Gönderen Konu: 2017 50.yıl Premium 1.6  (Okunma sayısı 10506 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '17
  • 2 kere teşekkür etti
2017 50.yıl Premium 1.6
« : Ocak 05, 2018, 01:42:43 »
Arkadaşlar 50.yıl Premium 1.6 multidrive 2017 model aracımın bagajını açmak için sol taraf bagajın arkasından ayagımı sallamam yetiyordu açılıyordu.Ama şimdi açılmıyor.Elbetteki akıllı anahtar üzerimdeyken.Bunun sensörü nerede nereyi kontrol etmem gerekli acaba bilgisi olan arkadaş varmı.?

Mesaj Birleştirildi: Ocak 26, 2018, 13:38:51
Kapı fitillerinden olduğunu düşündüğüm müthiş bir ses alıyor araba. Varmı bunun bir çözümü acaba.Servis kapı ayarlarınız iyi dedi başka bir şey yapmadı.

Toyota Club Türkiye

2017 50.yıl Premium 1.6
« : Ocak 05, 2018, 01:42:43 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 49060
  • Model Yılı: '16
  • 196 kere teşekkür etti
  • 1150 kere teşekkür edildi
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #1 : Ocak 10, 2018, 21:40:56 »
motor kaput izolasyonu yoktur,biz de de yok,lastikler 72 desibel ,alt ve diğer izolasyonlar ya yok ya yetersiz,kapı fitilleri en son akla gelecek yer.araç zaten yere yakın..
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '17
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #2 : Ocak 10, 2018, 21:58:56 »
Motor kaput izalasyon malzemesini sonradan ben alıp taktırdım.Ama faydası olmadı gibi bir şey.Kapı fitilinide sanayiden test sürüşü yaptığımız ustalar dediler ordan diye.Ahh avansisim ah neden sattım seni.. :( :( :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '15
  • 53 kere teşekkür etti
  • 90 kere teşekkür edildi
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #3 : Ocak 20, 2018, 15:49:30 »
Dostum ve dostlarım 50.yıl Corolla full+full donanım bir araca o parayı vereceğinize ne araçlar vardı yahu.. çünkü bindiğiniz araç her ne kadar Safety Sense paketli kameralı da olsa yine Corolla yani ses yalıtımı berbat ötesi, ses sistemi keza öyle, kalitesiz iç malzeme vs.. Avensis bile katmer katmer kaliteli standart özellikli geliyor ve daha ucuza satılıyor. Astra keza öyle xxxkm hızda dışarda fırtına olsa ses almıyor.. Bunlar benim şahsi fikrim.. demem o ki araç seçerken test sürüşünde ince elemek lazım. çözüm bitüself, kauçuk ses yalıtım malzemeleriyle kapı içleri, davlumbazlar vs. biraz daha sesi kesecek şekilde izole edilebiliyor.

Not: Lütfen hız kurallarına uyalım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 1500
  • Model Yılı: '20
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #4 : Ocak 20, 2018, 16:32:11 »
Benzinlisini bilmem ama dizeli öyle dediğiniz gibi ses almıyor.

Lastikler kış lastiğim 68 desibel.


Astra 200 km de ses yapmıyormuş. Bunu da yeni öğrendim. Yeğene söyleyeyim de senin araba arızalı diyeyim.

Eleştirken mantıklı yapun. Japonlar avrupalılardan biraz daha seslidir. Ama abartılacak kadar değil. En azından dizel corolla böyle. Benzinli de öyledir.

Passat forumunda yeni kasanın gürültüdünden bahsediyorlar. Ses E serisi mercedes altı hepsinde var.

Lastiklerinizi değiştirin. Yeni değiştiremem derseniz de 2. El olarak verin. Yerine nokian vb. Marka sessiz lastik alınız.



Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '19
  • 109 kere teşekkür edildi
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #5 : Ocak 20, 2018, 17:38:58 »
aldığın ses üfleme sesi ise bir cam kenarındaki hava menfezlerini kontrol et bazı corollalarda oradan ses yapıyor
2019 Corolla Hybrid Passion X-Pack e-CVT

Efsaneler ölmez şekil değiştirir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 243 kere teşekkür etti
  • 670 kere teşekkür edildi
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #6 : Ocak 20, 2018, 19:45:59 »
geldiği yeri bulup silikon sıkın geçer ...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #7 : Ocak 21, 2018, 03:33:05 »
50.yıl paketlerdeki genel sorun sanırım benim aracındadır aynı sorun var. Ek olarak arka davlumbazdan inanılmaz ses alıyor

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '14
  • 3 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #8 : Ocak 21, 2018, 11:07:35 »
Şuan hiçbir araç verdiğimiz paranın karşılığı değil. Vergisiz halleri ile corolla yerine bir audi alınabilirdi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '15
  • 53 kere teşekkür etti
  • 90 kere teşekkür edildi
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #9 : Ocak 21, 2018, 17:09:48 »
Astra 200 km de ses yapmıyormuş. Bunu da yeni öğrendim. Yeğene söyleyeyim de senin araba arızalı diyeyim.
Eleştirken mantıklı yapun. Japonlar avrupalılardan biraz daha seslidir. Ama abartılacak kadar değil. En azından dizel corolla böyle. Benzinli de öyledir.
Passat forumunda yeni kasanın gürültüdünden bahsediyorlar. Ses E serisi mercedes altı hepsinde var.
yeğene söyle aracı harbiden arızalı.. elini vicdanına koy ve git bir Corolla nın kapı fitiline bir de Astra K nın kapısına fitiline, tokluğuna bak.. lastik seçimi de çok önemli fabrikasyon gelen Bridgestone Turanza ER300 72dB ile sınıfında en gürültülü lastiklerden biri.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '17
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #10 : Ocak 25, 2018, 18:17:43 »
İnşallah en kısa zamanda satacağım. Sırf ses için.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 1500
  • Model Yılı: '20
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #11 : Ocak 25, 2018, 22:44:05 »
yeğene söyle aracı harbiden arızalı.. elini vicdanına koy ve git bir Corolla nın kapı fitiline bir de Astra K nın kapısına fitiline, tokluğuna bak.. lastik seçimi de çok önemli fabrikasyon gelen Bridgestone Turanza ER300 72dB ile sınıfında en gürültülü lastiklerden biri.

Bunlar da benim kişisel fikrim:
Kapı fitili ile iş çözülüyor mu? Hala kapı aç kapa muhabbetini bırakalım. Kapı içine konulan köpükle tokluk veriliyor. Japon’lar Burada malzemeden kaçmış o kadar. Bu benim ilk Japon arabam hep Alman sürdüm. Ama Astra konusunda tamamen öznel yaklaşmışsınız. (Belirtmişsiniz zaten)

+Astra bir tık sessiz olabilir.
-İç mekan kalitesi corollanın nesi rezalet çok merak ettim. Malzeme kalitesi berbat demişsiniz. Astrada da çoğu yerde malzemeden çalmış. Beğendiğiniz için öyle gelebilir. Hatta corollanın iç mekanı daha kaliteli. Tasarım olarak çoğu kişiye Astra daha şık gelebilir.

-Sert süspansiyon vs...
-Şerit takip sisteminin tam istenilen şekilde çalışmaması vs.
-Deneme amaçlı denediğimde otomatik park sisteminin aynı yerde kafasına göre yer bulmaması ya da bulması. Vs. Bunlar da benim gözlemlerim.

Astra kötü bir araba değil ama corolla da değil.

Bu arada başka bir kullanıcının kullanıcı deneyimlerini aşağıdaki linkte bulabilirsiniz. İyi ve kötü yönlerini belirtmiş zaten...

https://otopark.com/forum/threads/2016-opel-astra-k-İncelemesi.3960/

BU ARADA sessiz lastik değişimi ses seviyesini ciddi miktarda düşürür. İsterseniz bir tanıdığınızda varsa karşılaştırınız. Japonların genelinde Almanlara göre ses gürültüsü biraz yüksek.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Herkese selamlar
    • yok
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 200
  • Model Yılı: '17
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #12 : Ocak 26, 2018, 02:24:37 »
Arkadaşlar 50.yıl Premium 1.6 multidrive 2017 model aracımın bagajını açmak için sol taraf bagajın arkasından ayagımı sallamam yetiyordu açılıyordu.Ama şimdi açılmıyor.Elbetteki akıllı anahtar üzerimdeyken.Bunun sensörü nerede nereyi kontrol etmem gerekli acaba bilgisi olan arkadaş varmı.?

arka tamponun tam ortasında fakat benimkide ne zaman açılacağı tam belli olmuyor kafasına göre bazen açılıyor bazen açılmıyor elini alttan tam ortaya koy elinle hissedebilirsin küçük bir slindir parça kablosuda şşöför tarafından beyne gidiyor
her zaman güvenli sür

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #13 : Ocak 26, 2018, 13:54:42 »
Ses konusu tamamen görecelidir. Önceki aracınız daha sessizse yeni aracınız tabiki sesli gelecektir.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 215 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #14 : Ocak 26, 2018, 19:05:24 »
bence 50. yıl makyajlı corolla c sınıfının en yakışıklı, karizmatik ve ferah aracı. atletik yapısı, çekik göz ön farları ve sınıfının en geniş iç hacmiyle alınabilecek en mantıklı araçlardan biri. sizce sanruflu 2013 elagance civic satılıp 50 yıl corolla serisi alınır mı?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 49060
  • Model Yılı: '16
  • 196 kere teşekkür etti
  • 1150 kere teşekkür edildi
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #15 : Ocak 26, 2018, 20:00:17 »
tamamen bütçe ve zevk meselesi,arada bir hayli rakam farkı çıkabilir,eğer 2013 aracınızı tam değerine satabilirseniz olur,yoksa bu alım satım işlerinde zarar oluyor.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 107000
  • Model Yılı: '16
  • 1 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #16 : Ocak 27, 2018, 01:14:02 »
En beğendiğim cevap. Şu an vw Mercedes audi dahil hiç bir araç bu paraları hak etmiyor.
2016 makyajlı Corolla 1.33 life 2017 çıkışlı..
C.C.li =)
Prins Technomax 09/11/2019

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 23 kere teşekkür edildi
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #17 : Ocak 27, 2018, 19:31:04 »
Dostum ve dostlarım 50.yıl Corolla full+full donanım bir araca o parayı vereceğinize ne araçlar vardı yahu.. çünkü bindiğiniz araç her ne kadar Safety Sense paketli kameralı da olsa yine Corolla yani ses yalıtımı berbat ötesi, ses sistemi keza öyle, kalitesiz iç malzeme vs.. Avensis bile katmer katmer kaliteli standart özellikli geliyor ve daha ucuza satılıyor. Astra keza öyle xxxkm hızda dışarda fırtına olsa ses almıyor.. Bunlar benim şahsi fikrim.. demem o ki araç seçerken test sürüşünde ince elemek lazım. çözüm bitüself, kauçuk ses yalıtım malzemeleriyle kapı içleri, davlumbazlar vs. biraz daha sesi kesecek şekilde izole edilebiliyor.

Not: Lütfen hız kurallarına uyalım.



o paralara daha alınabilecek ne araçlar vardı demişsin ya  , söylede ne alalım bu araç pahalılığında diye soracaktım astra dedin yazının ciddiyeti komediye dönüştü ...

Mesaj Birleştirildi: Ocak 27, 2018, 19:46:34
herkes arabasına iyi baksın , bu yaşta , sorunsuz , 2. eli kuvvetli ,motoru atmosferikte olsa 132 beygiriyle tatminkar ( beğenmeyen gitsin 2.0 turba araç alsın) lpgye tam uyumlu  vesaire vesaire.... tutturmuşlar yok pahalı , yok ses sistemi iyi değil , yok ses alıyor falan filan...  yahu kardeşim araba piyasası uçtu sizin paranızda belki etmiyor ama ister kabul edin ister etmeyin fiyat bu.. C+ segment sınıfında gayet iyi bir araba. 2013 yılında sıfır aldım , 2017 yılında makyajlı sıfır aldım. ses izolasyon tatminkar sonuçta c segment araba.. c segmentinden d segmenti performansı beklemek yanlış olur. ses sistemi muhteşem. kimi cahilller netten indirdiği 128kb kalitesinde veya daha kötü mp3lerle aracın ses sistemini kötülüyor...kaliteli bir kaynaktan 320 kb kalitesinde mp3 indiriyorum ve muhteşem ses kalitesi elde edebiliyorum. yol sesi ve motor sesi makyajsız kasaya göre düzeltilmiş....
rakibi jetta tsi motor ile lpgde sıkıntılı riskli !! dsg şanzumanı zaten tam bir piyango ! 3 defa arızalanan dsg şanzıman biliyorum sıfır araçta...

yine en iyisi öyle veya böyle corolla beğenmeyen gitsin jetta alsın , astra alsın.... astra  alırsın motor lpgye uyumlu değil , isteyen istediği kadar uyumlu diye bağırsın dursun gerçek değişmez...2. eli ölü (dizel hariç) , efsane 98-2005 arası üretilen astra yok artık.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #18 : Ocak 27, 2018, 20:12:10 »
Astra'nın sizin gözünüzde komik olması 2. elinin iyi olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Ayrıca hem j kasa hem de k kasa bence çok yakışıklı. J kasa lpg ye de uyumlu. Multiport enjeksiyon bir motor sadece turbolu diye lpg uyumlu olmuyor mu? Direk enjeksiyon motorlara bile lpg takıyorlar artık, bırakın bu lpg uyum muhabbetini. Ha Toyota kadar sorunsuz değil. Zaten Toyota'yı tercih eden insan da ilk önce sorunsuzluğuna ve 2. eline bakıyor. Ayrıca bir Alman kadar yalıtımı ve konforu iyi değil, bu bir gerçek.
Herkesin kendi eksisi, artısı doğrultusunda verdiği kararlara saygı duyalım.

Bence de şu devirde 2. el mazda haricinde hiçbir araç o paraları hak etmiyor, her marka aşırı fazla artış geçirdi. Bunun yanında hem Japon sorunsuzluğu, kalitesi, farklılığı, tasarım güzelliği ve donanım fazlalığıyla mazda 3 skyactiv-g 1.5 motor ön plana çıkıyor. Kör nokta uyarısı, head up display, şerit takip sistemi ve lpg uyumu olup da 80bin tl civarına başka araç bulunmuyor zira.



Soru soran forumdaşa gelirsek, fitillerden mi emin olunması lazım. Yol sesiyle de karıştırıyor olabilir. Pürüzlü asfaltta yol sesi ağır basar. Rüzgar sesi ise 100-110 üstünde artması normal. Ancak 2. sıra fitil uygulaması ile bir miktar kesilebilir. Kaymak asfaltta aracın içi fazla sessiz olacağından rüzgar sesinin baskın gelmesini fitillerden geliyor sanıyor olabilirsiniz. Bagaj sensörü için ise eğilim nerede sensör var bakabilirsiniz, belki tozlanmıştır diyeceğim bir ihtimal.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '20
  • 13 kere teşekkür etti
  • 136 kere teşekkür edildi
Ynt: 2017 50.yıl Premium 1.6
« Yanıtla #19 : Ocak 27, 2018, 21:49:58 »
Astra'nın benzinli ikinci el piyasasına ölü diyen birinin araba piyasasıyla uzaktan yakından alakası yok demektir. Hatta onunla tartışmamak gerekir. Geçmişte Auris'ten sonra sıfır Astra j almış biri olarak söylüyorum bunu. Corolla'nın ses sistemi iyidir. Ama muhteşem diyen birisi diğer rakiplerininkini dinlememiştir.