Gönderen Konu: Performans bujileri  (Okunma sayısı 1005 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '15
  • 745 kere teşekkür etti
  • 740 kere teşekkür edildi
Performans bujileri
« : Mayıs 11, 2018, 18:25:03 »
Piyasada dolaşıyor performans bujileri diye bunlar normal bujilere göre performans artışı sağlıyor ayriyetten yakıt tasarrufu şimdi ilk baştan bir saçmalık  var performans sağlarken nasıl oluyorda yakıt ekonomisi yaptırıyor bunu anlamıs degilim. İlk buji degisimi sonrası bir performans degisimi mutlaka olur fakat belilrli bir km sonra normal hale döner bunlarda bu sekilde fıs mı cıkar  yoksa hakikaten performans mı saglar

Toyota Club Türkiye

Performans bujileri
« : Mayıs 11, 2018, 18:25:03 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 66 kere teşekkür etti
  • 254 kere teşekkür edildi
Ynt: Performans bujileri
« Yanıtla #1 : Mayıs 11, 2018, 20:04:37 »
Yakıtı daha verimli yaktığı için ve verimli yanan yakıttan daha fazla güç alındığından dolayı gaza daha az basman yeteceğini düşünülerek performans bujisi denilmiş olabilir.Ama en iyi performans en uzun ömürlü kullanım için aracın katoloğundaki bujiler seçilmelidir sonuçta bunu yapan mühendislerin bir bildiği vardır.benim düşüncem bu yönde

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 416 kere teşekkür etti
  • 2220 kere teşekkür edildi
Ynt: Performans bujileri
« Yanıtla #2 : Mayıs 11, 2018, 21:49:15 »
Piyasada dolaşıyor performans bujileri diye bunlar normal bujilere göre performans artışı sağlıyor ayriyetten yakıt tasarrufu şimdi ilk baştan bir saçmalık  var performans sağlarken nasıl oluyorda yakıt ekonomisi yaptırıyor bunu anlamıs degilim. İlk buji degisimi sonrası bir performans degisimi mutlaka olur fakat belilrli bir km sonra normal hale döner bunlarda bu sekilde fıs mı cıkar  yoksa hakikaten performans mı saglar
yeni araclardaki iridium bujiler iridium platin bujiler çift tırnak tek tırnak bunların hepsi birsürü bilgi kirliliği oluşturmakta her motor üreticisi yaptığı motora uygun yanma şartlarını sağlamak ve en uygun Co 2 salınımını yakalayabilmek amaçlı üretimler yapar bu üretimleri yaparken kaliteli parça kullanımı vs derken ortaya belirli bir maliyet çıkar ve kullanıcının beklentilerini karşılamak piyasada tutunabilmek amacı ile çok geniş ar-ge yatırımları yapılır bunlar yapılırken bitane buji üreticisi çıkıyor benim ürettiğim buji perfoperformans sağlıyor diyor ı zaman bu mühendisler boşa uğraşıyor arkadaşlar elektrik bilimi apayrı bir daldır o takacakları bujiye aracın distribütörü bobini kısacası ateşleme sistemi uygun mu hiç düşünmüşlermi acaba ki sonra yanma odası piston tepesi buna uygun Mu piyasadaki performans bujisi diye satılan bir çok ürün belirli bir zaman sonra piston üstünde erimeye hatta delinmelere sekman yakmalarına ateşleme sistemi arızalarına neden olmaktadır o bujiler özel modifikasyon yapılan motorları ve ateşleme sistemleri güçlendirilen yüksek verim alınmak üzere uğraşılan motorlar için uygundur mesala toyota supra gibi size tavsiyem uzak durmanız kitapçıkta ki üreticinin tavsiyesi olanlara bakınız iyi forumlar
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.