0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Toyota sahibi kullanıcıların araçta takılı "Toyota Touch 2, Go ve with Go Plus multimedya cihazlarının birçok yenilikten ve güncellemelerden yararlanmasıyla ilgili "http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=82988.msg1075873#msg1075873" konu başlığında açıklamaya çalışmıştım.Toyota araç sahipleri "https://customerportal.toyota-europe.com/login/index.html" adres linki verilen Müşteri Portalı'na üye olunmak zorunda kalındığını ve Türkiye'de bu desteğin bulunmadığını da anlatmıştım.Toyota Türkiye Müşteri Hizmetlerine Türkiye'de satılan araçlara hiçbir yazılım ve diğer konularda destek verilmediğini yurt dışında uygulanan "Müşteri Portalı" uygulamasının da ülkemizde vakit kaybetmeden uygulamaya geçilmesini talep etmiştim.Bu konu hakkında Toyota Türkiye Müşteri Temsilcisi tarafından bugün itibariyle telefon ile geri dönüş yapılmıştır.Talebim üzerine Türkiye'de satılan ve Toyota ailesine katılan kullanıcılara en kısa zamanda "Müşteri Portalı" uygulamasına geçileceğini Toyota araç sahiplerine MÜJDELEMEK isterim.UNUTMAYIN!!! İsteyenin bir yüzü istemeyenin iki yüzü kara. Hele ki haklı olduğunuz konularda hakkınızı mutlaka alırsınız.Kazasız belasız günler diliyorum. Teşekkür ederim.
Bilgi için teşekkürler indirdiğiniz dosyayla aracınızda denediniz mi?Tecrübelerinizi paylaşabilirmişsiniz.İndirdiğiniz dosyayı msyilmaz007@gmail.com mail adresine de gönderebilirmisiniz.