0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
böyle durumlarda kesin hasar kaydını ( miktar ve ne yapılmış) şase no ile mi öğrenebiliyoruz?
Evet şasi no ile ve varsa servis kaydı oralardan öğrenebilirsiniz ama uzak durmanızı tavsiye ederim çünkü bu işlerde sorun çok oluyor
peki ikinci el arac alirken ne yapacagiz? Millet cakal olmus.
Hüseyin beyin dediği gibi kurumsal firmalar veya ekspertiz ve sanayide bilgisine ve tecrübesine güvendiğiniz kaporta ve motor ustalarina ve kendi kazanmış olduğumuz tecrübe bunları birleştirmek gerekiyor zaten yazılan km ler ve arabanın görüntüsü azda olsa size yardımcı olur bide şöyle bir algı var piyasada ya bu toyota veya x marka bunlar 600 bin 700 bin km gider unutmamak lazım gostergeden okuduğunuz teker in yaptığı km bide motor un yaptığı onun 3 katı onun için nekadar az km o kadar iyi sadece motor veya karasorle bitmiyor bu iş bide iç trimlerin elektrik sisteminin yıpranması var daha yani boya yok ama hasar kaydı var abi kasko şirketinden para almak için şişirmisler gibi ifadeler çok dikkatli olmak lazım
ikinciyeni, dod vb. kurumsal yerlerden araç almak malum sitelerden almaktan daha iyidir ya da tanıdıktan falan denk getirmek gerek. Adam bir aranın önünü diğer arabanın arkasını alıp birleştiriyor çıtır hasarlı diye satıyor.
Ne yazık ki bahsettiğiniz yerlerden de almak çözüm olmayabiliyor. Benim bir arkadaşım dod'a güvenerek bir araç aldı, 2 yıl sonra satarken aracın tavan dahil bir çok yerinin değiştiği ortaya çıktı.. Kavga dövüş hallettiler dod'la ama sıkıntılı bir süreç..
Motor çalıştığı her vakit araç yol almayabilir.İstanbul trafiğini düşünün araç 10 km yol alıyor ama motor belki 1 saat çalışıyor. Trafiği olmayan bir yerde olsanız 10 km lik yolu 10 dk. da gideceksiniz dolasıyla motorda daha az yıpranacak...