Gönderen Konu: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)  (Okunma sayısı 6928 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • P R İ N S VSI2- Japan Keihin Corporation
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 220000
  • Model Yılı: '05
  • 572 kere teşekkür etti
  • 510 kere teşekkür edildi

Toyota Club Türkiye

Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« : Şubat 10, 2018, 13:52:12 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 59 kere teşekkür etti
  • 86 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #1 : Şubat 12, 2018, 20:31:26 »
Dizel arabalar tedavülden kalktı  :rofl:
Honda bi 10 yıl geriden geliyor sanırım  :)
Burası basra değil izmit körfezi :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 1500
  • Model Yılı: '20
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #2 : Şubat 12, 2018, 23:32:39 »
Benzinli arac güzeldir.

Ancak dizel candır. Para varsa benzinli yoksa dizel.

Hibrit olayı şimdilik hikaye... yakıt tasarrufu için biraz daha ilerletmeleri lazım.

Toyota da versodaki 1.6 dizeli getirmeli artık.

Civic dizel otomatik güzel olur. Ancak kaporta, saç inceliği ve göçük olayı insanları düşündürür.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #3 : Şubat 13, 2018, 12:31:46 »

Hibrit olayı şimdilik hikaye... yakıt tasarrufu için biraz daha ilerletmeleri lazım.
Toyota Yaris ve CHR Hybrit'ler küçük otomobiller, hybrit olunca şehir içinde yok'a yakın tüketimleri çok güzel ama küçük otomobillerin bu satış rakamlarıyla şansları yok.

Toyota da versodaki 1.6 dizeli getirmeli artık.
Corollanın yeni kasasında belki hem hybrit hemde diesel seçeneği olur.

Civic dizel otomatik güzel olur. Ancak kaporta, saç inceliği ve göçük olayı insanları düşündürür.
Civic diesel'in satış rakamları uygun olursa, satışı patlar. 9 ileri yeni otomatik şanzımanla sunulursa daha düşük tüketim ve daha yüksek performanslı olacaktır ki satıcı öyle olacağını söylüyor.
Benim kaportada incelik yada göçük problemi yok, yani genellememek gerekiyor. Kaldıki sorunlu olanları çözüme ulaştırdılar fabrikadan çoktandır sorunsuz şekilde çıkıyor.
Geçen, boykot için Ankaradan İstanbula gelen 15 Civic sahibi bunun yerine servislerine gitselerdi aynı süre içinde sorunları halledilmiş olurdu.
C sütunu onarılmış bir Civic inceledim, orjinalinden daha iyi durumda. Düşündüğümüzün aksine satışlarında düşüş yok. Antalyada Honda popüler. 

Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 776 kere teşekkür etti
  • 154 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #4 : Şubat 13, 2018, 12:41:07 »
Tekin abim selamlar. C sütunu içerisine köpük sıkalım teklifleri geliyormuş servislerden doğruluğu nedir bilgin var mı?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '20
  • 264 kere teşekkür etti
  • 469 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #5 : Şubat 13, 2018, 14:14:06 »
Dizel Civic piyasaya renk getirecektir.(Dizel muadilleri arasında) Tamamen Elektrikli araçlara geçmemiz ise bence daha bir 10 seneden fazla sürer. Bu süreç içerisinde civic bunun ekmeğini fazlasıyla yer zaten.

C sütunu olayı için daha önce dediğim gibi milletimiz imkansızı istiyor. Kaportadaki problem çözüme kavuşturulduğu halde insanımız(kendince haklı sebeplerle) para iadesi veya değişim istiyor. Bu değişim olayını bu zamana kadar gerçekleştiren kaç tane firma var bilemiyorum. 100 araçtan 1 tanesi fabrikadan hatalı üretilir ve telafisi yoktur bunun değişimi mümkündür ancak bu şekilde bir hata için değişim talebi boşa kürek çekmeye benziyor.

Lafın kısası fiyatlar biraz makul olduktan sonra en mantıklı araç olur ancak bildiğimiz honda ise vwden aşağı fiyatla piyasaya sunmayacağı bir gerçek.
Gör bak neler geçiyor hayatın içinden...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 46 kere teşekkür etti
  • 103 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #6 : Şubat 13, 2018, 14:37:34 »
dizel motorlu honda ülkemizde kendine sağlam bir yer edinecektir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 1500
  • Model Yılı: '20
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #7 : Şubat 13, 2018, 15:39:17 »
Tartışmaya girmek istemiyorum ama.

Şöyle düşünün: Amerika’da vw’ye ceza kesildi mi? Satışları durdu mu?
Aynı durum yurt dışında da varmış. Oralarda nasıl çözülecek onu merak ediyorum.

Amerika’da bu durum olsa nasıl sonuçlanırdı?
 
Başka olayda olabilir. Herhangi bir firma hatalı aracını veya ürünü ücretsiz değiştirse (bakınız apple) çok güzel reklam yapmış olmaz mı?

Sonuçta herkes alın teri ile kazandığı parasını veriyor. Yetmiyor kredi çekiyor. Ülkemizde maalesef servis konusu herşey de sıkıntılı. Firmaların anlayışı farklı. Servis konusunda beğendiğim iki firma var: Biri Apple diğeri Arçelik 😊

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '02
  • 171 kere teşekkür etti
  • 246 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #8 : Şubat 13, 2018, 22:18:00 »
Tartışmaya girmek istemiyorum ama.

Şöyle düşünün: Amerika’da vw’ye ceza kesildi mi? Satışları durdu mu?
Aynı durum yurt dışında da varmış. Oralarda nasıl çözülecek onu merak ediyorum.

Amerika’da bu durum olsa nasıl sonuçlanırdı?
 
Başka olayda olabilir. Herhangi bir firma hatalı aracını veya ürünü ücretsiz değiştirse (bakınız apple) çok güzel reklam yapmış olmaz mı?

Sonuçta herkes alın teri ile kazandığı parasını veriyor. Yetmiyor kredi çekiyor. Ülkemizde maalesef servis konusu herşey de sıkıntılı. Firmaların anlayışı farklı. Servis konusunda beğendiğim iki firma var: Biri Apple diğeri Arçelik 😊

Merhabalar Apple'ın yaptığı değişimlerdeki cihazlar tamamen 0 üretilmiş cihazlar değil diye biliyorum yani sizden aldığı cihazı çöpe atmıyor onarıyor kasasını yeniliyor ve başka bir kullanıcıya veriyor size gelen cihazda başka bi kullanıcının telefonunun yenilenmiş halidir diye biliyorum ben hatta 0 gelen cihazı sorunlu olan bir çok kullanıcıya rastladım bu teoriyi destekler nitelikte bana kalırsa

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #9 : Şubat 13, 2018, 23:32:12 »
Tekin abim selamlar. C sütunu içerisine köpük sıkalım teklifleri geliyormuş servislerden doğruluğu nedir bilgin var mı?

Honda'dan teklif mi yapılıyor yoksa zaten konu için Honda'dan haber yapıldı da insanların haberi mi yok?

Bu konuda insanları bilgilendirmek adına ben de youtube videosu yayınladım.

Yeni alınmış elektronik büyükçe bir eşyada hata olduğunda, yaptığımız 1. adım servise gidip durumu anlatıp, ürünü onarılması için bırakmak oluyor, biliyorsunuz.
Servis ürünü kontrol eder, değiştirilecek parçası varsa değiştirir ve geri iade eder.
Peki hangi elektronik eşyalar tamir olmaz? küçük flash bellek veya bu tarz elektronik kısmı micro olan elimizde tutabilmemiz için plastik dış kısmı büyük üretilmiş ürünler. Bunlar tamir olmaz ve komple yenisi tüketiciye verilir ama para iadesi olmaz.

Daha büyük olan tüketim eşyaları/araçları ise mekanik ve elektronik olarak çalışan şeylerdir. Arıza tespit edilir, hangi parça arızalı ise o değiştirilir ve geri verilir. Yani geri alıp para iadesi diye bir şey söz konusu değildir. Toyota diesel motorlarda yaşanmış sorun gibi. Başlarda bu sorun olduğunda, sadece eksilen yağın tamamlanıp geri gönderildiğini, kullanım hatası olduğu, yanlış viskozite kullanıldığı gibi değişik bir çok sebepler söylenmiş, bir çok insan Toyotadan soğumuştu. Bu şikayetler binler kadar artmış ve Toyota araştırma sürecine girmişti. Aylar sonra Turbolarda değişimler yapılmaya başlandı fakat bu araçlar hala yağ kaybediyorlardı. Yaklaşık 1. yıl sonunda Vakum pompalarınında değişimine karar verildi. Bu uzun süreç içersinde bazı motorlarda oldukça ağır hasarlar oluştu. Bunlarında motorları komple yenilendi ve sahibine iade edildi. Bu süreçleri yaşayan insanların manevi ve maddi zararları oldu, bu 118.TL'den çok daha büyüktü.

Şimdi, Honda Civic'teki durum da aynı, doğal olarak insanlar üzüldü, Honda sorunu araştırdı, tamirinin nasıl yapılacağını, yöntemini ve araçlarını geliştirdi ve hatasına sahip çıktı.
Peki neden 118.TL ödeniyor? Her iki sütuna uygulanan pahalı malzeme ücreti, faturalandırıldığı için de KDV,  işçilik kısmı garantiden.
Bu köpüğü baştan koysaydı ya, neden hatasının parasını bizden alıyor? Bugün artık hatasız çıkan c sütunları için 118.TL'den daha fazla ödeniyor, inanın. Yani bedava bir şey yok.

En ihtişamlı markalarda bile arızalar ve hatalar olabiliyor ve neler yaşanıyor bilemiyoruz. Komşumdan Örnek, henüz 3 aylık olan 200 bin TL değerindeki Passat'ın şanzımanı indirilip, DSG onarıldı ama şanzıman yağı tahsil edildi. 

İnsanların, şikayetlerini değişik yollarla duyurmaları çok doğaldır ama çözümü üretilmiş bir sorunu, hayat meselesiymiş gibi abartmanın, ürünümüzü geri alın gibi olmayacak bir ısrarı yapmanın/sürdürmenin bir anlamı yok. Servise gidip, ürününüzü verip, orjinal olarak onarılmasını sağlarsınız. Tüketici olarak bundan haz almak gerekir. İşlem sonunda aracınızı hala çok sevdiğinizi anlarsınız.

Honda Civic Sedan, Türkiyede başarıyla üretilen en kaliteli dünya markalarından biridir.
 
Honda, Clarity adıyla Hybrit Civic modelinide dünya piyasalarına sundu ama şimdilik bizim için pahalı bir seçenek olduğunu düşünüyorum.

Konu başlığına dönersek, diesel motorların sonunda değiliz.

   
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • just do it
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 225000
  • Model Yılı: '06
  • 351 kere teşekkür etti
  • 565 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #10 : Şubat 22, 2018, 17:50:20 »
Honda Türkiye olarak Ankaradan yaklasım 40 araba gelmiş ve mağduriyetlerini direkt fabrikaya gelerek basın önünde belirttiler ancak şimdilik araçların teste alınacağını ve gerekli değişimlerin yapılabileceğini ifade ettiler ancak tüketiciler bire bir değişim istiyor.Şimdilik konu tam olarak çözümlenmiş değil
Akıl ile sabrı birleştir ve zekan ile konuş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 32 kere teşekkür etti
  • 201 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #11 : Şubat 22, 2018, 18:41:52 »
Yalnız fiyatıda  dehşet.Manuel Vites orta paket 130 Bin lira. Otomatik vites en üst paketin fiyatını düşünemiyorum bile.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #12 : Şubat 22, 2018, 19:31:46 »
Yalnız fiyatıda  dehşet.Manuel Vites orta paket 130 Bin lira. Otomatik vites en üst paketin fiyatını düşünemiyorum bile.

Manuel Vites 1.6 Diesel (en üst donanım) Executive 130 bin TL

Ağustos ayı başlarında çıkacağı söylenen 9 ileri otomatik Civic Executive fiyatı 140 bin TL civarlarında olacağı söyleniyor.

Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 215 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #13 : Şubat 22, 2018, 19:51:35 »
geç buldum, erken kaybettim şarkısını hatırlattı. öğleden sonra günaydın derler adama. :rofl: dünya dizeli yasaklayıp elektirikli ve hibrit araçlara yöneldi. 10 yıldır neredeydin honda??? :kötü:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 32 kere teşekkür etti
  • 201 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #14 : Şubat 22, 2018, 19:54:58 »
Manuel Vites 1.6 Diesel (en üst donanım) Executive 130 bin TL

Ağustos ayı başlarında çıkacağı söylenen 9 ileri otomatik Civic Executive fiyatı 140 bin TL civarlarında olacağı söyleniyor.

Paketleri karıştırdım anlaşılan.

Eğer yaz ayında 140 bin gibi bir fiyata full paket dizel otomatik satarlarsa  çok rekabetçi bir fiyat olur.Diğer firmalar nal toplarlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '20
  • 264 kere teşekkür etti
  • 469 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #15 : Şubat 23, 2018, 08:41:23 »
Manuel Vites 1.6 Diesel (en üst donanım) Executive 130 bin TL

Ağustos ayı başlarında çıkacağı söylenen 9 ileri otomatik Civic Executive fiyatı 140 bin TL civarlarında olacağı söyleniyor.

Abi full otomatiği o fiyata vereceklerini hiç zannetmiyorum elegansı belki o fiyatta verirler diye düşünüyorum. Yeni accord ne zaman gelecek ve fiyatı ne olacak çok merak ediyorum doğrusu. Araç fiyatları lüks bir daire fiyatına yaklaşmış durumda daha nereye kadar yükseliş devam edecek bilmiyorum ama hiç hoş bir durum değil.

Eskiden emekli olan bir memur emekli ikramiyesiyle ev alamadığından yakınırken şimdi bırak evi sıfır araba bile alamaz :/
Gör bak neler geçiyor hayatın içinden...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #16 : Şubat 23, 2018, 11:09:04 »
Abi full otomatiği o fiyata vereceklerini hiç zannetmiyorum elegansı belki o fiyatta verirler diye düşünüyorum. Yeni accord ne zaman gelecek ve fiyatı ne olacak çok merak ediyorum doğrusu. Araç fiyatları lüks bir daire fiyatına yaklaşmış durumda daha nereye kadar yükseliş devam edecek bilmiyorum ama hiç hoş bir durum değil.

Eskiden emekli olan bir memur emekli ikramiyesiyle ev alamadığından yakınırken şimdi bırak evi sıfır araba bile alamaz :/

Malesef fiyatlar sürekli yukarı yönlü..

Dün trafik ve kasko yeniledim, 1 yaşındaki aracımın kasko değeri 108 bin olarak görünüyor, bu da ilginç, sıfırı 111 bin.
Trafik için 500, kasko için 900 TL axa sig. olarak yenilendi.

Honda Civic otomatik farkları 2.500 TL, yeni 9 ileri otomatik farkı 3 bin lirayı geçmez.

Araç alırken, o araca kaç yıl binebileceğimizi ve toplam kaç km yapabileceğimizi iyi hesap edersek, karlı çıkabiliriz.

Honda Civic Diesel motor farkı 20 bin TL. Bu fark ben de 300 bin km'de kapanır. Bu sebeple benim için ekonomik araç sayılmaz.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #17 : Şubat 23, 2018, 11:55:53 »
Abi full otomatiği o fiyata vereceklerini hiç zannetmiyorum elegansı belki o fiyatta verirler diye düşünüyorum. Yeni accord ne zaman gelecek ve fiyatı ne olacak çok merak ediyorum doğrusu. Araç fiyatları lüks bir daire fiyatına yaklaşmış durumda daha nereye kadar yükseliş devam edecek bilmiyorum ama hiç hoş bir durum değil.

Eskiden emekli olan bir memur emekli ikramiyesiyle ev alamadığından yakınırken şimdi bırak evi sıfır araba bile alamaz :/

Yalan yok 21 yıllık memurum. Bugün 30 yılını çalışmış bir memur olarak emekli olsam alacağım para  80-85 bin arasında bozdur bozdur harca. 3-4 yaşında Auris anca alıyor.
C sütunu probleminden sonra 140-150 bin TL ye Civic araç satabileceklerini zannetmiyorum. Aracı çok beğeniyorum. Fakat o fiyata farklı araçlar alınabilir.
Ben tüccar değil, eğitimciyim (Mahmut Hoca).

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '20
  • 264 kere teşekkür etti
  • 469 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #18 : Şubat 23, 2018, 16:00:28 »
Malesef fiyatlar sürekli yukarı yönlü..

Dün trafik ve kasko yeniledim, 1 yaşındaki aracımın kasko değeri 108 bin olarak görünüyor, bu da ilginç, sıfırı 111 bin.
Trafik için 500, kasko için 900 TL axa sig. olarak yenilendi.

Honda Civic otomatik farkları 2.500 TL, yeni 9 ileri otomatik farkı 3 bin lirayı geçmez.

Araç alırken, o araca kaç yıl binebileceğimizi ve toplam kaç km yapabileceğimizi iyi hesap edersek, karlı çıkabiliriz.

Honda Civic Diesel motor farkı 20 bin TL. Bu fark ben de 300 bin km'de kapanır. Bu sebeple benim için ekonomik araç sayılmaz.

Evet 20bin fark ile pek ekonomik gözükmüyor, ama sürekli uzun yol yapan şirketler için biçilmez kaftan olur yeni civic. Hem sorunsuz hemde yakıt ekonomisi bir arada oluca vazgeçilmeyecek bir araç bence.

C sütunu probleminden sonra 140-150 bin TL ye Civic araç satabileceklerini zannetmiyorum. Aracı çok beğeniyorum. Fakat o fiyata farklı araçlar alınabilir.

Bülent Bey yıl sonu satış rakamları ortaya çıkınca herşey belli olur ama satılmayacak araç değil civic. Yaşanan talihsiz sütun problemini bir çok alıcı görmezden gelecektir.
Gör bak neler geçiyor hayatın içinden...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 49060
  • Model Yılı: '16
  • 195 kere teşekkür etti
  • 1147 kere teşekkür edildi
Ynt: Test - Honda Civic Sedan 1.6 Dizel (2018)
« Yanıtla #19 : Şubat 23, 2018, 18:03:25 »
ocak 2017 satış rakamlarına bakınca en çok satılan 3.cü toyota ile arasında 50-60 araçlık bir farkla honda civic 4.olmuş.türk halkının honda ya sevgisi var,c sutunu ile gündeme gelmesi bile etkilemedi,geçen gün başka bir sitede toplam problemin 250 araçla sınırlı olduğunu ve şu an da herhangi bir sorun yaşanmadığını yazıyorlardı.esasen honda türkiye süreci güzelce yönetebilse idi bu kadar gürültü patırtı olmazdı,118 tl köpük sıkma parası bile almışlar.sonuçta halkımız hondayı seviyor,dizeli daha çok sevecektir,fiyatı da evet artık ev parası ama yıllık 25-30.000 km yapanlarımız da çok,bu nedenle yüksek satış rakamlarına ulaşacaktır,passat almak istemeyen ve yol yapan müdürler bu aracı tercih edecektir.
Tokay Ceritoğlu