Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
Aktivasyon eposta
nız mı yok?
Nisan 19, 2024, 22:06:28
Lütfen
BÜYÜK HARF
kullanmayalım!
Ana Sayfa
Forum
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Toyota Club Türkiye
»
Sosyal
»
Sohbet - Otomobil
»
Konu:
Yeni Subaru XV (2017)
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Gönderen
Konu: Yeni Subaru XV (2017) (Okunma sayısı 1050 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Başka Marka
Kan Grubu: ---
Kilometre: 110000
Model Yılı: '05
447 kere teşekkür etti
427 kere teşekkür edildi
Yeni Subaru XV (2017)
«
:
Mart 07, 2017, 14:39:28 »
Yeni Subaru Global Platformuna sahip ilk SUV modeli olan Yeni Subaru XV, 2017 Cenevre Otomobil Fuarı’nda Tanıtıldı
Subaru’nun Yeni Subaru Global Platformu ile güvenlik, sürüş konforu ve çeviklik büyük ölçüde gelişti. Daha düşük ağırlık merkezine sahip olan yeni platform, çok daha başarılı yol tutuşu, daha da iyileştirilmiş gövde ve şasi sağlamlığı, darbe sönümlemesinde büyük ilerleme ve daha tepkisel direksiyon hislerine sahip. Hem hybrid, hem elektrikli, hem de fosil yakıtlı otomobillerle uyumlu üretime olanak veren yeni platform, marka için maliyet verimliliği de sağlayacak. Yeni Global Platform’un kullanıldığı ilk SUV modeli olan yeni Subaru XV’de yer alan X-MODE ve Simetrik AWD sistemi zorlu yol koşullarında performansı geliştiriyor ve aracın SUV kabiliyetlerini arttırıyor. Markanın “Dynamic X Solid” tasarım felsefesini temsil eden heybetli ve sportif yeni tasarım Subaru XV’nin kabin ile gövde üzerindeki ince işçiliğini ön plana çıkartıyor.
Tüm versiyonların standart donanımında yer alan EyeSight sürücü destek teknolojisi önleyici güvenliği önemli ölçüde arttırıyor. Boxer motor ve Simetrik AWD Sistemi ile satışa sunulacak olan Yeni Subaru XV’de Android Auto ve Apple Carplay uyumlu 8 inç ekran yer alıyor.
Yeni Subaru XV’de kullanılan 2.0 litrelik direkt enjeksiyonlu Boxer motor parçalarının bir önceki motora kıyasla yaklaşık %80’i baştan yaratıldı. Yaklaşık 12 kilogramlık bir avantaj elde edilen bu yeni motor daha yüksek güç ve yakıt ekonomisi sağlıyor.
Lineartronic şanzımanın dişli oranı 6.28’den 7.03’e alındı, yaklaşık 7.8 kilogram hafifledi ve hem performans arttırıldı hem de yakıt ekonomisi sağlandı. Tam otomatik vites kontrolünün yanı sıra, Subaru XV sürücünün istediği şekilde hızlanmasını sağlayan 7 ileri manuel moda da sahip.
Gürültü ve titreşim daha hoş bir ses ve dinamik his için hem motor hem de şanzımanda büyük ölçüde azaltıldı.
Lansmanda 2.0 litre motorla sunulan Yeni XV, 1.6 litre motor seçeneğiyle de satışa sunulacak.
Birinci Sınıf Emniyet
Subaru’nun emniyet performansı uluslarlarası bağımsız organizasyonlar tarafından sürekli olarak yüksek puanlarla değerlendiriliyor. Yeni Subaru XV’de, yeni platform ve gelişmiş önleyici güvenlik sistemi dahil olmak üzere güvenliği daha da arttırmak için yeni teknolojiler uygulandı.
*Aktif güvenlik
Yeni platformun ağırlık merkezi mevcut modele kıyasla 5 mm daha alçak. Sağlamlık ve süspansiyon gelişimindeki büyük ilerlemelerle birleşince daha alçakta bulunan ağırlık merkezi yüksek performanslı spor araçlarla yarışabilecek seviyede manevra kabiliyeti ve tehlikeden kaçınma performansı sağlıyor.
*Pasif güvenlik
Çarpışma esnasında daha verimli enerji emilimi sağlayan karoser yapısı ve sıcak pres yöntemiyle şekillendirilmiş yüksek dayanımlı çelik levha kullanımından kaynaklanan gelişmiş gövde mukavemeti sayesinde darbe enerjisi emilimi mevcut modellere kıyasla %40 iyileşti.
*Önleyici güvenlik
Standart donanım olan, Subaru’nun yenilikçi ve yaygın olarak kabul gören sürücü destek teknolojisi EyeSight son derece güvenilir önleyici güvenlik sağlıyor ve Çarpışma Önleyici Fren Sistemi ve Gaz Kontrölü, Adaptif Hız Kontrolü ve Şeritte Kalma Asistanı gibi fonksiyonlarla sürücünün üzerindeki yükleri azaltıyor.
Yeni Uzun Far Desteği, aracın önündeki durumu tespit ederek uzun fardan kısa fara otomatik olarak geçiş sağlayan monoküler kamera kullanıyor. Karşıdan gelen araçları sürekli tarayarak huzme ayarını otomatik olarak gerçekleştiriyor. Karşıdan gelen aydınlığı sürekli analiz eden sistem, dikiz aynasına yakın konumlu kamera üzerinden aydınlatmayı sürekli kontrol ederek gece sürüşlerindeki güvenliği arttırıyor.
Adaptif LED Farlar ışığı virajlarda ve kavşaklarda dönerken sağa veya sola yöneltiyor ve aracın gittiği yönü aydınlatıyor. Subaru XV’de ilk defa iki far kontrolü kullanılırken gece görünürlüğü ile EyeSight’ın tanıma kapasitesi büyük ölçüde geliştirildi.
Yeni bir özellik olan Subaru Arka Araç Tespit Sistemi, araç çevresinde önleyici güvenliği geliştirmek için Kör Nokta Uyarı Sistemi, Şerit Değişim Asistanı ve Geri Görüş Kamerası sunuyor.
Gövde ebadı (Toplam uzunluk/genişlik/yükseklik)>4,465 x 1,800 x 1,615*4 mm
"muhterem aks kafasi" mesafesi> 2,665 mm
Yerden Yükseklik> 220 mm
Motor> FB20 tipi 2.0-litrelik, DOHC, Boxer-Enine, 4-silindirli, Direkt enjeksiyonlu, Atmosferik
Motor Hacmi 1,995 cc
Çap/Strok> 84 x 90mm
Maksimum güç> 115kW (156 ps)
Maksimum tork> 196Nm (20.0kgfm)
Şanzıman> Lineartronic*5
Güç Aktarım Sistemi> Simetrik AWD
Lastik ölçüleri> 225/55 R18
Kaynak:
http://www.ototeknikveri.com/haber/8973/iste-yeni-2017-subaru-xv
Kayıtlı
Toyota Club Türkiye
Yeni Subaru XV (2017)
«
:
Mart 07, 2017, 14:39:28 »
(Gizli Üye)
Fanatik Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: ---
Kilometre: 93000
Model Yılı: '12
543 kere teşekkür etti
290 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Subaru XV (2017)
«
Yanıtla #1 :
Mart 07, 2017, 17:16:10 »
ön farlar volvo v40 ı anımsattı bana,arka stoplar bence hoş olmamış.Subaru havasını kaybetmiş stoplar.Genel olarak zaten beğendiğim marka ve model.
Almayı her zaman isteyip de ülkedeki poziyonundan dolayı hevesimin kursağında kaldığı bir kaç markadan biri.
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Toyota Club Türkiye
»
Sosyal
»
Sohbet - Otomobil
»
Konu:
Yeni Subaru XV (2017)