Gönderen Konu: 2014 Auris LPG Geçiş Sorunu  (Okunma sayısı 1716 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 160000
  • Model Yılı: '14
  • 10 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
2014 Auris LPG Geçiş Sorunu
« : Ekim 07, 2017, 11:22:58 »
Arkadaşlar Merhaba
2014 1.6 otomatik Auris kullanıyorum. 4-5 ay önce daha önceki aracıma Zavolli taktırdığım İzmir Bornova da Ege Teknik isimli LPG bayisinden Zavolli kit düşüncesi ile gitmişkten Atiker in markası olan AKL montajı yaptırdım. İlk 1000 km ayarına gittiğimde de belirttim ama yapılan ayardanmıdır çözemedim. Aracı ilk çalıştırdığımda LPG ye geçiş esnasında sarsılma söz konusu. Ayar yapan arkadaşa da belirtmeme rağmen devam ederse enjektörleri garantiden değiştiririz dedi ama bu enjektör müdür? ayar mıdır? Yokuş çıkarken özellikle vites geçişinde vurdurmuş gibi araç gidip geliyor. İzmirde Atiker konusunda baktırabileceğim (ayar olduğunu düşündüğüm için) ayar yaptırabileceğim önerdiğiniz bir bayi var mı?
Toyota Auris - 2014 - Advance Skypack Multidrive S - Kar Beyaz(040)

Renault Megane 2 HB - 2005 - Authentic - Gri

Toyota Club Türkiye

2014 Auris LPG Geçiş Sorunu
« : Ekim 07, 2017, 11:22:58 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 905 kere teşekkür edildi
Ynt: 2014 Auris LPG Geçiş Sorunu
« Yanıtla #1 : Ekim 07, 2017, 11:58:37 »
Mahmut bey yanlış anlamayın ama marka kötülemek gibi olmasın onca kendini kanıtlamış sektörün lideri markalar varken . neden AKL taktırdınız . Hani aracınızda öyle ucuz sıradan bir araç değil Vvt-i motor yapısı zaten hassas çalışma yapısı olan bir sistem çok ince ayar ve kaliteli kit ister .Siz AKL sistemle hiçbir zaman o araçta tam randıman alamazsınız diye düşünüyorum . Hatta araçtan soğursunuz . Naçizane tavsiyem BRC- PRİNS  - LOVATO OBD 2 gibi - sektörde kendini kanıtlamış sizin aracınızın motor dinamiklerini karşılayacak bir lpg kitine geçin. AKL ile devam etmek istiyorsanız İZMİR atiker bölge bayisi nere ise oraya gidin sorununuzu çözdürmeye çalışın . Yanlış anlamayın ama tüketicimiz ucuz olanı seviyor . Sanayicimizde ucuz ama karı çok parçayı seviyor . Kalite olgusu kimsenin umurunda olmuyor . Ben bunları niye mi yazıyorum atiker yüzünden  2 defa  araç sattım ondan dolayı yazıyorum 
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: 2014 Auris LPG Geçiş Sorunu
« Yanıtla #2 : Ekim 07, 2017, 13:42:59 »
Yücel abinin dediklerine harfiyen katılıyorum.
Üstüne böyle usta bulma sıkıntısı yaşayacaksınız.
Benim düşüncem lpg geçiş sıcaklığını düşük ayarlamalarından ötürü. Bir diğer ihtimal ise yolda ayar yapılmadığından olabilir. Klima çalışırken ayar yapılsın.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 160000
  • Model Yılı: '14
  • 10 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: 2014 Auris LPG Geçiş Sorunu
« Yanıtla #3 : Ekim 07, 2017, 14:15:52 »
Öncelikle dediğiniz gibi taktırdığım dönemde 2400 brc zavolli fiyatı 1400 lira akl fiyatı aldığım için ve daha önce taktırdığım sette ustadan memnun kaldığım için güvendim. Adamlara yolda test edelim dedim 2 3 kez ama obd li sistemde benzin verilerini kopyalıyoruz diyip duruyorlar. Hatta takıldıktan sonra buradan okuduklarımı okuttum nozzle boru bu çapta olsa daha iyi olurdu vs diye yakıt fazla yakar diyip durdular bana. Klima açık dükkanda ayar yapıp çıkıyorum. Tabi araç oraya kadar yol yapıp orada benzinden lpg ye geçtiği için onlara göre abi sen bu araca bakım yaptır. Hava filtresi değişsin benzin verilerini görelim diyor. Dedim benzin verisi ise al üzerindekilere göre ayar yap. Araç benzin ile sorunsuz. İnanırmısınız komik gelecek ama aracı benzinden lpg ye almak için sağa çekip boşa alıyorum şanzımana zarar vermekten korktuğum için. Hiç diğer aracımda böyle bir hata ile yaşadığım tecrübem olmadığından tecrübe ediyoruz. Ucuz et ve yahni anlayacağınız. Akl neden takıldı? Zavolli den memnun sattığım megane 2 sonrası bu işi zavolli benim için biliyor diye gittim bayi tamam takalım ama 1400 liraya Atiker in tamamen italya dan ithal AKL markası var. Piyasaya tanınmak için böyle düşük paraya vs dediler. İtalyan denmesi beni yanılttı.
Toyota Auris - 2014 - Advance Skypack Multidrive S - Kar Beyaz(040)

Renault Megane 2 HB - 2005 - Authentic - Gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 138000
  • Model Yılı: '10
  • 6 kere teşekkür etti
  • 12 kere teşekkür edildi
Ynt: 2014 Auris LPG Geçiş Sorunu
« Yanıtla #4 : Ekim 09, 2017, 13:26:29 »
benzer bir sorunu önceki aracımda gas italyde yaşadım.Enjektörleri değiştirdikten sonra başlamıştı.Sorun enjektör elektrikli soketleri tesr takılmış.Şöyleki atıyorum 1. enjektörle 2. enjektör ters takılmıştı.enjektör soket bağlantılarını düzelttiler sorun bitmişti.Tıpkı sizinki gibi sorun yaşamıştım bende.bi baktırın derim.genelde ustalar çok doğru iş yaptıklarından oradan olmaz imkansız ters takmak filan gibi bilmiş havalar takınırlar ama ben yaşadım bunu.