0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Merhaba ArkadaşlarYaklaşık 2 aydır bu problem ile karşı karşıya kaldım.Araba ilk çalıştığında hiçbir probem yaşamıyorum 1400-1600 devir arasında çalışıyor motor ısınana kadar. Ancak motor ısındıktan sonra misal arkadaşımı beklerken motoru stop etmedim, rolanti bu şekilde oluyor. Tecrübelerinizi,sorunun neyden kaynaklanıyor olabileceği hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsanız benimle sevinirim.Video ektedir;//www.youtube.com/watch?v=kRzaOHr5dG8
Rolanti bazen çok düzgün oluyor mu yoksa ısınınca hep mi böyle.
Eyüp bey, aynı sorunu bende bu günlerde yaşıyordum, ustalar çözüm bulamayınca önce yeni olmasına rağmen, buji,hava filtresi ve polen filitresini kendim değiştirdim, malzemeleri bu sitede üye Ufuk Sönmez bey le özelden yazışarak aldım sağolsun yardımcı oldular,sonra MAF sensörünü temizledim iki gündür aracımın rolantisi düzgün çalışıyor, ancak yaptığım hangı işlem düzelltti bilmiyorum, çünkü yukarıda saydığım işlemlerin hepsini bitirip aracı öyle çalıştırdım, umarım sorununuz hallolur,cünkü bende çok uğraştım,sizi anlıyorum,geçmiş olsun.
Motor soğuk iken hissetmemeniz normal çünkü araç ideal ısıya ulaşabilmek için yüksek devir çeviriyor ısınınca devir çevirmeyi bırakıyor hava akış metre ve rolanti motoru ilk akla gelenler bide fan veya başka bişey çalıştığı zaman oluyor yazmış sınız akünün durumu nedir kaç yıllık aku düzensiz akım çekiyor olabilir
Merhaba ArkadaşlarYaklaşık 2 aydır bu problem ile karşı karşıya kaldım.Araba ilk çalıştığında hiçbir probem yaşamıyorum 1400-1600 devir arasında çalışıyor motor ısınana kadar. Ancak motor ısındıktan sonra misal arkadaşımı beklerken motoru stop etmedim, rolanti bu şekilde oluyor. Tecrübelerinizi,sorunun neyden kaynaklanıyor olabileceği hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsanız benimle sevinirim.Video ektedir;//www.youtube.com/watch?v=kRzaOHr5dG8merhaba arkadaşlar. Dün araç su devir daim pompasını değiştirdim kilitlenmiş olduğu için. Bi de v kayışını değiştirdik. Şu anda Eyüp beyin çektirdiği videonun aynı durumu benim araçta da ortaya çıktı. Daha önce böyle bir şey yoktu. 18 ay oldu alalı. 122 binde araç. Bilen arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
biraz kendim çalıp kendim oynadım gibi olacak ama kimse bi şey yazmayınca kendi yaptıklarımı yazayım bari ilk mesajı attıktan sonra aracı kontrollü ya da korkarak kullanmaya başladım. daha büyük bi sorun olmasın diye.(iyi ki de böyle yapmışım)sonra iskenderunda kendi ustama götürdüm. sağına soluna baktı çözemedi önce. sonra alttan baktı ıslak taban plastiklerini gördü. radyatöre bi baktı o da ne? radyatörde hiç su kalmamış ama yedek su deposunda su olduğu gibi duruyor.ve devirdaim pompası takılırken radyatörün havası alınmadığı için radyatörün havasının alınması gerektiği teşhisini koydu.asıl nedenin bu olması dileğiyle 2-3 gün tekrar kontrollü bi şekilde kullanıp geri dönüş yapmamı söyledi. inşallah başka da sorun çıkmaz neticesini yine buraya yazarım inşallah.ha bu arada rolantideki dalgalanmanın sebebi de o gün baya yokuş çıkmıştım klima sonuna kadar açık olduğu için olabilir dedi tecrübeli bi arkadş. zaten sonrasında dalgalanma olmadı. maf temizliği de yaptım belki ondan kaynaklanıyordur dedim ama ondan değildir çünkü normal sürüşte dalgalanma olmuyordu. şimdilik bu kadar selamette kalın
Ömer bey klima açıkken rolantinin dalgalanması kadar doğal birşey yok çünkü içeriğin soğukluğu istenilen dereceye gelince kompresör devreden çıkar ısı yükselince tekrar devreye girer kompresör devreye girdiğinde motora yük biner ve bu esnada rolantide dalgalanma olması gayet normal diğer sorun için İskenderun'da hangi servise ustaya gittiniz