Gönderen Konu: Toyota Uzayan Tamir Süreci ve İlgisiz Müşteri Hizmetleri!  (Okunma sayısı 1258 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 160
  • Model Yılı: '09
29.06.2017'de Toyota Nataş'ta "Toyota Garanti Special" uzatılmış 3 yıl garanti satın aldım. 26.10.2017 tarihinde Toyota Nataş'a geldim. Sabahları beyaz, siyah duman attığını belirttim. 28.10.2017'de Enjektörlere baktılar, "short blok" değişecek dediler ruhsat değişim ile birlikte maksimum 15-20 gün sürer dediler. 29.10.2017 Pazar günü enjektörlerin sekmanını takmayı unuttukları için motorun her yeri mazot olmuştu.Büyük bir olay atlattım.

31.10.2017 Salı aracımı tamir için bıraktım. Bana parçanın 25.12-2017 tarihinde gelir dediler. Daha önce bana maksimum 15-20 gün dedikleri için ve 30 iş gününü geçtiği için 10.11.2017'de Toyota genel merkezine ikame araç için mail attım. İlgisizliklerinden olsa gerek tam 20 gün sonra telefon açıp bana parçanın 20.12.2017 geleceğini söylediler. 22.12.2017 de yine mail attım cevap bile vermediler. Toyota müşteri hizmetlerinin hizmeti sıfır. İlgi ve dönüş yok. Hergün arıyorum,ilgilenen yok.
Böyle bir firma olamaz.

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '00
  • 3 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Uzayan Tamir Süreci ve İlgisiz Müşteri Hizmetleri!
« Yanıtla #1 : Aralık 05, 2017, 16:40:39 »
Bugün 5 aralık.Nasıl 22/12/2017 mail atıyorsunuz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 32 kere teşekkür etti
  • 201 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Uzayan Tamir Süreci ve İlgisiz Müşteri Hizmetleri!
« Yanıtla #2 : Aralık 05, 2017, 17:13:29 »
Short Block dedikleri silindir bloğu değil mi yahu? Motorun gövdesi komple değişecek arıza neymiş merak ettim açıkçası?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 160
  • Model Yılı: '09
Ynt: Toyota Uzayan Tamir Süreci ve İlgisiz Müşteri Hizmetleri!
« Yanıtla #3 : Aralık 05, 2017, 17:33:01 »
11. ay olacaktı.yani geçen ay

Mesaj Birleştirildi: Aralık 05, 2017, 17:33:58
Short Block dedikleri silindir bloğu değil mi yahu? Motorun gövdesi komple değişecek arıza neymiş merak ettim açıkçası?

Sabahları çalışınsa siyah duman atıyordu.blok ve içindeki her şey.

Mesaj Birleştirildi: Aralık 05, 2017, 17:34:32
Bugün 5 aralık.Nasıl 22/12/2017 mail atıyorsunuz.

11. ay olacaktı.yani geçen ay

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 32 kere teşekkür etti
  • 201 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Uzayan Tamir Süreci ve İlgisiz Müşteri Hizmetleri!
« Yanıtla #4 : Aralık 05, 2017, 17:59:28 »
11. ay olacaktı.yani geçen ay

Mesaj Birleştirildi: Aralık 05, 2017, 17:33:58
Sabahları çalışınsa siyah duman atıyordu.blok ve içindeki her şey.

Hocam blok arızası çok karşılaşılan bir arıza değil o yüzden şaşırdım.Neticede motorun gövdesinden bahsediyoruz.Genelde blok çatlaması yada kullanım ömrüne bağlı olarak gömlek aşınması gibi arızalar gözlenir benim bildiğim.Sizin bahsettiğiniz siyah /beyaz duman işi sonuçtur aslında ben bu duman atmaya sebep olan arızayı merak ettim açıkçası yani sebebi.

Tekrar geçmiş olsun.Umarım sıkıntısız bir tamir süreci olur.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 160
  • Model Yılı: '09
Ynt: Toyota Uzayan Tamir Süreci ve İlgisiz Müşteri Hizmetleri!
« Yanıtla #5 : Aralık 05, 2017, 19:49:49 »
Hocam blok arızası çok karşılaşılan bir arıza değil o yüzden şaşırdım.Neticede motorun gövdesinden bahsediyoruz.Genelde blok çatlaması yada kullanım ömrüne bağlı olarak gömlek aşınması gibi arızalar gözlenir benim bildiğim.Sizin bahsettiğiniz siyah /beyaz duman işi sonuçtur aslında ben bu duman atmaya sebep olan arızayı merak ettim açıkçası yani sebebi.

Tekrar geçmiş olsun.Umarım sıkıntısız bir tamir süreci olur.
Sabahları duman atıyor şikayeti ile gittim bana sebep bunu söylediler.Belkide garantiden değişiyor nasılsa diye yapmış olabilirler.Sorun şu ki yaklaşık 40 gündür araç serviste parça bekliyor.Sorduğumda bu ayın sonuna parça ancak gelir diyorlar. Ne maile cevap veriyorlar ne de telefonda cevap veriyorlar.İllallah ettirdiler.Böyle berbat bir müşteri hizmeti anlayışı görmedim.