0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Yol ayarı lazım.
Bahsettiğiniz şeyin aynısı bendede var brc tüp mevcut 2011 model avensis aracım, ama bendeki her zaman olmuyor ara sıra oluyor benzin geçişinden bahsetmissiniz çok anlamadım nasıl oluyor acaba o Teşekkürler
bahsedilen sorun ben de var(2011 avensis) araç yükte iken 3200-4300 devir arası giderken gaza anlık tepkide oluşuyor. lpg ayarımı kendim yaptığım obd sistemini aktif kullandığım halde durum bu. Araç yüklü olmalı ya da rampa çıkıyor olmalısınız aksi taktirde yapmıyor.Benimki çok anlık yarı otomatik araçın vites geçisi gibi.Lpg montajında da hata yok görünüyor.Bujileri 500 km önce değiştirdim.genelde 3200-4500 devir _8ms ve sonrası_ arası motorların en fazla güç ürettikleri aralıktır.Bu aralıkta lpg haritasına bakarsanız en yüksek yakıt işeme değerleri görürsünüz.Valvematik motorlarda adını unuttuğum bir sistem var hava akışını farklı bir biçimde yönlendiren sistem. Ben buna bağlıyorum biraz.Lpg haritasından azaltma ve artırma yaptım ama durum değişmedi.Böyle kullanıyorum çokta sorun değil.Sizden başka valvematik motorlarda bu sorunu yaşayan gördüm forumlarda.Yol ayarı bile kafi değil.Ha sıkıntısız kulanan arkadaşlar da var.
Bendede brc var ve silkeleme olayı bende hiç olmuyor.Dip gazda yapsam yüksek devirde çevirsem benzinde neyse lpg dede aynı tepkiyi alıyorum.
abi.Şu senaryoda deneme yapabilir misin müsait olunca?Araç yüklü bir kaç kişi var ve rampa yukarı tırmanırken,Ya da kendi başına rampa tırmanırken3.vites 3.200 devir civarı tırmanırken gaza SONUNA KADAR VE ANİDEN basarak ya da Aniden gaza daha fazla basarak deneme yapabilir misin? Anlık vites geçisi gibi bir duraksama ya da sarsıntı var mı?Çok belirgin olmuyor bazen ona göre hissetmeye çalışabilirsin.Hayırlı bereketli ramazanlar herkese
cevabın için teşekkürler abi. Galiba benim nozullar ufak. en kısa sürede söküp 2.2mm deleceğim.sen nozulları ölçüsünü biliyor musun peki referans olur bana da
Evet o devirlerde yapıyor ama her zaman degil binde bir cok rahatsız edici bir şey değil saliselik olay zaten konuyu görünce sebebini merak edip yazim dedim
Sorunu çözdük şükür @Murat Köse (28015) abi sayesinde.nozul genişlikleri/basınç referans değerlerde olmasına rağmen basıncı 1 bardan 1.3 bar a çıkardım kalibrasyon sonrasında haritada en yüksek değer 155 civarına indi.Daha önce en yüksek değer 189 ları görüyordu.Valvematik 132hp araçlar için konuşuyorum.Nozzle en az 2.4 ya da 2.6 mm yapılmalı basınç da 1 ya da 1.1 bara ayarlanmalı. Bu şekilde tekleme tükleme kerkinme yığılma olmuyor.Son olarak lpg ayar yapacaklara tavsiyem lpg haritanız en yüksek değerler 150-160 ı geçmemesi gerekiyor bu değerler daha yüksek çıkarsa ya nozzle genişletilecek ya da basınç artırılacak.Romano için 1.6 motor 2.6mm nozzle 1 bar basınçLovato için 2.4 mm 1 bar basınç.İnşaAllah birini işine yarar. Selamlar[/quoteBende aynı sıkıntıyı yaşıyorum. Aracın garantisi bozulmaması adına servisin anlaştığı yerde montaj yaptırdım. Araçta birkaç kişi varken ve yokuş yukarı çıkarken anlık tekleme yapıyor. Aracı otogaz montaj yapan yere götürdüm, ayar yapıldı cihazdan proğramı tekrar yükledi, lpg enjektörlerini değiştirdi sonuç değişmedi. Gerçekten dediğiniz gibi mi? Bu nozzle denilen parça emme manifolduna takılan parça mıdır?