Gönderen Konu: toyota vs vw  (Okunma sayısı 19944 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 226 kere teşekkür etti
  • 230 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #100 : Aralık 21, 2017, 22:31:01 »
Onlarca yıldır Kaliteli denen.! otomobiller içinde bulunmak hatta onları kullanmak çok zevkli ve mükemmel duygular verir..

Ama onlara sahip olmak aynı şeyleri hissettirmeyecektir.

Mercedesin buram buram reklam kokan yeni "reklam" videosu.Bana biraz abartı geldi.Ruh ve sportif karakteristiğe bürünmüş araçları her zaman sevmişimdir.Belki de yaşımdan veya zevklerimden dolayı ilgimi çekiyor.


Toyota Club Türkiye

Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #100 : Aralık 21, 2017, 22:31:01 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #101 : Aralık 21, 2017, 22:39:20 »
Bu arada youtube da kim hangi aracı neyle kıyaslamış diye bakarsak işimiz iş. Mazda 3'ü de A4 ile kıyaslamışlar, o zaman Mazda 6 da A6 nın rakibi olur, ki saçmalığın daniskası olur bu.

Mazdayı küçümseme, almanyada en popüler japon araçlarındandır ve çok kalitelidir.

Eğer ucuz olsaydı, şu an Mazda3 sedan diesel AT biniyor olurdum ama iyiki olmamış, Civic'ten memnun kalmamın yanında yerli olması çok daha anlamlı.

Bu sebeple Türkiyede Toyota ve Honda, Japon sedanlar olarak başı çekiyor.

Kıyaslamalardan bir zarar gelmez. Farklı görüşler, bizim göremediğimiz noktaları ortaya çıkarıyor olabilir.

2018'de 1.6D Civic, sedan formunda uygulanırsa çok satacaktır.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '02
  • 171 kere teşekkür etti
  • 246 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #102 : Aralık 21, 2017, 22:41:32 »
Mercedesin buram buram reklam kokan yeni "reklam" videosu.Bana biraz abartı geldi.Ruh ve sportif karakteristiğe bürünmüş araçları her zaman sevmişimdir.Belki de yaşımdan veya zevklerden dolayı ilgimi çekiyor.


Burda bence  verdikleri mesaj nasıl aslanlar ormanların kralıdır bizde otomobil sektörünün kralıyız en iyisiyiz sanırım.Yani bende öyle bi algı oluştu.

Konu çok farklı yerlere kaydı civiclere mercedes c serisine bmw'ye derken iyice corba oldu.Kendi fikrimi belirtmek istiyorum bu arada.C serisi mercedes fiyatını haketmiyodur orda hemfikir olabiliriz ama corolla ilede kıyaslanmamalı zaten ki Toyota'da kendini premium markalarla kıyaslamıyo bunu yapması için Lexus var ki gayet başarılılar onlarda rekabet konusunda.Civic iyidir güzeldir ama Honda bu araçların arkasında durmadıya artık ağızlarıyla kuş tutsalar bayilerine yanaşmam.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 226 kere teşekkür etti
  • 230 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #103 : Aralık 22, 2017, 09:15:07 »
Honda mevzusu çok karışık. Şu an için ben de hiç bir modelini almam müşterilere davranış biçimlerinden dolayı.İsteyen müşterilere(isteyen lafına dikkat) 100 lira gibi bir rakama aracına göçük tedavisi yapacaklarını duydum.Nasıl bir işlem bilmiyorum ama honda kendi hatasını müşteriye ben yapmadım bilmiyorum gibi davranıp işin içinden nasıl sıyrılırım havalarında gibi geliyor.İşlem görmemiş muamelesi görecek mi araçlar?Ve bir daha göçmeyeceği garanti mi....KİŞİSEL DÜŞÜNCELERİMDİR

http://m.posta.com.tr/honda-civic-fc5-teki-gocuk-sorunu-18-aralik-tan-itibaren-cozulecek-haberi-1359823

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 215 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #104 : Aralık 22, 2017, 16:25:04 »
konu başlığından epey uzaklaşmış. mercedes, bmw, honda çekil aradan :rofl:  madem iş reklama kadar geldi toyota'nın unutulmaz, efsane reklamını bir hatırlayalım isterseniz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 226 kere teşekkür etti
  • 230 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #105 : Aralık 22, 2017, 20:06:25 »
konu başlığından epey uzaklaşmış. mercedes, bmw, honda çekil aradan :rofl:  madem iş reklama kadar geldi toyota'nın unutulmaz, efsane reklamını bir hatırlayalım isterseniz.
Vay be zaman geçiyor

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 10000
  • Model Yılı: '16
  • 6 kere teşekkür etti
  • 29 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #106 : Aralık 22, 2017, 20:56:33 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '15
  • 745 kere teşekkür etti
  • 740 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #107 : Aralık 22, 2017, 22:11:08 »
Toyota bir çok konuda volkswagen'in yanına yaklaşamaz burası bi gerçek DSG şanzıman'ın seriliği turbo destekli motoru olması rüzgar ve yol sesi konusunda. özellik ile 1.2 tsi motor ile güzel performans sağlayıp mtv'den karı olması. açıkçası 1.33 motorda küçük bir fark ile kaçırılıyor.


Mercedes bmw audi konusuna gelecek olursak bana göre MercedesBmwAudi'dan daha kaliteli Lexus Infiniti Acura hatta mercedes bmw audi lexus infiniti acuranın yanına dahi yaklaşamazlar. ama türklerin almanyaya göçü çok oldugu için ve zamanında sadece alman arabaları ile geldikleri için millette bu algı olustu alman en iyisi alman kaliteli. tabi bunun japonlarda da etkisi var türkiye piyasasına geç girmesi ve reklam stratejisi geliştirmememsi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 215 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #108 : Aralık 23, 2017, 11:06:51 »
bazı arkadaşlar toyota'yı çok küçümsemiş ama toyota ile ilgili bazı gerçekleri hatırlatmakta fayda var: 1. marka değerinde her yıl birinci gelmesi. 2. dünyanın en çok satılan aracı olması. 3. dünyanın en çok satılan hibrit aracı olması 4. hibrit ve hidrojen motor teknolojisinde dünyaya öncülük etmesi. 5. sorunsuzlukta alman tüv şirketi tarafından neredeyse her yıl birinci seçilmesi. 6. lexsus markasıyla lüks otomobil deyince akla gelen almanlara ciddi rakip olması ki (yanılmıyorsam geçen yıl google'da en çok aranan arabalar listesinde lexsus ikinci, toyota 4. sıradaydı.) vw'e gelince konfor, yalıtım ve iç malzeme kalitesiyle toyota'dan bir tık önde olan ancak donanım, güvenlik ve sorunsuzlukta toyota'nın asla rakibi olamayacak türkiye'de şişirilmiş marka algısıyla gereğinden fazla abartılan orta sınıf alman arabasıdır. toyota mı vw mi derseniz benim tercihim toyota olur. vw'i tercih edene de saygı duyarım.
bence yukarıdaki paragrafı okursak asıl vw, birçok konuda toyota'nın yanına yaklaşamaz deriz. bu kadar büyütmeyin vw'i gözünüzde dediğim gibi türkiye'de vw yanıltılmış marka algısıyla gereğinden fazla abartılan premium algısı oluşturulan hele de satış temsilcilerinin sanki uzay aracı satıyormuş havasında pazarladıkları dünyaca ünlü güvenlik testi iihs'de esamesi pek de okunmayan, dünyayı ve kendi müşterisini emisyon skandalıyla aldatıp çevreyi kirleten bir araç şirketi. en basiti toyota 20 yıldır hibrit motor üretiyor, şimdi hidrojen ve elektirkli motor üzerinde ciddi ciddi çalışıyor. vw ilk hibrit motoru 2020 civarında getireceğini duyurdu. kim geriden geliyor?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 96000
  • Model Yılı: '15
  • 67 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #109 : Aralık 23, 2017, 12:18:33 »
bence yukarıdaki paragrafı okursak asıl vw, birçok konuda toyota'nın yanına yaklaşamaz deriz. bu kadar büyütmeyin vw'i gözünüzde dediğim gibi türkiye'de vw yanıltılmış marka algısıyla gereğinden fazla abartılan premium algısı oluşturulan hele de satış temsilcilerinin sanki uzay aracı satıyormuş havasında pazarladıkları dünyaca ünlü güvenlik testi iihs'de esamesi pek de okunmayan, dünyayı ve kendi müşterisini emisyon skandalıyla aldatıp çevreyi kirleten bir araç şirketi. en basiti toyota 20 yıldır hibrit motor üretiyor, şimdi hidrojen ve elektirkli motor üzerinde ciddi ciddi çalışıyor. vw ilk hibrit motoru 2020 civarında getireceğini duyurdu. kim geriden geliyor?
Konuyla çok alakalı olmasa da bir şey daha var ki burada söylemek gerekli. Volkswagen Türkiye'de hiç yatırım yapmamış bir şirket. Yanlış biliyorsam düzeltin lütfen.
2015 Avensis 1.6 D4-D Advance - 2007 Hyundai Accent Era (2001 Avensis D4, 1993 Corolla 1.6 XL AE101)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 215 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #110 : Aralık 23, 2017, 12:29:52 »
Konuyla çok alakalı olmasa da bir şey daha var ki burada söylemek gerekli. Volkswagen Türkiye'de hiç yatırım yapmamış bir şirket. Yanlış biliyorsam düzeltin lütfen.
maalesef doğru tespit. vw toyota, honda ve hyundai gibi türkiye'ye yatırım yapmak yerine maliyeti ucuza getirmek adına çin ve meksika'da üretimi tercih ediyor. ama araçlarını satarken de sanırsınız dünyanın en kaliteli, sağlam ve lüks aracıymış gibi burnundan kıl aldırmadan satıyor. bence vw'in asıl başarısı araçlarının hakketmediği  algı yönetimi ve satış stratejisidir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2854 kere teşekkür etti
  • 3226 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #111 : Aralık 23, 2017, 18:40:36 »
Zevkler ve renkler meselesi bu. Kimi donanımı az olan sorunsuz aracı seçer, kimi fazla beygir ister, kimi 79 model arabaya kıyamaz bir türlü satamaz. Tüm bunlar isteklerle alakalı. Ben diğer markalara göre sorunsuzluğu nedeniyle Toyota diyorum. Ama benden fazla bu konuyu irdeleyip araştıran birisi daha sorunsuz olduğunu iddia ederek X markayı tercih edebilir. Bir başkası zaten bir sene sonra değiştireceğini düşündüğü için sorunlu ve ucuz oldugu halde ikinci eli hızlı olan Y markayı. Örnekleri çoğaltmak mümkün. Peki markaların başarısını nasıl ölçmeliyiz?
Bu da gözden kaçmaması gereken bir yaklaşım bence. Aslında çoğu konuda buna vurgu yapmaya çalışıyoruz değişik şekillerde. Elle tutulur şeyler de bunların sonında oluşuyor. Zaten bilimi ortaya koyunca daha açık olur detaylar, fikir empoze etmekten de arınılır.
Örneğin; bir kişinin bir şeyi beğenmemesi en tabi haktır, kendi beğenmediğine sadece "kötü" demek koca bir boşluk doğurur. Zaten de öyle oluyor.
Farklı yollar izleseler de, Japon araçları da Alman teknolojisi barındırıyor, Alman araçları da Japon ya da Fransız ya da İtalyan. Örneğin; Atkinson ya da Miller şu anda bazı Japon hybridlerde kullanılıyor, keza Otto ve Diesel de. Bir Toyota modelinden çok daha önemlisi TPS dir, bu bütün dünya için geçerlidir. Fiat Diesel mantığına katkı yapıp Common Rail'i geliştirmiş bir firma.
Asıl sorun; biz hangi teknolojiyi oluşturacağız ya da geliştireceğiz. O seviyelerde düşünce yapısına öncelikle ulaşılmalı ki, Öncü Bilimler de geliştirelim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 215 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #112 : Aralık 23, 2017, 21:01:09 »
Bu da gözden kaçmaması gereken bir yaklaşım bence. Aslında çoğu konuda buna vurgu yapmaya çalışıyoruz değişik şekillerde. Elle tutulur şeyler de bunların sonında oluşuyor. Zaten bilimi ortaya koyunca daha açık olur detaylar, fikir empoze etmekten de arınılır.
Örneğin; bir kişinin bir şeyi beğenmemesi en tabi haktır, kendi beğenmediğine sadece "kötü" demek koca bir boşluk doğurur. Zaten de öyle oluyor.
Farklı yollar izleseler de, Japon araçları da Alman teknolojisi barındırıyor, Alman araçları da Japon ya da Fransız ya da İtalyan. Örneğin; Atkinson ya da Miller şu anda bazı Japon hybridlerde kullanılıyor, keza Otto ve Diesel de. Bir Toyota modelinden çok daha önemlisi TPS dir, bu bütün dünya için geçerlidir. Fiat Diesel mantığına katkı yapıp Common Rail'i geliştirmiş bir firma.
Asıl sorun; biz hangi teknolojiyi oluşturacağız ya da geliştireceğiz. O seviyelerde düşünce yapısına öncelikle ulaşılmalı ki, Öncü Bilimler de geliştirelim.
çoğu avrupa devi markalar da japon alt yapı ve malzemesini kullanabiliyor. mesela: mercedes nissan platformunda jeep üretebiliyor, çoğu avrupa markası japon aisin şanzıman ve yedek parçalarını kullanabiliyor. mercedes, renault'un dci motorunu kullanabiliyor. hibrit ve hidrojen motor teknolojisinde japon toyota ve honda çoğu avrupa devini sollamış durumda. misal: dünyanın en çok satılan hibrit aracı toyota. 11 milyonluk hibrit motor satışıyla lider durumda. toyota 2020 yılına kadar bütün modellerinde hibrite geçiş yapmayı planlarken vw 2019'da hibrit araç getireceğini duyurdu. honda 15 dakikada şarz olup 240 km menzil yapan elektirikli aracı üretti. dizeller zaten yakında tarih olacak.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #113 : Aralık 23, 2017, 21:19:23 »
... dizeller zaten yakında tarih olacak.

Diesel teknolojisinin tarih olacağı pek görünmüyor.

Diesel Jeneratörlü Hybrid teknolojisinde ideal menzil çıkartacaklar. Özellikle ticari ağır vasıtaların motorları bu şekle dönüşecektir.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 226 kere teşekkür etti
  • 230 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #114 : Aralık 23, 2017, 21:37:29 »
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1717612234956089&id=148015105249151

TOYOTA YENİ HİDROJEN SANTRALİYLE BİR İLKE İMZA ATIYOR
 
Toyota, 2050 Çevre Vizyonu çerçevesinde sıfır emisyon hedefine ulaşmak için otomobil teknolojileri dışında farklı alanlarda da çalışmalarına devam ediyor. 2020’de faaliyete geçecek dünyanın ilk megavat ölçekli yakıt hücresi elektrik santrali de bu adımlardan bir tanesi. Enerji ve hidrojen üretecek olan santral, hidrojenin enerji kaynağı olarak yaygınlaşmasına destek olacak ve geniş kullanım alanının önünü açacak.
 
Kaliforniya’nın tarımsal atıklarını kullanarak su, elektrik ve hidrojen elde edecek Tri-Gen tesisi, günde yaklaşık olarak 2,35 megavat elektrik ve 1,2 ton hidrojen üretecek. Bu rakam da, ortalama 2350 evin ve 1500 otomobilin günlük ihtiyacını karşılayacak kapasitenin elde edilmesi anlamına geliyor.
 
Enerji santrali yüzde 100 yenilenebilir olacak ve Toyota’nın limandaki lojistik servislerini destekleyecek. Santral, limandaki hidrojenli araçların dolumu için dünyanın en büyük hidrojen istasyonunu da içerecek. Sıfır emisyon hedefinde büyük bir adım olan Tri-Gen, aynı zamanda Toyota’nın 20 yıldan daha fazla süredir yakıt hücresi teknolojisine öncülük etmesinin bir parçası olarak dikkat çekiyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 215 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #115 : Aralık 23, 2017, 22:05:12 »
Diesel teknolojisinin tarih olacağı pek görünmüyor.

Diesel Jeneratörlü Hybrid teknolojisinde ideal menzil çıkartacaklar. Özellikle ticari ağır vasıtaların motorları bu şekle dönüşecektir.
dünyada dizel araçlar hızla yasaklanıyor. hatta dizel araçların beşiği almanya bile 2025'e kadar dizel araçları yasaklama kararı aldı. gidişat hibrit ve elektirik ve hidrojene doğru... https://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiCkL6l6aDYAhWJbVAKHZx0Be4QFghQMAY&url=http%3A%2F%2Fwww.haberturk.com%2F13-ulke-benzini-ve-dizeli-yasaklamaya-hazirlaniyor-1628043-ekonomi&usg=AOvVaw3_NGJ85o31lxrb3B_E7F_9

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #116 : Aralık 23, 2017, 22:23:14 »
dünyada dizel araçlar hızla yasaklanıyor. hatta dizel araçların beşiği almanya bile 2025'e kadar dizel araçları yasaklama kararı aldı. gidişat hibrit ve elektirik ve hidrojene doğru... https://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiCkL6l6aDYAhWJbVAKHZx0Be4QFghQMAY&url=http%3A%2F%2Fwww.haberturk.com%2F13-ulke-benzini-ve-dizeli-yasaklamaya-hazirlaniyor-1628043-ekonomi&usg=AOvVaw3_NGJ85o31lxrb3B_E7F_9

Haberde Benzininde yasaklanacağından bahsediliyor.

Oysa gerçekte, sizinde belirttiğiniz gibi Hybrid'e doğru gidişat var. Yani yasaklanacak olan şey diesel yada benzinli motorlar değil, sadece bu yakıtlarla çalışan motorlar anlamındadır.

Ülkelerin belirttiği tarihlere kadar tüm araçlar benzin yada diesel hybrid'de dönüşecek ve orta uzun vadede bunlara sadece elektrikli ve hidrojenli sistemler eşlik edecektir.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2854 kere teşekkür etti
  • 3226 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #117 : Aralık 24, 2017, 10:39:53 »
Hybrid önemli bir teknoloji Kutay Bey ama yeni bir teknoloji değil, Toyota yaygınlaşmasını sağladı otomotiv sektöründe. ABD pazarında başka markalar da uzun zamandır Toyota'yı takip ediyor bu konuda.
"Dizel motor yasaklanıyor" demek yanlış olur, açıklamalardaki detaylar çok önemli, Tekin Bey de vurgu yapmış zaten, aynı durum benzinliler için de geçerli ve amaç şehir merkezlerinde zararlı emisyonları düşürmek. Ayrıca dizel, taşımacılık ve ağır sanayide ve kimi zaman hybrid olarak çok uzun yıllardır kullanılıyor, sadece otomobil olarak düşünmemek gerekir.
Salınımı da sadece partikül olarak ele almamak gerekir.

Şu "emisyon skandalı" da birden çok markayı ilgilendiriyor, mevcut durum ise başka nedenler ile ortaya çıkmış gibi. Ülkemizde uzun zamandır "Egzoz emisyon testi" mevcut, burada keşfedilseydi ne olurdu diye sormalı insanlar kendilerine.

Yine yerli otomobil için de zamanında belirtmiştik, sıvı yakıtran ziyade kendi teknolojisine sahip elektrikli araç olmalı diye. Henüz o zamanlar ne Avrupa'da şehir merkezlerinde sıvı yakıtlı araçlaron yasaklanacağı haberi vardı, ne de yerli otomobilin planı. Rasyonel şekilde de vurguladığımız yol seçilmiş görünüyor yerli otomobil için.
Araç üretiminde de tüketicinin sadece sonuca odaklanması normal karşılanabilir. Ticari anlamda ise çok farklı detaylar mevcuttur. Bu yüzden bir şeyi üretmek yanında, barındırdığı teknolojilerin patentinin sahibi olmak çok önemlidir.

Elektrikli otomobilleri de gerek enerji, gerek pil geri dönüşümünde "0" emisyonlu diye düşünmemek gerekir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 215 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #118 : Aralık 24, 2017, 21:05:05 »
hibritte toyota'nın öncülük yaptığı doğru ama yeterli mi bence değil. ben de hibrit yerine uzun şarzlı elektirikli motordan yanayım. bu anlamda honda'nın 15 dakikada şarz olup 240 km yapabilen elektirikli motoru daha mantıklı geliyor. bir ara mitsubisi'nin  3 tl'ye 160 km yapan  elektirikli i miev motor ürettiğini, yine japon devi toshiban'ın 5 dakikada şarz olan 320 km menzil yapacakmış. https://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=13&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjB0OfjnKPYAhVLKFAKHVyACu4QFghoMAw&url=https%3A%2F%2Fshiftdelete.net%2Felektrikli-arac-menzili-3-kat-artacak&usg=AOvVaw1FcGjUxr8zOkDvDy6DCPf5li

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • aynı sözlerle farklı
    • web, network, donanım ve sistem
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 187000
  • Model Yılı: '03
  • 35 kere teşekkür etti
  • 53 kere teşekkür edildi
Ynt: toyota vs vw
« Yanıtla #119 : Aralık 25, 2017, 09:22:41 »
selamlar,
konu derinlere dalşmış gidiyor izninizle konu başlığına yorum yapıp çıkıcam; eskiden yani eskiden dediğim 2007 ye kadar olan dönemde her konuda toyota derdim, sorunsuzluk dememe gerek yok sağlamlık ikinci el ve dirilik.

2008 lerden sonra ben tüm markalarda aynı sorunları, yakın değerlerde yakıt tüketimi ve beygir gücünü, aynı malzeme kalitesini görüyorum hepsi aynı teknolojiyi yakalamış biryerlerden fiyatlarda yakın birbirine.

artık çevremde kimseye marka önermiyorum, bundan sonraki aracım en iyisinden avensis t25 olur sonra yine arayış başlar

syg, svg,
sanma ki dert sadece sende var sendeki derdi nimet sayanlar da var,
derdimi dinledim derdimden iğrendim, onun derdini gördüm, derdime imrendim..
ömür dediğin üç gündür, dün geldi geçti, yarın meçhuldür, o halde ömür dediğin bir gündür, o da bugun dür...
Today Tomorrow Toyota