0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
1. Neslin yumuşak hatlarıyla 2. Neslin keskin hatlarını birleştirmiştir gibi duruyor. Hibrite daha iyi bir teşvik olmadığı sürece 1.2 benzinli dışındaki hibrit modeller çok satmayacaktır diye düşünüyorum.
Araç güzel olmuş ben çok beğendim. Ama maalesef fiyatı hybrid olarak 6 basamaklı rakamlar olacaktır eminim.Yazık...
Toyota tasarım olarak hep basit geliyordu gözüme eskiden kendileride tasarım konusunda iddealı değildi zaten ama son zamanlarda e160 corolla,Chr ve yeni Hilux tasarım olarak benim gibi genç kesimin ilgisini çeker nitelikteydi yeni auriside aynı kategoriye dahil ediyorum artık çünkü ön tarafı çok başarılı olmuş arka taraf o kadar başarılı olmasada ön kısımını çok beğendim bir önceki nesilde ise arka tarafı çok beğenirken ön tarafını o kadar çok beğenmiyordum motor seçeneklerine bakıldığında hibrit araçlar satın alınırken vergi teşviği var evet ama satın aldıktan sonraki aşamada koydukları verdi çok yüksek bu yüzden satın alırkenki vergi teşviğinin hiçbir olayı kalmıyor.Bu ülkede sürüyle 1.2 tsi 1.4 tsi vw ler dolaşıyor 1.2 auriste kendine yer bulucaktır pazarda ama 2.0 hibritin çok tutulcağını sanmıyorum 1.2 turbolu motorun 0-100 ve ara hızlanmalardaki performansınıda merak ediyorum auris için.Chr ile aynı motorda olsa tamamen farklı bir araçta farklı aerodinamikte farklı tepkiler vericektir.Herneyse ülkemizde malesef lpgsiz araca binmek çok zor bu benzin fiyatlarıyla dizel seçeneğin sunulmaması beklediğim bişeydi ama ekonomi açısından 1.6 atmosferik bencede bırakılabilirdi hatta en çok satılanda muhtemelen o seçenek olurdu
http://media.toyota.co.uk/wp-content/files_mf/1434727529150619MAuristechnicalspecificationsFINAL.pdfBuyur kardeşim diğer ülkelerde çoktan sunuldu. manuel 10.1 otomatik 10.5 diye gözüküyor.
10.1 güzel değer chr'nin aynı motordaki performansı 11.1 aradaki aerodinamik farkı ve ağırlık farkı chr'ye 1saniyelik bir yük bindiriyor ve motor gücünün herşey olmadığını aerodinamiğin önemini gösteriyor diye düşünüyorum 1.6 atmosferik araçların genelide 10 saniyede hızlanır max torklarıda 150-160 falan oluyor linkteki max tork 185 ve bunu 1500 devirden itibaren verebiliyor olması aurisin sürüş keyfinin çok güzel olmasını sağlıycak bana kalırsa kıyaslanabilcek motor olarak 1.2 tsi'i gördüm ve teknik özelliklerine baktığımda auris burun farkıyla önde gibi ama aurisin yakıt tüketimini göremediğim için hangisi daha verimlidir bilmiyorum zira aynı motordaki chr 5.9 litre tüketiyormuş ortalama golf 1.2 tsi için bu değer 4.8 litre
Yakıt tüketimi yazıyor. 4. sayfada fuel consumption. mpg cinsinden verilmiş google da lt 100km ye çevirebilirsin.manuel 16" ortalama 4.8 yakıyor. uzun yolu 4.2otomatik 16" ortalama 4.6 yakıyor. uzun 4.1 şehiriçi 5.5Bu kadar az yakan araca acaba ilk kim lpg taktıracak?
1.2 turboyu getirsinler aurisi ciddi ciddi düşünürüm. Getirmeleri de lazım artık.
1.2 tsi varken hatta golfü 1.0 tsi ile yürütürken hemde dizellerle aynı değerlerde yaktırırken düşük hacimde hiçbir firmanın şansı yok