Gönderen Konu: TOYOTA ÇORLU DERİNDERE SERVİS REZALETİ  (Okunma sayısı 2333 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
TOYOTA ÇORLU DERİNDERE SERVİS REZALETİ
« : Eylül 15, 2017, 22:32:01 »
Merhaba;

1.   Bu bilgilendirmeyi, Şikayetvar.com da sadece bu sene 10 tane hakkında şikayet bulunan Toyota Köşkdere Çorlu servisi ile yaşadığım problemleri anlatmak, aynı servisi kullanmak zorunda kalanları uyarmak ve elbette bu servisin kötü ününü duyurmak amacıyla yapıyorum. Bir de belki birileri duyar bundan sonra önlem alınır ve başkalarının canı yanmaz diye.
2.   Aslında hikayem çok uzun ama mümkün olduğunca kısaltarak anlatmaya çalışacağım. Öncelikle Çorlu’ya taşındıktan sonra aracımın ön bilyelerini  Toyota Köşkdere Çorlu servisinde değiştirdim. Fakat aracımı aldığımda, aracın içinde yer alan ön konsolun ve hava kanallarının parçalandığını gördüm. (Şaka değil) Sebebini sordum airbag değiştirirken olduğunu söylediler. Airbag’İn niye değiştiğini neden bana sormadıklarını falan tartıştık baktılar çok itiraz ediyorum sipariş verdik dediler ve 12 gün sonra lütfederek göğüs plastiğini değiştirdiler. (Hava kanalları hala kırık ve kopuk)
3.   10 ay sonra aynı bilyelerden yine ses geldi. Servise götürdüm değiştirmediler. Sebebini sordum göğüs plastiği değiştirilirken beklediğim 12 gün içinde aracımın 102.600 km yol yaptığını söylediler. Yani bir senede 100.000 km üzerinde yol yaptığım için garanti dışına çıkmış. Ben de bunun doğa kanunlarına aykırı olduğunu, aracın teknik olarak 12 günde bu kadar yolu yapamayacağını, Toyota sistemleri üzerinde aracın km ile oynandığını anlatmaya çalıştım ama boşunaydı. (102 bin 600 km yaptığıma dair yazılı belge istedim vermediler ben de izin alarak ekran fotoğraflarını çektim) Toyota Köşkdere Çorlu servisi ve Toyota müşteri ilişkileri ile 2 gün içinde 50’nin üzerinde telefon görüşmesi ve onca sinir harbinin sonunda garantiden değişmesi gereken parçayı mahkeme tehdidiyle değiştirtmeyi başardım.
4.   Sonra aracıma park halindeyken başka bir araç gelip çarptı. Başka alternatif olmadığı için yine Toyota Köşkdere Çorlu servisine gittim. Hasar kaskodan bir hafta içinde onarılacak dendi. Aracı 44 gün sonra sonra alabildim. (Tampon, kaput, klima motoru ve radyatör değişti.) Aracımı aldığımda herhangi bir hasar olmayan sol çamurluk boyasının renginin değişmiş olduğunu, üzerinde derin çizikler bulunduğunu gördüm. İtiraz ettim. Öyleydi dediler. Hasar olunca aracın fotoğraflarını çekmişlerdi. Çektikleri resimlere bakmayı teklif ettim. Resim yok dediler. Ben de fotoğraf çekmiştim. Bendeki resimleri göstereyim dedim. Kabul etmediler. Öyle kullanamayacağım için Toyota Köşkdere Çorlu servisine tekrar  para verdim ve boyattım.
5.   Park halindeyken başka bir araç gelip çarptığında değişen kaput üzerindeki boya, bana  arabayı teslim ettiklerinin üçüncü günü kalktı. Gittim gösterdim kuş pisliğinden olduğunu bir şey yapamayacaklarını söylediler. Araca yıllardır kuşların pislettiğini hiç böyle bir kalkma olmadığını söyledim. Israrlarım karşısında müsait zamanda yapalım dediler. 3 ay sonra servise üçüncü gidişimde müsait ettirmeyi başardım. Aracımın kaputunu yeniden boyadılar. (Kaput boyaması 3 gün sürdü) Aracı teslim almaya gittiğimde tamponun söküldüğünü, tampondaki far yıkama aletinin yerinden alındığını ve oranın bantla tutturulduğunu gördüm. Daha doğrusu bantla yapıştırılmış şekilde teslim ettiler. Dahası aracın iç saatinin değişmiş, aynalarla ve koltuk ayarlarıyla oynanmış, verirken şüphe üzerine sıfırladığım araç çalışma süre göstergesinin 33 dk. Olarak değiştiğini gördüm. Bu arada ben servise akşam iş çıkışı 17.00  gibi gitmiştim. Aracınızın tamiri bitti ama yıkayamadık, yıkayalım getirelim dediler. Tabiki dedim. 18.30’da personel servisi kalkarken anahtarı elime tutuşturdular. Yukarıdaki sorunları görünce saçmalamayın dedim. Verdiğinizde böyleydi dediler. Ben yine safça kamera kayıtları, fotoğraf var falan dedim ama servise binip gittiler. İki kez müdür ya da yetkili bulmak amacıyla gittim. Onlarca kez telefon ettim. Ama hep yok dediler.
6.   Toyota müşteri temsilcisini arayarak bu hikayeyi detayları ile 15 dk kadar anlattım. Uzunca bir mail yazdım. Toyota servisinin çektiği fotoğraflara bakılmasını, servisin kamera kaytılarının incelenmesini, aracın km kayıtlarında 3 kez yapılan km artırım ve azaltımına bakılmasını falan talep ettim.
7.   Biz servise sorduk servis haklı dediler. Kamera, fotoğraf, belge var dedim. Olsun dediler.
2008 Avensis 2.0 Elegant A/T

Toyota Club Türkiye

TOYOTA ÇORLU DERİNDERE SERVİS REZALETİ
« : Eylül 15, 2017, 22:32:01 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 1500
  • Model Yılı: '20
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA ÇORLU DERİNDERE SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #1 : Eylül 15, 2017, 22:43:39 »
Böyle servis ne gördüm ne de duydum (artık duyduk ).

Derindere zeytinburnu servisi bıraktı diye biliyorum. 2. El satıyorlar galiba..

Asıl konuya gelecek olursak keşke çorlu dışında bir servise götürseysiniz.

Anlamadığım bazı şeyler var mesela:
Far yıkama vardı ve onlar aldı mı diyorsunuz?
Aracın iç saati neden değişsin ki? (Saat değişse ben anlamam heralde)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
Ynt: TOYOTA ÇORLU DERİNDERE SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #2 : Eylül 15, 2017, 23:41:36 »
Zafer Bey iç saatin değişmesinden kastettiğim göstergede aracın çalışma süresini yazan ekranda aracın 33 dakika kullanılmış olduğunun gözükmesiydi. Yani aracın başkası tarafından en az 33 dk. kullanılmış olmasıydı. Yoksa mevcut bir saatin başkasıyla değiştirilmesi gibi bir durum yoktu. Zannediyorum doğru aktaramadım.   :-\

Far yıkamaya gelince, bu parça tampona sabit bir şey. Aslında aracı teslim alırken çekilen ekteki fotoğraftan ne anlaşılıyorsa tam olarak onu kastediyorum. Diğer bir deyişle; ya aracıma park halinde başka araç çarptığında tamponu değiştirirken bu parçayı hiç takmadılar, ya da kaputu/çamurluğu boyarken aldılar. Her ikisinin de problem olduğunu düşünüyorum. Bu arada resimde görülen bant, servisin aracı aracı bana teslim ettiği anda üzerinde olan banttır ve diğer far yıkama yerinde de benzer bir bantla araç teslim edilmiştir. Aracımı yaptırmıyorum. Hala birindeki bant hala duruyor.

Ayrıca eğer bana far yıkama sık kullandığın, olmazsa olmaz bir özellik mi diye sorarsanız, kesinlikle değil diye cevaplarım.  Yani derdim far yıkama falan değil. Benim derdim, insanın gözünün içine baka baka yalan söyleyen, sahte belge düzenleyen, bunu yaparken sizi açık şekilde aptal yerine koyan, gereksiz bir ton saçmalıkla günlerinizi çalan, mide krampları geçirten yüzsüz insanlar. Tabi bir de Toyota yetkililerinin sattığı arabaların kalitesinin tam zıddındaki kalitesiz duruşu.

Zafer Bey son olarak başka servise de gittim. Ön teker bilyelerini Toyota Köşkdere Çorlu garantiden değiştirmeyince İstanbul Toyota Plaza Gürses'e gittim. Durumu anlattım. Sisteme baktılar. Aracın kilometre kayıtları ile sürekli oynanmış olduğunu sıkıntılı bir durum olduğunu açıklığa kavuşmadan işlem yapamayacaklarını ilettiler. Açıklığa kavuşturun sisteme kayıtları ben girmiyorum servisler giriyor dedim. Olmadı. Hatta Gürses'te ön bilyeleri parası ile değiştirmek istedim ki 1000 TL civarıdır, ona bile yanaşmadılar. Yani paramla hizmet alamadım. Gürses'te Toyota Müşteri ilişkilerini aramamı önerdiler. Bir saatlik telefon trafiğinden sonra aracımı İstanbul'da Gürses Plaza'ya bırakıp gideceğimi, başka bir araç kiralayacağımı ve Çorlu'ya öyle gideceğimi, aracımın tamir ve nakil ücretleri ile kiralayacağım aracın parasını da Toyota'dan tahsil etmek için mahkemeye başvuracağımı söyleyince değişimi gerçekleştirmek istediklerini ilettiler. 

Mesaj Birleştirildi: Eylül 16, 2017, 00:01:36
https://i.hizliresim.com/vJQzJz.jpg
2008 Avensis 2.0 Elegant A/T

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
Ynt: TOYOTA ÇORLU DERİNDERE SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #3 : Eylül 21, 2017, 21:39:16 »
Yapılabilecekler konusunda tavsiyesi olan var mı?
2008 Avensis 2.0 Elegant A/T

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 76 kere teşekkür etti
  • 75 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA ÇORLU DERİNDERE SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #4 : Eylül 22, 2017, 08:23:21 »
Senaryo yazsanız daha fazlası için zorlanırsınız herhalde. Geçmiş olsun...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA ÇORLU DERİNDERE SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #5 : Eylül 22, 2017, 09:13:21 »
İyi bir avukat ve hukuki yollara başvurmanız gerekir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA ÇORLU DERİNDERE SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #6 : Eylül 22, 2017, 11:46:36 »
Yazık gerçekten. Sözün bittiği yer. Keşke sanayide sağlam bir usta bulsaymışsınız ya da oradan İstanbul'a geliyorsunuz madem Tem Toyota'ya gideydiniz de bunları yaşamasaydınız.
Yetkili servisin hep en doğru işi yaptığını düşünmememiz gerektiğinin bir kanıtı resmen.
Siz de baktınız sorun yaşıyorsunuz, keşke bir daha oraya gitmeseydiniz, sanki size takmışlar gibi bir durum olmuş. Üzüldüm gerçekten geçmiş olsun.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 49060
  • Model Yılı: '16
  • 196 kere teşekkür etti
  • 1150 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA ÇORLU DERİNDERE SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #7 : Eylül 22, 2017, 12:28:06 »
herşey bir yana bu km ile oynanması konusu çok ciddi ,satışta ve sonrasında başınızı nitelikli dolandırıcılık gibi maddeden derde sokabilir,hukuki yolla bunu şöyle veya böyle kayıt altına aldırın,dosyanızda uzun yıllar saklayın ve artık çorlu sanayide usta bulamıyorsanız herkesin hemfikir olduğu tem toyotaya aracınızı emanet ediniz.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '17
  • 154 kere teşekkür etti
  • 397 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA ÇORLU DERİNDERE SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #8 : Eylül 22, 2017, 12:56:17 »
Üzerine bir çok yorum yapılmış zaten hepsine katılıyorum. Böyle insanların ekmek yememesi gerekiyor...Bence de bir an önce avukata danışmakta fayda var, eğer elinizde kanıtlarınız varsa işin peşini bırakmayın..

Tokay bey km oynanmasından bahsetmiş ama anladığım kadarıyla aracın km değil, servis kayıtlarındaki km'ler ile oynanmış değil mi ? Zira km ile oynanması yasal suç, böyle bir işe bulaşmamışlardır diye umuyorum..

2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '16
  • 35 kere teşekkür etti
  • 179 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA ÇORLU DERİNDERE SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #9 : Eylül 22, 2017, 14:46:48 »
Forumda Toyota Japonya'da ki merkeze kadar mail atıp işini halleden arkadaşlar var. O mail adreslerine sizde durumu izah etseniz bir avukat yardımı ile sorunumuza çözüm bulursunuz umarım.
İlla gitmek istiyorsan, hoşuma git mesela :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 149000
  • Model Yılı: '09
  • 341 kere teşekkür etti
  • 233 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA ÇORLU DERİNDERE SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #10 : Eylül 22, 2017, 16:13:25 »
Murat bey, kesinlikle Tokay beyin de dediği gibi işi hukuki yola dökmelisiniz. Çünkü yeni çıkan kanun gereği aracınızı satmaya kalktığınızda durumu izah edemezsiniz. Etmeseniz de kanunen suçlu duruma düşer tazminat ödemek zorunda kalırsınız.
2009, Lacivert, Jeep Cherokee 2.8 CRD Limited, A/T, C/C,