Gönderen Konu: Akademisyen Makine Mühendisinden 2010 model Mazda 3 BL  (Okunma sayısı 679 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '10
  • Kilometre: 140000
  • Kan Grubu: ---
  • 1559 kere teşekkür etti
  • 2208 kere teşekkür edildi
Aracımı satmayacakmış gibi sürekli dinleyerek, sorunlarını gidererek, eklemeler yaparak ilgilendim. Ses konusunda aşırı takıntılı olduğum için değişmesi gerekli parça ne varsa hemen değiştirdim.
Km.nin çoğunluğu Karabük, Zonguldak, Kayseri, İstanbul arasında ve 10bin km. de Batı Avrupa'da yapılmıştır.
Ben 3. sahibiyim. 96bin km.de aldım. 90bin km.ye kadar da ilk sahibi yine uzun yolda kullanmıştır.
Mazda'nın ilk serilerinde olan anahtarla cam açma kapama, ışıklı cam açma kapama düğmesi ve 4 can otomatik özellikleri vardır.
Başka Mazdalarda göremeyeceğiniz bagaj kapağı hariç, konsolda da bagaj açma düğmesi konulmuştur.
Far açıldığında ayak altı, tavan ve kapı açma dili içinde yanan mavi ambiyans yanmaktayken; kapılar açıldığında da 4 ayak altında beyaz aydınlatma ışığı yanmaktadır. Işık paketi eklenmiştir.
Direksiyon araca özel deri ile kaplanmıştır.
100bin km.ye kadar ağır bakım da dahil yetkili serviste yapılmıştır.
Subaplar 2bin km önce yeni değişti.
Disk balatalar yeni değişti.
Fren hidrolik yağı, direksiyon hidrolik yağı, motor soğutma suyu yeni değişti ve öncesinde de düzenli olarak değiştirildi.
Şehirlerarası 25-35 kuruş (90 km hızla 7, 130 km hızla 10 lt lpg), şehiriçi 30-55 kuruş (9-13 lt lpg) arası sizin ayağınıza bağlı olarak yakışı vardır.


Ekspertiz:​

Sağ ön çamurlukta önceki sahibinden sürtme nedeniyle boya var, çamurlukta bir işlem yok. (600 küsür)
Sol ön çamurluğun ön yarısında duvara sürtme nedeniyle boya var. (Far da çizik nedeniyle orijinali ile değiştiği için 1700 küsür)


58500 TL istemekteyim. Model yükseltmek için satmayı düşünmekteyim. Takasa kapalıyım. Ararken de trameri kabarık, hiçbir şey eklenmemiş bakımsız araçlara istenen fiyatları göz önünde bulundurarak ölücülük yapmazsanız sevinirim. İşimden dolayı akşam 8 den sonra arayabilirsiniz, ya da whatsapp, mail, özel mesaja cevap verilir. İsteyenlere daha fazla resim atılır.

her türlü iletişime geçilebilir.
05415931800 (arama ya da whatsapp)
mutlu_tekir@hotmail.com



Ekstralar:

Prins Silverline LPG​
Lpg dolum ağzı, benzin kapağı içinde.
Led kısa ve uzun
Üst segment araçlardaki gibi analog saat eklendi.
Kolçak içi orjinal raf
Farla birlikte yanan ayak altı, kapı açma dili ve tavan mavi ambiyans ışığı ve tavan lambasıyla birlikte yanan beyaz ayak altı ışıklandırma
Bagajda led şerit
Tüm iç dış ampuller ledle değiştirildi.
Bluetooth eller serbest araç kiti (Müzik de dinlenebilir.)
Aluminyum sol ayak dayama
Paçalık
Far kaşı
Deri direksiyon kaplama
Bagaj kapağına ek olarak araç içinden de bagaj açma butonu eklendi.
Kapı ve orta konsol ceplerinde silikon jel pedler konuldu.
Sony XS-FB6930 3 yollu ekstra baz özellikli hoparlör.
Ön kapılara yalıtım uygulanmış, ek fitil eklenmiştir.
Kaputa fitil eklenerek daha az tozlanması sağlanmıştır.
Benzin filtresi, H11 Led yedek ampul, rütuş boyası gibi çeşitli yedek parçalar da verilecektir.


Özellikleri:

4 cam elektrikli ve ful otomatik, sıkışma engelleme özellikli,​
Isıtmalı elektrikli otomatik katlanır yan aynalar,
Ön sürücü koltuğunda Bel desteği
Yüksek hızda ani frende yanan uyarı dörtlüleri,
Far yıkama
Hız sabitleyici
Hidrolik direksiyon
Orijinal çelik jant, 195-65-15 lastik (daha uygun fiyatlı)
Prins Silverline LPG kit (90bin km.de takıldı, 156bin km.de subap değişti.)
Tam otomatik, tiptronik kontrol edilebilir 4 ileri vites
Yokuşta geri kaydırmaz
Digital çift yönlü klima
Otomatik kendinden kararan dikiz aynası
Yağmur sensörü, arka park sensörü, far sensörü, sis farı, Ön kol dayama, Arka kol dayama
ABS, EBD, DCS, 6 hava yastığı, hidrolik direksiyon
immobilizer, isofix, uzaktan kumandalı merkezi kilit, uzaktan kumandalı yedek anahtar
Halı paspas, kauçuk paspas
Anahtardan cam açma kapama.
Tüm camlar otomatik, ve cam açma kapama düğmeleri ışıklı.


Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-...) 96bin km-...
Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Toyota Club Türkiye

 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '10
  • Kilometre: 140000
  • Kan Grubu: ---
  • 1559 kere teşekkür etti
  • 2208 kere teşekkür edildi
Ynt: Akademisyen Makine Mühendisinden 2010 model Mazda 3 BL
« Yanıtla #1 : Aralık 08, 2018, 23:43:02 »
Fiyat 57500'e güncellendi. İsteyene video, detaylı foto gönderilir. Ekspertizde dediğim haricinde birşey çıkarsa tüm masraflar tarafıma aittir.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-...) 96bin km-...
Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '10
  • Kilometre: 140000
  • Kan Grubu: ---
  • 1559 kere teşekkür etti
  • 2208 kere teşekkür edildi
Ynt: Akademisyen Makine Mühendisinden 2010 model Mazda 3 BL
« Yanıtla #2 : Aralık 22, 2018, 21:45:57 »
Karabük'ten bir alıcı çıktı. Camda hafif bir çatlak vardı. Tam satacağım gün yolda ufak bir taş daha gelip o çatlağın devam etmesini sağladı. Bunu bahane ederek almaktan vazgeçtiler.

Sonra Ankara'dan bir alıcı çıktı. Bu arkadaş da benim yaptıklarımı profesyoneller tarafından yapıldığını sanıyormuş, benim yaptığımı öğrenince vazgeçti. Makine mühendisi bir akademisyenin basit elektrik işlerini yapması riskli işler tabi. Arabayla oynadım sanki, egzos taktım, motorla oynadım....

Kasislerden geçerken 10 km/saat hıza düşmek, motor soğukken 2000 devirin üstüne çıkmamak, şanzımana yük binmesin diye P'ye alma prosedürüne uymak, motoru başlattıktan sonra devirin düşmesini beklemek, araca başkalarının yapmadıklarını ekleyip donanımını artırmak, subapları yenilemek, alt takımı yenilemek, ... kozmetik yanında hiçbir şeymiş onu anladım. Aracın herşeyini mertçe açıklamaktansa saklanmasını istiyor bu millet.

O nedenle aracıma istediğim eklemeleri yapmaya devam edip maliyeti ekleyip gerçek talibi bu forumdan çıkarsa maliyetine satarım ancak. Subap, poryalar bu kadar masraf yapmışken de başkasına ucuza hediye etmek ve yeni araba arama süreci içimden gelmiyordu açıkçası.

Koltuk ısıtma pedleri geldi. Bu gidişle direksiyon ısıtma da eklerim, basit bir turbo ekleyip yokuşlarda bağırmamasını da sağlayabilirim. Madem hakettiği değerden gitmeyecek proje arabası olarak torunlarıma bırakırım. Bilginize.

Goy goy yapmak isteyenleri aşağıdaki konuma beklerim. :D
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=67791.0
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-...) 96bin km-...
Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • gazlı ve öfkeli / atiker grand 2018
  • Araç: Avensis
  • Model Yılı: '06
  • Kilometre: 93320
  • Kan Grubu: 0+
  • 106 kere teşekkür etti
  • 115 kere teşekkür edildi
Ynt: Akademisyen Makine Mühendisinden 2010 model Mazda 3 BL
« Yanıtla #3 : Aralık 22, 2018, 22:00:24 »
Karabük'ten bir alıcı çıktı. Camda hafif bir çatlak vardı. Tam satacağım gün yolda ufak bir taş daha gelip o çatlağın devam etmesini sağladı. Bunu bahane ederek almaktan vazgeçtiler.

Sonra Ankara'dan bir alıcı çıktı. Bu arkadaş da benim yaptıklarımı profesyoneller tarafından yapıldığını sanıyormuş, benim yaptığımı öğrenince vazgeçti. Makine mühendisi bir akademisyenin basit elektrik işlerini yapması riskli işler tabi. Arabayla oynadım sanki, egzos taktım, motorla oynadım....

Kasislerden geçerken 10 km/saat hıza düşmek, motor soğukken 2000 devirin üstüne çıkmamak, şanzımana yük binmesin diye P'ye alma prosedürüne uymak, motoru başlattıktan sonra devirin düşmesini beklemek, araca başkalarının yapmadıklarını ekleyip donanımını artırmak, subapları yenilemek, alt takımı yenilemek, ... kozmetik yanında hiçbir şeymiş onu anladım. Aracın herşeyini mertçe açıklamaktansa saklanmasını istiyor bu millet.

O nedenle aracıma istediğim eklemeleri yapmaya devam edip maliyeti ekleyip gerçek talibi bu forumdan çıkarsa maliyetine satarım ancak. Subap, poryalar bu kadar masraf yapmışken de başkasına ucuza hediye etmek ve yeni araba arama süreci içimden gelmiyordu açıkçası.

Koltuk ısıtma pedleri geldi. Bu gidişle direksiyon ısıtma da eklerim, basit bir turbo ekleyip yokuşlarda bağırmamasını da sağlayabilirim. Madem hakettiği değerden gitmeyecek proje arabası olarak torunlarıma bırakırım. Bilginize.

mutlu ne desen haklısın, bende aracımı satmak istemiştim, güncel bir kasaya geçmekti niyetim, bir ay ilan da kaldı, ciddi alıcı çıkmadı, sagolsun babam da lpg taktırma ma izin verdi, biniyorum aracıma gönül rahatlığı ile. turbo takmak benimde aklıma gelmedi degil hani, ufuk abi ile ufak dan bir konuşmuşluğum da vardı :D

Etiketler: