0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Selamın aleyküm, 94 corollamın vites hizası ve yan koltuğun altına denk gelen yerlerde tam tur direksiyon çevirdiğim zaman “kat kat kat” gibi sesler geliyor düzleyince direksiyonu geçiyor. Sebebi ne olabilir ? Şimdiden teşekkür ederim.
Bu plastik parçanın ismi var mıdır ortalama ücreti ne kadar tutar abi ben ıslakken bir daha dikkat edeceğim. Aciliyeti olan bir durum olurmu peki
adını ufuk bey daha önce başka bir konuda yazmıştı ama tam olarak aklımda değil,aciliyet arz etmez ama yinede kısa zamanda baktırmak tedarik Edip değiştirmek gerekir.Değiştirmeniz sorunu kesinlikle ortadan kaldıracak diye birşey yok aklınızda bulunsun,çünkü orjinal veya kaliteli parça tedarik etmek bazı parçalar için zor duruma geldi, @Ufuk Sönmez (16363) bey ile irtibata geçmenizi tavsiye ederim en doğru cevabı kendilerinden alabilirsiniz.Mesaj Birleştirildi: Şubat 02, 2019, 14:10:40Tabiki burada tahmini farazi konuşuyoruz ilk önce iyi bir öndüzenciye gidip alt takımı kontrol ettirin,arızalı parçaları listelettirin belki başka bir neden çıkabilir,eğer dediğim yerden çıkarsa ne âlâ belki başka parçada gerekebilir ufuk beyden hepsini beraber istersiniz bulunduğunuz yerdeki özel servise montajı yaptırırsınız.
Geçmiş olsun yağ lambası yanacak kadar agresifmi kullandın aracı veya uzun süre kontrol etmedinmi?
güncel yaşam çok yoğun bu nedenle prensip olarak her pazar günü sabahtan motor yağı,suyu vs gibi kontrol etmeyi adet haline getirirseniz,hiç bir zaman sorun olmaz.böylece yağ yakma gibi durumlar varsa kontrol altına almış olursunuz.
Direksiyonu turunun tam sonuna kadar çevirip, o noktada bekletmek direksi yon pompası sağlığı için tavsiye edilmez.Rotlar ile ilgili sorun varsa her daim öncelik arzeder.Yağ ile ilgili konu başlığını kullanabilirsiniz.
benim subi'de de aynı sıkıntı var. tam sağ ve tam sol yapıp beklettiğin zaman dırrrrr diye süreklilik arz eden bir ses çıkıyor. dayamayı bıraktın mı ses gidiyor. servise ilk gidişimde söyliyeceğim bakalım giderebilecekler mi.
Abdulkadir bey sizin araçtaki bir sorun değil,aksine normal bir durumdur şöyleki hidrolik direksiyon pompası veya elektrik destekli direksiyon farketmeksizin bu durum böyle işler sona dayadığınızda pompa zorlanmaya başlar ve ses ile sizi uyarır zorlarsanız işi bırakacağım der o son noktaya dayamak ve öyle askıda beklemek direksiyon sisteminin ömrünü kısaltır pompayı keçeleri hortumları vs bütün sistemi olumsuz yönde etkiler,hatta park ederken de direksiyonu tam düz bırakmak gerekmektedir uzun süre baskıda kalan direksiyon keçeleri sertleşme yapar ve kaçırır diğer bir sıkıntıda ilk marş yaparken direksiyon pompası fazla yük altında olduğundan zorlar.