Gönderen Konu: 2018 Auris  (Okunma sayısı 22302 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #20 : Mart 06, 2018, 19:50:16 »
Fena değil gibi. Beğendim sanırım. Vampir gibi görünüşü hoş.
Yalnız dikkatinizi çekiyor mu bu Talisman ile başlayan ve yeni nesil peugeot 508 ile devam eden bu far tasarımı esintisine Toyota da kendini kaptırmış gibi gözüküyor.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Toyota Club Türkiye

Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #20 : Mart 06, 2018, 19:50:16 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 102000
  • Model Yılı: '14
  • 85 kere teşekkür etti
  • 109 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #21 : Mart 06, 2018, 20:09:28 »
1. Neslin yumuşak hatlarıyla 2. Neslin keskin hatlarını birleştirmiştir gibi duruyor. Hibrite daha iyi  bir teşvik olmadığı sürece 1.2 benzinli dışındaki hibrit modeller çok satmayacaktır diye düşünüyorum.
2014 Auris TS Advance Skypack CVT
2011 Corolla Comfort Extra D4D Manuel (SATILDI)
2009 Yaris Terra 1.3 VVTI Manuel (SATILDI)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '05
  • 447 kere teşekkür etti
  • 427 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #22 : Mart 06, 2018, 20:20:29 »
Aracın ön hattı güzel, yan görünümde güzel ancak arka bagaj kapağı fazla içeri doğru bence rahatsız ediyor. Asıl hayal kırıklığı ise motor seçeneklerinde oldu. 1.2 Turbo benzin ve 1.8 Hybrid beklenen motorlardı evet. Ancak 2.0 180 Hp hayal kırıklığı. 1200cc-1600cc aralığında turbo benzin veya turbo dizel destekli performans ve yakıt ekonomisini (olduğunca) bir arada sunan Hybrid motor seçeneği beklerdim. Bu hayal kırıklığı sadece Türkiye içinde değil "downsizing" ile birlikte dünya kapsamında beklenti var bu yönde. Tabii artan elektrikli popülaritesi ile birlikte 350-550km menzilli elektrikli bir F/P araç çok cazip olabilirdi. Gibi bir çok seçenek dururken 2.0 Hybrid motorun esprisi nedir anlayamadım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #23 : Mart 06, 2018, 21:23:42 »
1. Neslin yumuşak hatlarıyla 2. Neslin keskin hatlarını birleştirmiştir gibi duruyor. Hibrite daha iyi  bir teşvik olmadığı sürece 1.2 benzinli dışındaki hibrit modeller çok satmayacaktır diye düşünüyorum.
Nasıl alalım? Az yaksın diye Hibrite 2280 TL vergi mi verelim? 1,2 turbonun yıllık vergisi 740 TL. Kimse çevre vs. demesin. Arada 1540 TL var. Az para mı? Hibritin tutulması için tüm hibritleri kapsayacak bir teşvik şart. Hyundai nin, kia nın hibrit modelleri ötv teşviğine tabi değil. Otomobilde vergi adaletsizliği çok fazla. 100 liralık araçla 500 liralık aracın vergisi aynı. Olmaz böyle şey. Hyundai İonig ve Kia Niro hibrid desteği kapsamında olsa piyasada epey hibrid araç olur.  Gelecek hibrid de ama ne zaman ve nasıl? 
Ben tüccar değil, eğitimciyim (Mahmut Hoca).

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #24 : Mart 07, 2018, 08:33:47 »
hersey iyi guzelde o hyundai bozmasi yalanci egsozlar nedir hic yakistiramadim.
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 35000
  • Model Yılı: '12
  • 11 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #25 : Mart 07, 2018, 11:39:07 »
Yeni tasarım gerçekten güzel ancak hibrit noktasında bize pek hitap etmiyor çünkü yıllık mtv den alının yüksek vergi hibrit ile yapılacak olan ekonomiyi sıfırlıyor.Ancak yıllardır toyotadan beklediğim benzinli turbo motor gelirse kesinlikle alınır. Cvt nin konfor ve sorunsuzluğu turbo küçük hacimli motor ile birleşince ki yakıt tüketimi 6-7litreler olur şehir içi tadından yenmez. Dsg şanzıman sorunları yüzünden küçük turbo benzinli arabaya(ikinci eli sağlam) hasret kaldık. Bakalım fiyat konusunda yaklaşım ne olacak.
Citroen C3 1.2 2014 yarı otomatik (2014-2016)
Toyota Auris 1.6 2012 elegant tam otomatik (2016-

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 187000
  • Model Yılı: '08
  • 13 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #26 : Mart 07, 2018, 11:56:13 »
Araç güzel olmuş ben çok beğendim. Ama maalesef fiyatı hybrid  olarak 6 basamaklı rakamlar olacaktır eminim.

Yazık...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 20000
  • Model Yılı: '18
  • 12 kere teşekkür etti
  • 37 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #27 : Mart 07, 2018, 14:09:43 »
Tasarımı, özellikle ön tasarımı beğenenlerdenim ,aslında arkasıda fena değil bence ama arkası sizede mazda yı hatırlatmadı mı ? Motor seçenekleri hakkında yazılanlara katılıyorum ,bize kalan tek seçenek 1.2 gibi gözüküyor. Mtv konusunda bir iyileştirme olmazsa (ki olmayacağını hepimiz biliyoruz) hybrid seçeneği zor gözüküyor. Zaten Toyota dizel seçeneğini çoktan rafa kaldırmış durumda. En azından lpg takılacak 1.6 atmosferik de seçenek olarak kalsa belki değerlendirilebilirdi. Malum memleketimizde benzinle araba kullanmak neredeyse imkansız hale geldi. Aslında çok düşük sayılabilecek 6-7 lt benzin tüketimi nerden baksanız 40 krş civarı ,lpg +benzin olan atmosferik sistemde 25-26 krş a mal edilebiliyor.
2018 mazda 3 1.5 skyactive g powersense (2019 - .....)
2013 auris 1.6 advence mds (2017-2019)
1998 corolla 1.3 xe  (2015-2017)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '17
  • 154 kere teşekkür etti
  • 397 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #28 : Mart 07, 2018, 14:17:04 »
Araç güzel olmuş ben çok beğendim. Ama maalesef fiyatı hybrid  olarak 6 basamaklı rakamlar olacaktır eminim.

Yazık...

5 basamaklı sıfır araç kaldı mı ki :(
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 20000
  • Model Yılı: '18
  • 12 kere teşekkür etti
  • 37 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #29 : Mart 07, 2018, 14:37:24 »
Vergiler deyince aklıma başka bir hesap daha geldi. Bugün 1.2 c-hr la 1.8 hybrid c-hr arasında 1500 TL vergi farkı var , bu demek oluyorki (ortalama tüketim farklarndan yola çıkarak ) yılda en az 12000 km yaparsanız ancak vergi farkı kadar tasarruf etmiş oluyorsunuz. Ayrıca alırken ödediğiniz yaklaşık 13000 TL farkı (baz otomatik modellerin bugünkü farkı) ne zaman çıkartırsınız orası büyük bir muamma sanki. Yanlış birşey yazmış olabilirim, yanılıyorsam düzeltin lütfen .
2018 mazda 3 1.5 skyactive g powersense (2019 - .....)
2013 auris 1.6 advence mds (2017-2019)
1998 corolla 1.3 xe  (2015-2017)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '02
  • 171 kere teşekkür etti
  • 246 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #30 : Mart 07, 2018, 21:21:59 »
Toyota tasarım olarak hep basit geliyordu gözüme eskiden kendileride tasarım konusunda iddealı değildi zaten ama son zamanlarda e160 corolla,Chr ve yeni Hilux tasarım olarak benim gibi genç kesimin ilgisini çeker nitelikteydi yeni auriside aynı kategoriye dahil ediyorum artık çünkü ön tarafı çok başarılı olmuş arka taraf o kadar başarılı olmasada ön kısımını çok beğendim bir önceki nesilde ise arka tarafı çok beğenirken ön tarafını o kadar çok beğenmiyordum motor seçeneklerine bakıldığında hibrit araçlar satın alınırken vergi teşviği var evet ama satın aldıktan sonraki aşamada koydukları verdi çok yüksek bu yüzden satın alırkenki vergi teşviğinin hiçbir olayı kalmıyor.Bu ülkede sürüyle 1.2 tsi 1.4 tsi vw ler dolaşıyor 1.2 auriste kendine yer bulucaktır pazarda ama 2.0 hibritin çok tutulcağını sanmıyorum 1.2 turbolu motorun 0-100 ve ara hızlanmalardaki performansınıda merak ediyorum auris için.Chr ile aynı motorda olsa tamamen farklı bir araçta farklı aerodinamikte farklı tepkiler vericektir.Herneyse ülkemizde malesef lpgsiz araca binmek çok zor bu benzin fiyatlarıyla dizel seçeneğin sunulmaması beklediğim bişeydi ama ekonomi açısından 1.6 atmosferik bencede bırakılabilirdi hatta en çok satılanda muhtemelen o seçenek olurdu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #31 : Mart 07, 2018, 21:30:47 »
Toyota tasarım olarak hep basit geliyordu gözüme eskiden kendileride tasarım konusunda iddealı değildi zaten ama son zamanlarda e160 corolla,Chr ve yeni Hilux tasarım olarak benim gibi genç kesimin ilgisini çeker nitelikteydi yeni auriside aynı kategoriye dahil ediyorum artık çünkü ön tarafı çok başarılı olmuş arka taraf o kadar başarılı olmasada ön kısımını çok beğendim bir önceki nesilde ise arka tarafı çok beğenirken ön tarafını o kadar çok beğenmiyordum motor seçeneklerine bakıldığında hibrit araçlar satın alınırken vergi teşviği var evet ama satın aldıktan sonraki aşamada koydukları verdi çok yüksek bu yüzden satın alırkenki vergi teşviğinin hiçbir olayı kalmıyor.Bu ülkede sürüyle 1.2 tsi 1.4 tsi vw ler dolaşıyor 1.2 auriste kendine yer bulucaktır pazarda ama 2.0 hibritin çok tutulcağını sanmıyorum 1.2 turbolu motorun 0-100 ve ara hızlanmalardaki performansınıda merak ediyorum auris için.Chr ile aynı motorda olsa tamamen farklı bir araçta farklı aerodinamikte farklı tepkiler vericektir.Herneyse ülkemizde malesef lpgsiz araca binmek çok zor bu benzin fiyatlarıyla dizel seçeneğin sunulmaması beklediğim bişeydi ama ekonomi açısından 1.6 atmosferik bencede bırakılabilirdi hatta en çok satılanda muhtemelen o seçenek olurdu

http://media.toyota.co.uk/wp-content/files_mf/1434727529150619MAuristechnicalspecificationsFINAL.pdf

Buyur kardeşim diğer ülkelerde çoktan sunuldu. :) manuel 10.1 otomatik 10.5 diye gözüküyor.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #32 : Mart 07, 2018, 21:33:47 »
1.2 turboyu getirsinler aurisi ciddi ciddi düşünürüm. Getirmeleri de lazım artık.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '02
  • 171 kere teşekkür etti
  • 246 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #33 : Mart 07, 2018, 22:18:06 »
http://media.toyota.co.uk/wp-content/files_mf/1434727529150619MAuristechnicalspecificationsFINAL.pdf

Buyur kardeşim diğer ülkelerde çoktan sunuldu. :) manuel 10.1 otomatik 10.5 diye gözüküyor.
10.1 güzel değer chr'nin aynı motordaki performansı 11.1 aradaki aerodinamik farkı ve ağırlık farkı chr'ye 1saniyelik bir yük bindiriyor ve motor gücünün herşey olmadığını aerodinamiğin önemini gösteriyor diye düşünüyorum :) 1.6 atmosferik araçların genelide 10 saniyede hızlanır max torklarıda 150-160 falan oluyor linkteki max tork 185 ve bunu 1500 devirden itibaren verebiliyor olması aurisin sürüş keyfinin çok güzel olmasını sağlıycak bana kalırsa :) kıyaslanabilcek motor olarak 1.2 tsi'i gördüm ve teknik özelliklerine baktığımda auris burun farkıyla önde gibi ama aurisin yakıt tüketimini göremediğim için hangisi daha verimlidir bilmiyorum zira aynı motordaki chr 5.9 litre tüketiyormuş ortalama golf 1.2 tsi için bu değer 4.8 litre

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #34 : Mart 07, 2018, 22:30:46 »
10.1 güzel değer chr'nin aynı motordaki performansı 11.1 aradaki aerodinamik farkı ve ağırlık farkı chr'ye 1saniyelik bir yük bindiriyor ve motor gücünün herşey olmadığını aerodinamiğin önemini gösteriyor diye düşünüyorum :) 1.6 atmosferik araçların genelide 10 saniyede hızlanır max torklarıda 150-160 falan oluyor linkteki max tork 185 ve bunu 1500 devirden itibaren verebiliyor olması aurisin sürüş keyfinin çok güzel olmasını sağlıycak bana kalırsa :) kıyaslanabilcek motor olarak 1.2 tsi'i gördüm ve teknik özelliklerine baktığımda auris burun farkıyla önde gibi ama aurisin yakıt tüketimini göremediğim için hangisi daha verimlidir bilmiyorum zira aynı motordaki chr 5.9 litre tüketiyormuş ortalama golf 1.2 tsi için bu değer 4.8 litre

Yakıt tüketimi yazıyor. 4. sayfada fuel consumption. mpg cinsinden verilmiş google da lt 100km ye çevirebilirsin.
manuel 16" ortalama 4.8 yakıyor. uzun yolu 4.2
otomatik 16" ortalama  4.6 yakıyor. uzun 4.1  şehiriçi 5.5

Bu kadar az yakan araca acaba ilk kim lpg taktıracak?  :rofl: :rofl:
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '02
  • 171 kere teşekkür etti
  • 246 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #35 : Mart 07, 2018, 22:46:26 »
Yakıt tüketimi yazıyor. 4. sayfada fuel consumption. mpg cinsinden verilmiş google da lt 100km ye çevirebilirsin.
manuel 16" ortalama 4.8 yakıyor. uzun yolu 4.2
otomatik 16" ortalama  4.6 yakıyor. uzun 4.1  şehiriçi 5.5

Bu kadar az yakan araca acaba ilk kim lpg taktıracak?  :rofl: :rofl:
burdaki benzin fiyatları şuanda 5.63 kuruş shell için ve 4.1x5.63 yapınca uzun yolda 100 km'yi 23 kuruş ile tamamlıyor yeni auris fabrika verilerinin üstüne 2 kuruş eklesek 25 kuruş.Aynı tüketimi 1.4 lpg'li corolla ile lpgde alıyoruz ve corollanın 0-100'ü 12.6 saniye ve düşük tork sebebiyle rampa performansı auris ile kıyaslanamaz bile.Çok başarılı duruyor teoride.Pratikte  aynı olucakmı merakla bekliyoruz diyelim o zaman  :lol:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #36 : Mart 08, 2018, 06:52:28 »
Hibrit teşviğinde 1.8lt ile 2.0lt arasındaki vergi dilim farkı nedir ? Eğer ki fark okadar yüksek olmazsa 2.0 auris Türkiye yollarında görülebilir gerçi dizel olmayışı satışları törpüleyecektir
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 35000
  • Model Yılı: '12
  • 11 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #37 : Mart 08, 2018, 08:35:01 »
1.2 turboyu getirsinler aurisi ciddi ciddi düşünürüm. Getirmeleri de lazım artık.

Piyasada benzinle binilebilecek en ideal araç olur ki ben de sizinle aynı düşüncedeyim.
Citroen C3 1.2 2014 yarı otomatik (2014-2016)
Toyota Auris 1.6 2012 elegant tam otomatik (2016-

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Emniyet Kemeri Hayat Kurtarır
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: 0+
  • 8 kere teşekkür etti
  • 55 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #38 : Mart 08, 2018, 11:02:54 »
1.2 tsi varken hatta golfü 1.0 tsi ile yürütürken hemde dizellerle aynı değerlerde yaktırırken düşük hacimde hiçbir firmanın şansı yok :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 35000
  • Model Yılı: '12
  • 11 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: 2018 Auris
« Yanıtla #39 : Mart 08, 2018, 11:31:11 »
1.2 tsi varken hatta golfü 1.0 tsi ile yürütürken hemde dizellerle aynı değerlerde yaktırırken düşük hacimde hiçbir firmanın şansı yok :D

tsi motorların iyi olduğu ortada bir gerçek aslında size bu konuda katılıyorum Haşmet bey ancak dsg(otomatikler için bütün yazım ) sorunları ve doğuş oto nun tavrı ve vw nin  aynı donanım seviyesi araçlara nazaran fiyatlarının şişkinliği gibi önemli meseleler var. Hele dsg ap ayrı bir konu. Sıfır alıp kibarca nazikçe kullanımda dahi dsg problemli ki kendileri de kabul ediyorlar bunu. Bu durumlar toyota nın yeni turbo motorunu ön plana çıkarır. Aslında halihazıra pejo üretimi 1.2 pure tech 130 hp araçları ve eat 6 şanzımanı ile mükkemmel bir kombinasyon mevcut. Hatta konfor seviyesi olarak da en büyük rakibi golf ile rahatlıkla yarışmakta anca fiyat politikası ve ikinci eldeki zayıflık düşündürüyor. Pure tech tsı motordan daha verimli ve güçlü sayılabilir halbuki işte yeni auris ve küçük turbo motour bu ihtiyacı karşılar. Ancak vw eat6 gibi sorunsuz şanzımana geçse tsi çok daha iddialı olur bizim ülkede ki ben bile değerlendiririm vw markasını fiyatlarına rağmen. Dsg için 4 (2+2) garanti yetersiz çünkü zaafiyet bu zamandan sonra ortaya çıkmakta genelde, saygılar.
Citroen C3 1.2 2014 yarı otomatik (2014-2016)
Toyota Auris 1.6 2012 elegant tam otomatik (2016-