Merhaba,
27 Temmuz'daki dolu yağışı sonrası malum tüm sigorta firmaları da büyük bir kriz yaşadı ancak neredeyse tamamına yakını müşterilerinin hasarsızlıklarını bozmama kararı aldı. Orient ise almadı ve 3 yıllık hasarsızlığım bozuldu, haliyle yeni poliçemi daha pahalıya yaptırdım.
Buraya kadarki bir boyutu olayın.
Gelelim asıl meseleye Orient müşteri hizmetlerine ulaşmak neredeyse imkansız. Telefon ile arayın ve 2 nolu tuşa yani hasar ihbara tıklayın bakın ne oluyor... evet... direkt telefon kapanıyor
))
Eksperlere ulaşmak zaten imkansız. Auto King Kartal bayisi Orient'in ödeme yapmadığını söyledi ve aracımı kabul etmedi.. vs vs vs..
Velhasıl kelam Orient evet kasko için çok az bir fiyat teklifinde buluyor ama işte bu nedenlerle...
Hürmetler...