0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Galiba forumda spacer kullanan bir ben varım
Nasıl bir de senin yorumlarını duysak
Tek başına dünyaları değiştirmesi beklenmemeli tabi. Corollayı herkes biliyor ama 225 tabana çıkıp, spor yay ve spacer ile destekleyince videoda bahsedilen yüzdelik artışlar daha çok oluyor. Farkı var mı derseniz, kesinlikle var. bildiğim yolların keskin virajlarına giriş hızım epey arttı, tüm uygulamalardan sonra tabi
Kaan bey aks genişliği arttığı için yol tutuş ve aracın yerle temas ettiği alan genişlediği için daha konforlu olur ama sizinde bahsettiğiniz gibi tek başına hiçbir anlam ifade etmez.
Astrayla bayağı bayağı viraj dönmüştüm. Buraya yazsam sansürlemem gerek yoksa ceza alırım ))) 205 yanakla böyle yapışıyorsa 225 ya da 245 lastik ile nasıl tutar diye kafamdan geçiyor.Tabi ki spor araçlar değiller ama güzel bir güven veriyor.
astra H direksiyondan kazanıyor. Gerçekten hisli ve ağır bir direksiyonu var. o güven veriyor insana 18 penta jantlar, 225/40r18 ve spor yay ile dünyası değişiyor diyorlar
Bu amcaoğlu birşeyler anlatmaya çalışmış ama bu gibi uygulamalar bir takım halinde yapılmadığında (lastik jant ebat hesaplama ve hatta kamber kaster ayarları) aracın airodinamiğini bozar dönüşü olmayan yollara girdirir araca jant lastik süspansiyon eklemeleri yapılacaksa kesinlikle fabrika üretici verilerinin üst limitleri aşılmamalıdır,sonra spacer nedir ya bildiğimiz flanş adı janjanlı olunca daha mı çekici oluyor Mesaj Birleştirildi: Ocak 02, 2019, 00:53:29Kaan bey aks genişliği arttığı için yol tutuş ve aracın yerle temas ettiği alan genişlediği için daha konforlu olur ama sizinde bahsettiğiniz gibi tek başına hiçbir anlam ifade etmez.
Dogru ama yillardir Flanş olarak bildigimiz bir anda spacer oldu yeni yeni şeyler üretiyorlar satış için
Anıl adı ve ambalajı janjanlı olunca kaliteli olur,olmasa bile öyle bir hissiyat verir patatesi evde yapınca kızartma olur ama marketten alınca cips olur
Pardon ?
Çok özür diliyorum. Benden önce de kullanan var diyecektim abi