0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
bu kasa e160 a göre yere 1 cm daha yakın,bu da altının bol bol sürteceğine delalet ediyor,çarpraz geçmeye devam.
Örneğin aldığımız araçta krom çıta ve tampon koruyucuyu (+2500tl) istemememize rağmen mecburen almak zorunda kaldık.
Benim de en büyük eleştirim bu, ne bulursan onu alıyorsun. Fabrikası zaten ülkede olan bir markada istediğin renk ve donanımlara daha kolay ulaşabiliyor olabilmen gerekirdi.
bu taktiği son zamanlarda life modeli beklendiği,bulunamadığı zamanda yapmışlardı.alper sınav beye katılıyorum.paramızla istediğimizi seçemiyoruz,mutlaka birilerine tabi oluyoruz.
Biraz önce Corolla hibrit aracını yaklaşık 10 km.test etme imkanım oldu.motor verim olarak neredeyse tsi motorlarla eşdeğer tork sunuyor,veya bana öyle geldi.yalıtım olarak önceki kasaya göre bir tık önde,arka süspansiyon sisteminin bağımsız olmasının da ilave katkısı var sanırım.sanruf aracın kabin kısmını basmış ama 180cm.boyumla arka baş mesafemde tavanla arasında 2cm.boşluk ancak kalıyor.araç spor bir görünüm kazanmış.yere biraz daha yakınlaşması altını sürtme şikayetlerini artırır kanaatindeyim.koltukları beğendim.kullanılan deri vasatın altında.Toyotadan sonra hemen yanındaki Honda bayiinde Civic elegance test ettim.maalesef Corolladan sonra her yönden özellikle yalıtım ve şanzumanın gücünü yola aktarması malzeme kalitesi açısından çok geride .Hibybrit araç beni etkiedi açıkçası ancak mtv ve sigorta açısından şu an beklemedeyim.saygılar.
Dün arkadaşlar ile gidip inceledik.159'dan sonra en üst paket (passion) dışındaki modellerin içi çok dandik geldi. Passion paketinde daha fazla deri olduğu için şık duruyor. Showroomlarda da en önde tabi ki Passion paketler yer alıyor. Tavsiyem incelemek için gittğinizde arka sıralarda duran Flame veya Dream modellerini inceleyin.Orta ekran hadi neyse de, alt pakette o ekranın olmadığı modellerde orası hiç olmamış.