Gönderen Konu: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı  (Okunma sayısı 4161 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '05
  • 447 kere teşekkür etti
  • 427 kere teşekkür edildi
Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« : Haziran 25, 2017, 18:46:14 »
Evet uzun zaman sonra ÖTV teşviğinin etkisiyle Auris Hybrid Türkiye Pazarına girdi.

Toyota Club Türkiye

Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« : Haziran 25, 2017, 18:46:14 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 93000
  • Model Yılı: '12
  • 543 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #1 : Haziran 25, 2017, 20:22:53 »
rakamlar konusunda özellikle son 4-5 aydır saçma sapan seviyelere ulaştı.yani bundan 2-3 sene sonra 200bin seviyelerinde hb araçlar olacak neredeyse.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 42000
  • Model Yılı: '15
  • 40 kere teşekkür etti
  • 28 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #2 : Haziran 26, 2017, 11:50:08 »
Toyota artık hybrid motora geçiyor. Toyota bayisinde satış danışmanının söylediğine göre Corollada 1.4 dizel motoru kaldırıp yerine hybrid motor getirecekmiş.
2015 Corolla 1.33 life brc lpg

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 93000
  • Model Yılı: '12
  • 543 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #3 : Haziran 26, 2017, 12:48:56 »
Toyota artık hybrid motora geçiyor. Toyota bayisinde satış danışmanının söylediğine göre Corollada 1.4 dizel motoru kaldırıp yerine hybrid motor getirecekmiş.

markaların çoğu 2025 e kadar dizel araçlardan çıkacaklar.hybrid ile zaten yakıt tüketim farklılığıda kalktı ortadan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 49060
  • Model Yılı: '16
  • 196 kere teşekkür etti
  • 1149 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #4 : Haziran 26, 2017, 12:59:19 »
hybrid araçlar için ancak 1.2 motor hacmindeki araçlar kadar mtv ve ötv alınmalı hatta kdv oranı bile farklı olmalı,teşvik ve doğadan kazanmak için bu şart.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 102000
  • Model Yılı: '15
  • 371 kere teşekkür etti
  • 131 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #5 : Haziran 26, 2017, 14:33:42 »
Teknik özellikleri bulamadım. Link bilen arkadaşlar paylaşırsa sevinirim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '05
  • 447 kere teşekkür etti
  • 427 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #6 : Haziran 26, 2017, 19:39:46 »
Teknik özellikleri bulamadım. Link bilen arkadaşlar paylaşırsa sevinirim.
Araçta 99 bg’lik 1.8 litre benzinli motor ve 82 bg güç üreten elektrikli motor bir arada bulunurken bu iki motor kombine olarak 136 beygir güç üretiyor. Bununla birlikte Toyota Auris Hybrid’in sadece 4.1 lt/100 km yakıt tüketimi ortalaması bulunuyor.
0-100Km/s hızlanması 10,9 saniye
Şanzıman: e-CVT
Süspansiyon: önler  MacPherson arkalar Çift salıncak
Ağırlık: 1415kg
 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #7 : Haziran 26, 2017, 20:25:15 »
Tork ne acaba?
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 60 kere teşekkür etti
  • 139 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #8 : Haziran 26, 2017, 22:06:24 »
Üç, beş ay sonra Avrupa'da yeni kasası (TNGA platformunda geliştirilen yeni Auris) satılmaya başlar, 2018 sonuna doğru da Türkiye'de satılır diye düşünüyorum. Yeni kasanın çok daha hafif ve araçta birçok geliştirmenin olacağını tahmin ediyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #9 : Haziran 27, 2017, 16:08:23 »
hıbrıt araba satıyorlar benzınden yapacagımız tasarufu arabayı satarken pesın alıyorlar. fıyatlara bak bu nedır yaa aurıs dolu paket dıye sattıkları arabanın fıyatı olmus 160bın tl yuhhh
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '05
  • 447 kere teşekkür etti
  • 427 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #10 : Haziran 28, 2017, 12:59:10 »
hıbrıt araba satıyorlar benzınden yapacagımız tasarufu arabayı satarken pesın alıyorlar. fıyatlara bak bu nedır yaa aurıs dolu paket dıye sattıkları arabanın fıyatı olmus 160bın tl yuhhh
160 bin TL , normal benzinli 1.8 Litre olsaydı geçerliydi, ancak Hybrid olduğu için teşvikle 128bin TL. Bence yine de yüksek fiyatlar ancak sebepleri defalarca tartışıldı yazmaya gerek yok artık.

Tork ne acaba?
Kombine Tork çıkışını bilmiyorum ancak benzinli motor 142nm, elektrikli motor 207nm tork üretiyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 36
  • Model Yılı: '16
  • 12 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #11 : Haziran 28, 2017, 13:54:43 »
benim yaris hybrit eski kasa bile olmuş 81.000 TL halbuki 2011 de 0 yaris 30-35000 TL bandı idi. NERDEEEEN nereye :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #12 : Haziran 30, 2017, 15:39:27 »
160 bin TL , normal benzinli 1.8 Litre olsaydı geçerliydi, ancak Hybrid olduğu için teşvikle 128bin TL. Bence yine de yüksek fiyatlar ancak sebepleri defalarca tartışıldı yazmaya gerek yok artık.
Kombine Tork çıkışını bilmiyorum ancak benzinli motor 142nm, elektrikli motor 207nm tork üretiyor.

pekı sız gerek yok dıyorsanız tartısmayalım
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #13 : Haziran 30, 2017, 16:08:04 »
pekı sız gerek yok dıyorsanız tartısmayalım

Abi haklı arkadaş tartışmanın lüzumu yok. Yazılarımızı okuyan devlet büyüğü mü var sanki. :)
1.33 motorlu bomboş corolla 65-70 bin olmuş, Yaris hibrit olmuş 90 bin tl, bırak da auris hibrit 100 bin tl olsun normal. :)
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 125 kere teşekkür etti
  • 55 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #14 : Temmuz 01, 2017, 00:13:27 »
merhabalar,
bayram tatili için toyota motor europa brüksel de üretim planlama mühendisi olarak çalışan kızımın yanına gittik. yılda 1 defa ücretsiz araba tahsis ediyorlar. kendisi de benim de denemem için auris hibrid 1.8 e-cvt almış. 4 gün kullandım. merak eden arkadaşlar için deneyimlerimi paylaşmak istedim. tabiki halen bende bulunan corolla dizel mmt ile mukayese ederek ifade etmeye çalışayım.
araba tam dolu ve 13.000 km de idi. deri koltuk navigasyon, park asistanı dahil her donanım var idi. bunda otomatik camlar her kapıda var idi. :)
mevcut kasa ile hiç farkı yok. araba çok sessiz. çok otomatik kullandım ancak bu kadar motorlar arası ve vites geçişlerini sessiz yapan bir araç kullanmadım. izolasyon güzel idi.
bilgi ekranı mükemmel. her durumu ekranda gerek dikey gerekse yatay giderek her türlü veriye ulaşabiliyorsunuz. araba bazen pilde bazen hem pilde hem benzinde, özellikle yokuş yukarı giderken devrede oluyor. yokuş aşağı inerken ve fren yaparken tamamen pilde performasta ise tamamen benzinde gidiyor. geçişler hiç anlaşılmıyor.
arabada vites grubunda d-p-n-b vardı. b de ve d de ileri gidebiliyorsunuz. neden b var anlayamadım.
navigasyon mükemmel. radyo ve bilgi ekranları geçişleri çok güzel yapmışlar.
direksiyon çok hafif ve duyarlı. led farlar. cruise kontrol tabiki var. ama ekonomik yol almaya destek olmuyor gibi.
en büyük farklılık arabada stepne yok bunun yerine lastik tamir kiti ve kompresör koymuşlar ve böylece arabayı hafifletmişler.
brüksel den ahın-almanya ya kadar gittik ve döndük. yaklaşık 690 km yol yaptık. gelelim performansa. 1.4 dizel hem performans hemde yakıt olarak çok daha güzel ve tatminkar. yakıt hiç de dedikleri gibi değil. milletler arası otoban da nadir de olsa bazen 4.5 lt/100km gördüm genelde 4.8 lt/100 km sarfiyatı gördüm. şehir içinde yakıt 6-7 hatta bazen 8 lt leri buluyor. brükselde trafikde sadece otoban çıkışlarında biraz yoğun diğer yerlerde normal akışta. bu nedene de bağlı olarak olduğunu düşünmüyorum ama şehir içinde pillerde çok hızlı tükeniyor. bazen motor da ani yüksek devirde çalışıp hızla pilleri şarj edebiliyor.
son bir şey araba çok hantal. evet gaza bastığınızda hemen cevap veriyor o zamanda yakıt çok harcıyor. ekte birkaç resim gönderiyorum. resimlerde vites topuzuna dikkatinizi çekerim. umarım bir fikir verebilmişimdir. bu arada brüksel de yanlış hatırlamıyorsam fiyatı da 27.000 € civarında idi.
bunların yanı sıra toyota avrupa merkezi önünde prius hibrid plug in gördüm. şehir şebekesi ile şarj ediyorlardı. teknoloji dolu bir araba idi. bilgi ekranı oldukça büyük idi. tavan camı solar enerji, pil, benzin motor, şehir şebekesi ile 2 saatte şarj olanağı. yakıt ise 1lt/100 km benzin. yorum sizlerin.
selam ve saygılar
2010 MMT Dizel Corolla Elegance

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #15 : Temmuz 04, 2017, 12:47:02 »
Abi haklı arkadaş tartışmanın lüzumu yok. Yazılarımızı okuyan devlet büyüğü mü var sanki. :)
1.33 motorlu bomboş corolla 65-70 bin olmuş, Yaris hibrit olmuş 90 bin tl, bırak da auris hibrit 100 bin tl olsun normal. :)
Kımseylen tartıstıgım yok sadece kendı fıkrımı soyledım. burası bı forum herkes fıkrını saygı sevgı cercevesınde beyan eder daha once yazılmıs konusulmus ben gormedım gorsem bıle susalım mı?
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '17
  • 154 kere teşekkür etti
  • 397 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #16 : Temmuz 04, 2017, 13:03:02 »
Kımseylen tartıstıgım yok sadece kendı fıkrımı soyledım. burası bı forum herkes fıkrını saygı sevgı cercevesınde beyan eder daha once yazılmıs konusulmus ben gormedım gorsem bıle susalım mı?

Eyüp bey, tabi ki tartışalabilir, tartışıyoruz da.. Ama arkadaşlar bence konu dağılmasın diye bu şekilde yazmışlar. Zira vergi ile ilgili bol bol tartışma var forumda.. Daha önce de yazdım, vergi belirli bir mal veya hizmet üzerinden alınan paydır. Dolayısı ile vergi oranı %2 olur %5 olur %10 olur neyse.. %50, %100, %145 gibi oranları benim gerçekten aklım mantığım almıyor..Bir şeyin vergisi kendi fiyatından daha yüksek olabilir mi !?  Ama o kadar kanıksamışız ki, sesimiz de çıkmıyor..

merhabalar,
bayram tatili için toyota motor europa brüksel de üretim planlama mühendisi olarak çalışan kızımın yanına gittik. yılda 1 defa ücretsiz araba tahsis ediyorlar. kendisi de benim de denemem için auris hibrid 1.8 e-cvt almış. 4 gün kullandım. merak eden arkadaşlar için deneyimlerimi paylaşmak istedim. tabiki halen bende bulunan corolla dizel mmt ile mukayese ederek ifade etmeye çalışayım.
araba tam dolu ve 13.000 km de idi. deri koltuk navigasyon, park asistanı dahil her donanım var idi. bunda otomatik camlar her kapıda var idi. :)
mevcut kasa ile hiç farkı yok. araba çok sessiz. çok otomatik kullandım ancak bu kadar motorlar arası ve vites geçişlerini sessiz yapan bir araç kullanmadım. izolasyon güzel idi.
bilgi ekranı mükemmel. her durumu ekranda gerek dikey gerekse yatay giderek her türlü veriye ulaşabiliyorsunuz. araba bazen pilde bazen hem pilde hem benzinde, özellikle yokuş yukarı giderken devrede oluyor. yokuş aşağı inerken ve fren yaparken tamamen pilde performasta ise tamamen benzinde gidiyor. geçişler hiç anlaşılmıyor.
arabada vites grubunda d-p-n-b vardı. b de ve d de ileri gidebiliyorsunuz. neden b var anlayamadım.
navigasyon mükemmel. radyo ve bilgi ekranları geçişleri çok güzel yapmışlar.
direksiyon çok hafif ve duyarlı. led farlar. cruise kontrol tabiki var. ama ekonomik yol almaya destek olmuyor gibi.
en büyük farklılık arabada stepne yok bunun yerine lastik tamir kiti ve kompresör koymuşlar ve böylece arabayı hafifletmişler.
brüksel den ahın-almanya ya kadar gittik ve döndük. yaklaşık 690 km yol yaptık. gelelim performansa. 1.4 dizel hem performans hemde yakıt olarak çok daha güzel ve tatminkar. yakıt hiç de dedikleri gibi değil. milletler arası otoban da nadir de olsa bazen 4.5 lt/100km gördüm genelde 4.8 lt/100 km sarfiyatı gördüm. şehir içinde yakıt 6-7 hatta bazen 8 lt leri buluyor. brükselde trafikde sadece otoban çıkışlarında biraz yoğun diğer yerlerde normal akışta. bu nedene de bağlı olarak olduğunu düşünmüyorum ama şehir içinde pillerde çok hızlı tükeniyor. bazen motor da ani yüksek devirde çalışıp hızla pilleri şarj edebiliyor.
son bir şey araba çok hantal. evet gaza bastığınızda hemen cevap veriyor o zamanda yakıt çok harcıyor. ekte birkaç resim gönderiyorum. resimlerde vites topuzuna dikkatinizi çekerim. umarım bir fikir verebilmişimdir. bu arada brüksel de yanlış hatırlamıyorsam fiyatı da 27.000 € civarında idi.
bunların yanı sıra toyota avrupa merkezi önünde prius hibrid plug in gördüm. şehir şebekesi ile şarj ediyorlardı. teknoloji dolu bir araba idi. bilgi ekranı oldukça büyük idi. tavan camı solar enerji, pil, benzin motor, şehir şebekesi ile 2 saatte şarj olanağı. yakıt ise 1lt/100 km benzin. yorum sizlerin.
selam ve saygılar
Mehmet bey paylaştığınız bilgiler için teşekkürler.. Bir noktaya takıldım, şehir içinde normal trafikte 6-7-8 lt'leri gördüm demişsiniz bu anlık tüketim değerleri midir? yoksa ortalama mı? Benim 2008 kasa benzinli aurisim şehir içinde 8lt hiç geçmezdi dur kalk trafikte bile.. belirttiğiniz rakamlar ortalama ise hybrid'in tasarruf etkisi olmuyor çünkü?
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #17 : Temmuz 04, 2017, 15:36:19 »
Hybrid'in avantajı asıl dur kalklarda ortaya çıkıyor. Avrupa'daki şehiriçi trafik genelde dur kalksız, sabit hızda gerçekleşmekte. Eğer böyle bir durum söz konusu ise hybrid ve benzinli motorların tüketimleri birbirine yaklaşabilir. Yaris hybrid verilerine yakın veya en fazla 1 lt fazlası çıkacağını düşünüyorum ben. Ve bir sonraki aracım olarak ciddi ciddi düşünüyorum.
+ Ekler ve diğer seçenekler
kısayollar: göndermek için alt+s veya önizleme yapmak için alt+p\'ye basın
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Aşk-ı Derun
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '00
  • 11 kere teşekkür etti
  • 108 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #18 : Temmuz 05, 2017, 08:53:58 »
yani otomobil hem tipsiz, hem çok yakıyor hemde hantal, hemde 160 bin TL öylemi, yazdıklarınızdan bu anlaşılıyor o zaman desene hibrit mibrit ayağına götürüyorlar milleti
Onlara: Yeryüzünde fesat çıkarmayın, denildiği zaman, "Biz ancak ıslah edicileriz" derler.
Şunu bilin ki, onlar bozguncuların ta kendileridir, lâkin anlamazlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 93000
  • Model Yılı: '12
  • 543 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Hybrid Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
« Yanıtla #19 : Temmuz 05, 2017, 15:26:43 »
araç az yakıyor,yaris hybrid in performansı ortadayken zaten bunun da 3 aşağı 5 yukarı belli.
gayet az yakıyor.fiyat olarak bir yorum yapmak artık sıkıcı hale geldi bu vergilerden :)