Gönderen Konu: Toyota Türkiye Müşteri Portalı Uygulaması  (Okunma sayısı 3386 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Zor olan hiç sorun değil
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 10000
  • Model Yılı: '17
  • 11 kere teşekkür edildi
Toyota Türkiye Müşteri Portalı Uygulaması
« : Nisan 26, 2018, 00:28:46 »
Toyota sahibi kullanıcıların araçta takılı "Toyota Touch 2, Go ve with Go Plus multimedya cihazlarının birçok yenilikten ve güncellemelerden yararlanmasıyla ilgili "http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=82988.msg1075873#msg1075873" konu başlığında açıklamaya çalışmıştım.

Toyota araç sahipleri "https://customerportal.toyota-europe.com/login/index.html" adres linki verilen Müşteri Portalı'na üye olunmak zorunda kalındığını ve Türkiye'de bu desteğin bulunmadığını da anlatmıştım.

Toyota Türkiye Müşteri Hizmetlerine Türkiye'de satılan araçlara hiçbir yazılım ve diğer konularda destek verilmediğini yurt dışında uygulanan "Müşteri Portalı" uygulamasının da ülkemizde vakit kaybetmeden uygulamaya geçilmesini talep etmiştim.

Bu konu hakkında Toyota Türkiye Müşteri Temsilcisi tarafından bugün itibariyle telefon ile geri dönüş yapılmıştır.

Talebim üzerine Türkiye'de satılan ve Toyota ailesine katılan kullanıcılara en kısa zamanda "Müşteri Portalı" uygulamasına geçileceğini Toyota araç sahiplerine MÜJDELEMEK isterim.

UNUTMAYIN!!! İsteyenin bir yüzü istemeyenin iki yüzü kara. Hele ki haklı olduğunuz konularda hakkınızı mutlaka alırsınız.

Kazasız belasız günler diliyorum. Teşekkür ederim. 
2017 Toyota Corolla 1.6 MDS Advance (Benzin)

Toyota Club Türkiye

Toyota Türkiye Müşteri Portalı Uygulaması
« : Nisan 26, 2018, 00:28:46 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • MEB
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '17
  • 68 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye Müşteri Portalı Uygulaması
« Yanıtla #1 : Nisan 26, 2018, 15:14:27 »
Zaten ekranın yeri aşağıda, gıcık oluyorum o yüzden artık ekranı umursamıyorum. Yeni araçlarda ekrana bakarken ön sağ solda görünüyor yolada bakabiliyorsun. Bizim araçlarda navi ve video olmaması çok iyi bence. Ama olsun kullanmayım diyen için olabilir. Ara kablo demeti ve etkili bir cihazla hem yansıtma hem film klip izleme olur. Olurda yolda şöför nasıl izliyecek yanındakilerede bir tablet al araca koy daha ucuza gelir.
2003 benzinli  terra 1.6 VVT-I  dan sonra 2017 1,6 advance manuel benzinliyle yola devam.

Üç günlük seyisler ve 40 Yıllık işi karıştırıyorlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 416 kere teşekkür etti
  • 2220 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye Müşteri Portalı Uygulaması
« Yanıtla #2 : Nisan 26, 2018, 20:17:48 »
Zaten japon larda güvenlik nedeni ile koymamıştır kesin
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '15
Ynt: Toyota Türkiye Müşteri Portalı Uygulaması
« Yanıtla #3 : Temmuz 14, 2018, 20:10:22 »
Toyota sahibi kullanıcıların araçta takılı "Toyota Touch 2, Go ve with Go Plus multimedya cihazlarının birçok yenilikten ve güncellemelerden yararlanmasıyla ilgili "http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=82988.msg1075873#msg1075873" konu başlığında açıklamaya çalışmıştım.

Toyota araç sahipleri "https://customerportal.toyota-europe.com/login/index.html" adres linki verilen Müşteri Portalı'na üye olunmak zorunda kalındığını ve Türkiye'de bu desteğin bulunmadığını da anlatmıştım.

Toyota Türkiye Müşteri Hizmetlerine Türkiye'de satılan araçlara hiçbir yazılım ve diğer konularda destek verilmediğini yurt dışında uygulanan "Müşteri Portalı" uygulamasının da ülkemizde vakit kaybetmeden uygulamaya geçilmesini talep etmiştim.

Bu konu hakkında Toyota Türkiye Müşteri Temsilcisi tarafından bugün itibariyle telefon ile geri dönüş yapılmıştır.

Talebim üzerine Türkiye'de satılan ve Toyota ailesine katılan kullanıcılara en kısa zamanda "Müşteri Portalı" uygulamasına geçileceğini Toyota araç sahiplerine MÜJDELEMEK isterim.

UNUTMAYIN!!! İsteyenin bir yüzü istemeyenin iki yüzü kara. Hele ki haklı olduğunuz konularda hakkınızı mutlaka alırsınız.

Kazasız belasız günler diliyorum. Teşekkür ederim. 


çalışmalar ne aşamada acaba?? hiç bir bilgi yok.. müşteri hizmetlerini aradım bi haberler...
ne yapacağız bilemiyorum.

2015 Corolla 1.6 Premium Benzinli Multi Drive S + Navi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '19
  • 109 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye Müşteri Portalı Uygulaması
« Yanıtla #4 : Eylül 05, 2018, 20:00:29 »
hala bir gelişme yok biraz baskı kurmamız lazım
2019 Corolla Hybrid Passion X-Pack e-CVT

Efsaneler ölmez şekil değiştirir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Ynt: Toyota Türkiye Müşteri Portalı Uygulaması
« Yanıtla #5 : Ekim 26, 2018, 15:02:57 »
yeni güncelleme çıktı.  2018v2 (6.12.0). bulgar sitesine kayıt olup indirdim...
toyota türkiye bizi çok mağdur ediyor. avrupadaki en küçük ülkeler bile sitesini tamamlamış, bizim 80 milyonluk "dünya lideri" ülkemiz tamamlayamamış veya müşteriyi umursamadığından tamamlamak istemiyor. yazıklar olsun

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Zor olan hiç sorun değil
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 10000
  • Model Yılı: '17
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye Müşteri Portalı Uygulaması
« Yanıtla #6 : Ocak 05, 2019, 23:09:34 »
Bilgi için teşekkürler indirdiğiniz dosyayla aracınızda denediniz mi?
Tecrübelerinizi paylaşabilirmişsiniz.
İndirdiğiniz dosyayı msyilmaz007@gmail.com mail adresine de gönderebilirmisiniz.
2017 Toyota Corolla 1.6 MDS Advance (Benzin)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '19
  • 109 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye Müşteri Portalı Uygulaması
« Yanıtla #7 : Ocak 07, 2019, 10:13:43 »
Bilgi için teşekkürler indirdiğiniz dosyayla aracınızda denediniz mi?
Tecrübelerinizi paylaşabilirmişsiniz.
İndirdiğiniz dosyayı msyilmaz007@gmail.com mail adresine de gönderebilirmisiniz.

http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=60382.280

bu konuda yazılmış son sayfaları bir okuyun orada ne yapmanız gerektiği yazıyor
2019 Corolla Hybrid Passion X-Pack e-CVT

Efsaneler ölmez şekil değiştirir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Zor olan hiç sorun değil
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 10000
  • Model Yılı: '17
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye Müşteri Portalı Uygulaması
« Yanıtla #8 : Ocak 07, 2019, 15:28:00 »
Sedat bey mirrorlink uygulamalarını tlf lar ile uygulama imkanı buldum. Ancak eşleşme malumunuz mirrorlink versiyon numarasından kaynaklı olmuyor.
Bulgar sitesinde güncelleme dosyası indirildiğini yazmışsınız, ben o dosyayı rica etmiştim sizden. Ayrıca ben bigisayar ile multimedyayi eşleştiren bir programda buldum ama doğru kaynak dosyası olmayınca programın bir manası da kalmıyor.
2017 Toyota Corolla 1.6 MDS Advance (Benzin)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '19
  • 109 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye Müşteri Portalı Uygulaması
« Yanıtla #9 : Ocak 08, 2019, 19:33:35 »
paylaşımını istediğiniz dosya 4.3 gb buyuklukte bunu bir yere yuklemek ve indirmek problem olur, bir cloud surucusune yuklemek mumkun olursa denerim (bu dosya sadece navigasyonu olan touch 2 whit go lar için)

telefon eşleşmesine gelince orjinal cihaz zaten tum telefonlar ile  bluetooth yada usb ile eşleşip bağlanıyor ama bu mirrorlink gibi bire bir telefon ekran görüntüsü değil sadece cihazı internete çıkarıyor
2019 Corolla Hybrid Passion X-Pack e-CVT

Efsaneler ölmez şekil değiştirir.