0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
çok can yakıcı olmuş. efsane kasaya göre daha kaslı bir görünüm var. 1500-2000 hp modifiyeler gelir yakında
en iyisini japonlar bilir ama keşke efsane kasadan izler taşısaydı görünüm olarak. hatta aynısı bile olabilirdi. sadece içinde-dışında-motorunda kısacası dış görünümü aynı kalacak şekilde ful teknolojiyle yenileyebilirlerdi.
N54B30 ile 800+hp mümkün ama 1500-2000 çok çok zor, işin içinde bir de şanzıman konusu var ki ZF8HP ile neredeyse imkansız....Emisyon normlarını yakalayabilmek için artık ellerinde avuçlarında ne varsa kullanıyorlar, en önemli etkenlerden biri de Aerodinami olduğu için mecburen tasarım değişikliği yapmak zorunda kalmışlardır, tahminim 0.27Cd gibi bir sürtünme katsayısı olmalı.
Türkiyede 1490 hp'yi gören bir supra var. İnternetten görmüştüm, bulursam atayım
Mücahit bey bahsettiğiniz Supra bu olsa gerek malesef her motorda istenilen değişiklikler yapılamıyor öyle basit uğraşlar değil temel bir tecrübe gerektiriyor ,ve kullanılan parçalar öyle düz mantıkla tak değiştir beygir artsın gibi olmuyor getirisi parçaların dayanıklılığı hesap matematik işi gücü üretmenin yanında birde yola aktarmak varki o en büyük mesele bu tür araçların fren sistemleri bile özel diyazn edilmek zorunda sadece fren sistemleri bir sıradan alt model araç parasına denk gelebiliyor düşünün ki elinizde bir boş motor ve kasa var bunu baştan sona motor içinde bir pistonun yatak veya burçlarını tutan bir sekman dahi en ince hesaba göre düşünülmesi hesap yapılması lazım videoda net bir şekilde anlatıyor.//www.youtube.com/watch?v=6iGJLBPWV-M
Ümit abi selam,. O aracın üstünde rahat 200bin dolar malzeme var. İnsan bu işlemleri yaparken dünyadan koparak yapar heralde.