0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Sınıfındaki diğer araçlara göre fiyat/performans oranı iyidir. Sağlamdır, kolay kolay sorun çıkarmaz, periyodik bakımları aksatılmadıkça , aşırı hor kullanılmadıkça sorun çıkarma oranı düşüktür. Sorun çıkarsa da çözümü basittir. Araca korkarak binmezsiniz. Kolay kolay ustanın kucağına düşmezsiniz. İşlev odaklıdır, basit mühendislik ve sade detaylara sahiptir. Dolayısıyla bakımı, onarımı, parça değişimi çok kolaydır. Türkiye'de fabrikası vardır, iç pazara ait bir model kullanıyorsanız parça sıkıntısı çekmezsiniz. Zor eskir, hor kullanılmadıkça, iç veya dış araç kendisini bırakmaz. Uzun yıllar keyifle kullanılabilir. İkinci elde satılması zor değildir. Bakımlı ve ciddi bir problemi yoksa uzun süre beklemeden satılır. Tasarımında güvenliğe önem verir. Güvenlik puanları sınıfında genellikle hep ilk 3 lerdedir. Dış tasarımları en zayıf olduğu alandı, Alman markaları gibi oturmuş bir dış tasarıma yeni yeni ulaşmaya çalışıyor. Yine de hiç beğenilmeyecek bir modeli neredeyse yoktur. Üzerinden 15 yıl geçse de halen modelleri kabul görür. Yetkili servis ağı gelişmiştir. Özel servis seçeneği fazladır. Ülkenin her yerinde , parça ve servise ulaşırsınız. Servislerinde aşırı yoğunluk olmaz. Servisleri ilgilidir.(diğer markalara göre) Çok uzun km lerde , ağır bakım gerektirmez. Bir toyotaya 150.000 km ye, hatta iyi kullanılırsa 200.000 e kadar ağır bakım yapılmasına gerek yoktur. Mantık odaklı tasarım anlayışı vardır. Otomobili bir'ulaşım aracı' olarak görür. Bu yüzden bazen zevklere çok önem vermiyor görünse de, 'zevklere odaklanmış araçların sorunları ile sanayide uğraşanları görünce zevk almaya başlarsınız'.
kimsenin başkasının aracına fayton benzetmesi yapma hakkı yok,siz toyotayı alın terinizle,belki kredili olarak,bin bir zahmetle başka ihtiyaçlarınızdan kısarak aldınız,bir yanda emek öbür yanda saltanat var,yorum sizlerin..