk geldi arkamdan bir megane sıkıştırdı 2 şeritli kısmında otobanın... sağa geçip yol veremedim bende gaza asıldım... 180 le ben hala virajı dönüyodum 160 dan sonra megane uzaklaşmaya başladı... ve en ufak bir kayma olmadı arabada... ancak şu varki rüzgarlı havalarda stabilitesi bozulabiliyor... yan rüzgarlardan çok etkileniyor...