Gönderen Konu: orta yaştan sonra hız yerine konfor seçimi  (Okunma sayısı 1135 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 31 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
orta yaştan sonra hız yerine konfor seçimi
« : Temmuz 09, 2017, 16:04:09 »
gençlikte sportif ve suratlı araçları seven biri olarak artık belli bir yaştan sonra  yerden yüksek, konforlu, yumuşak, ferah ve geniş araçları sevmeye başladım. demek ki insanoğlu yaşlanınca zevkleri de değişiyor. bu konuda toyota'nın corolla ve avensis modelleri sınıflarına göre tam dediğim gibi araçlar.

Toyota Club Türkiye

orta yaştan sonra hız yerine konfor seçimi
« : Temmuz 09, 2017, 16:04:09 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 49060
  • Model Yılı: '16
  • 196 kere teşekkür etti
  • 1150 kere teşekkür edildi
Ynt: orta yaştan sonra hız yerine konfor seçimi
« Yanıtla #1 : Temmuz 09, 2017, 17:51:29 »
teşhis doğru,bu sayılanlara bir de bagaj sorununu ekleyince,corolla ve avensis tercih nedeni oluyor.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 31 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: orta yaştan sonra hız yerine konfor seçimi
« Yanıtla #2 : Temmuz 09, 2017, 17:59:45 »
aynen hocam. özellikle merak ettiğim araçlar: auiris sw, verso ve honda hrv. tecrübeli arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim :alkis:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 49060
  • Model Yılı: '16
  • 196 kere teşekkür etti
  • 1150 kere teşekkür edildi
Ynt: orta yaştan sonra hız yerine konfor seçimi
« Yanıtla #3 : Temmuz 09, 2017, 18:40:41 »
verso da almak üzere araştırdığımız ve deneme sürüşü yaptığımız bir araç,fiyatı hiç düşmedi ,hatta arttı,2017 de % 9 u tr ye kalanı ihraç olacak,bu aracın 2016 da % 23 oranı tr de kalıyordu.pratikte 7 koltuğun bir faydası yok,ancak 5-10 yaşlarında iki çocuk oturur,5 koltuklu olanı yeterli ,yüksek tavanlı,2 modeli var,birinde tamir kiti var diğerinde bisiklet teker,1505 kg aracı nasıl yürütecekse?ben bmw motorlu 112 bg 270 tork dizel olanın sürüşünü yaptım yeterli,ancak 1.6 düz benzinli düşünüyorduk.eskilerinde normal olan gösterge yerleri bize çok itici geldi,farklı bir konsept,kişiye göre değişir elbette ,ancak 1.6 benzinli ile çok ça yakacağı ve ağır kalkacağı ortada,yüksekliği gayet yeterli,kıyaslama ford c-max ile oluyor,onun da bulduğum kusuru şu idi 5 ileri vites,125 bg ve kokpitin tüm yeni model fordlarda olduğu gibi insanın üstüne üstüne gelmesi.sw aurisi showroom da gördüm,olabilir ancak arka basık,insana yaşlı olunca mezar gibi geliyor, basık tavan ilgi alanımızın dışında,hrv is yerden yüksek viraj girişlerine dikkat ve biraz yakıyor,kullanıcı ifadeleri yakınlarımdan aldığım bilgiler.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 31 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: orta yaştan sonra hız yerine konfor seçimi
« Yanıtla #4 : Temmuz 09, 2017, 18:54:37 »
eyvallah hocam, çok teşekkür ederim. epeyce aydınlandım :tamam: toyota chr, subaru xv,  mazda x3-x5, nissan quasghi ve nissan juke hakkında da bilgilerinizi rica ediyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 49060
  • Model Yılı: '16
  • 196 kere teşekkür etti
  • 1150 kere teşekkür edildi
Ynt: orta yaştan sonra hız yerine konfor seçimi
« Yanıtla #5 : Temmuz 09, 2017, 22:03:09 »
toyota chr çok inceledim,tr üretilen ve ab ye ihraç edilen bir suv,teknik özellikleri farklı,hibrit olan 1.8 mtv ye takılıyor,yine en büyük sıkıntı arka kısım,arabaya çağdaş bir şekil verelim demişler ama,inanın arkada küçük bebek bile sıkılır,bu nedenle bizim ilgi alanımız dışında kaldı,subaru tr de değeri çok bilinmeyen bir araç,otomatik vites olmasa düşünürdüm,boxer yatık motor,2 el zayıf,meraklısı olmalı,nissan  2 .elde alım satımı olan hem tr de hem ab de çok satılan bir araç,çok üst düzey değil,juke bagajı küçük ,arka tavanı basık,pulsar gibi satış yüzdesi çok yüksek olmayan kent içi bir araç,insanlar 1.6 dizel otomatik isterken yanında bagaj,rahatlık servis yedek parça gibi konulara da çok önem veriyorlar,mazda 3 ve 5 çok güzel araçlar,orta sınıfa uygun olan 3 serisinin bazılarını bayiler ankaraya getirmiyorlar,liste fiyatlarından taviz yok,yd parçada sıkıntı olabiliyor,bir yorumcu ön camı 1.5 ay bekledim demişti,ana distribütörü daha yeni yeni ciddi olarak ilgilenmeye başlamış olabilir,3 serisini sedanı 400 dm3,hb olanı 350 dm3,5 serisi ise 503 dm3 bagaja sahip.mazda,subaru gibi araçları 3 büyük kent dışında kullanmak sıkıntılı olur.gördüğünüz gibi millet boşuna japonda en çok corollayı tercih etmiyor,prestij içinse avensis yeter de artar bile diyoruz.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 68000
  • Model Yılı: '12
  • 33 kere teşekkür etti
  • 79 kere teşekkür edildi
Ynt: orta yaştan sonra hız yerine konfor seçimi
« Yanıtla #6 : Temmuz 10, 2017, 01:28:48 »
orta yaştan sonra gerçekten konfor ve rahatlık, yanında da donanım beklentisi oluşuyor. Bu konuda çok haklısınız. Ben maalesef mecburen bunun tam tersini yaşadığım için son derece rahatsızım.
 Şöyle ki, şimdiye dek hep Amerikan araçları kullandım. Son üç aracım da sırası ile Chrysler Grand Voyager, Chrysler 300C dizel ve yine Chrysler 5.7 Hemi benzinli araçlar. Görev gereği Van'da bir süre yaşamak durumunda olduğumdan, servis ve parça sıkıntısı yaşamamak için satıp Van'da servisi olan Toyota Corolla kullanıyorum. Markaya ölümüne bağlı fanatik arkadaşlar mutlaka olacaktır. Onlar kızabilir ama kendimi otomobilden scooter'a geçmiş gibi hissediyorum. Düşündüm Camry alalım diye, yine macera olacak. Mecburen idare edeceğiz bir süre daha.
Bir kere yanlış trene bindiyseniz; koridordan ters tarafa yürümenin hiç bir faydası yoktur.
 Friedrich Nietzche

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 31 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: orta yaştan sonra hız yerine konfor seçimi
« Yanıtla #7 : Temmuz 10, 2017, 09:41:44 »
hocam sizinki normal jeep'ten inin hangi arabaya binseniz hepsi size oyuncak gibi gelir. size tavsiyem bütçenizel veriyorsa toyota land crauiser alın. tam size göre konfor aracı :tamam:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 68000
  • Model Yılı: '12
  • 33 kere teşekkür etti
  • 79 kere teşekkür edildi
Ynt: orta yaştan sonra hız yerine konfor seçimi
« Yanıtla #8 : Temmuz 10, 2017, 11:13:37 »
hocam sizinki normal jeep'ten inin hangi arabaya binseniz hepsi size oyuncak gibi gelir. size tavsiyem bütçenizel veriyorsa toyota land crauiser alın. tam size göre konfor aracı :tamam:

Bu yazdığım araçlardan önce zaten 2.7 dizel, 4.7 benzini, 5.2 benzinli ve 5.9 benzinli jeep Grand Cherokee kullandım. O yüzden binek ve sedan araç tercih ediyorum artık.
Bir kere yanlış trene bindiyseniz; koridordan ters tarafa yürümenin hiç bir faydası yoktur.
 Friedrich Nietzche

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 300000
  • Model Yılı: '93
  • 34 kere teşekkür etti
  • 9 kere teşekkür edildi
Ynt: orta yaştan sonra hız yerine konfor seçimi
« Yanıtla #9 : Temmuz 23, 2017, 11:49:55 »
Amerikan anlatması zor bir hastalıkdır, v8-5.7liter olmazsa olmaz,hidrolik iticili sibopları,cruise control,otomatik şanzımanı,kickdownu(halk arasında Roket diye anılır)komple şasesi ölmez   yaşında babadan kalan hastalıkdır,75 Oldsmobile cutlass saloon son amerikanım oldu
birçok modelini kullandım,en son çocuğun üniversite masrafları için satmak zorunda kaldım birgün kısmet olursa yine peşine düşeceğim