Gönderen Konu: Yeni Honda Civic  (Okunma sayısı 69558 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 756 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #660 : Ocak 02, 2018, 15:37:58 »
Hayır, kablonun geçtiği değil, onun üzerindeki metal ile dış kaporta arasına, dolayısiyle kablo tüpü boşta kalıyor.

Kablo tüp boru içinden geliyor, üzerine bazı deliklerden köpük taşsada sıkıştırmıyor.



ozaman sıkıntı yok :)

Toyota Club Türkiye

Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #660 : Ocak 02, 2018, 15:37:58 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #661 : Ocak 02, 2018, 15:41:18 »
ozaman sıkıntı yok :)

Evet, onlar ileriyi düşünerek detaylandırmışlardır, bu işlemden sonra en sağlam C sütununa sahip marka ödülü alabilir..  :D
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #662 : Ocak 02, 2018, 15:55:14 »
Bagaj kapağı sağa sola gezip,kaput dalgalandıktan sonra ve kapı ayarı tutmayan bi araç sonuç olarak çok müşteri kaybettiler yazık oldu.
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 32 kere teşekkür etti
  • 201 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #663 : Ocak 02, 2018, 16:49:09 »
Araç sahipleri için sevindirici bir haberde olsa bence tam Türk işi çözüm olmuş.

Önerilen çözüm sonucu ortadan kaldırmaya yönelik bir çözüm ,peki sebep olan şartlar? Eğer soruna neden olan durumu ortadan kaldırmadan sadece bu şekilde bir hasar gidermeye yönelirlerse iş başka bir yerden patlar.

Netice de sistem en zayıf noktasından patlak veriyor.Dinamik yük ve tasarım hatası varsa güçlendirilen bu kısımlar başka noktalara yük bindirecektir.Buda belirli bir süre sonra başka sorunlar demek.

Umarım bu şekilde olmaz ve tasarım tamiratı düzgün şekilde karşılayacak şekildedir ve problemsiz devam eder.İnsanların onca para verip (hangi marka olursa olsun) sıfır araba alıp bu tür sıkıntılarla muhatap olması hiç hoş değil ve hiç birimiz bunun kendi başımıza gelmesini istemeyiz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '20
  • 264 kere teşekkür etti
  • 469 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #664 : Ocak 02, 2018, 16:52:27 »
Hayır, kablonun geçtiği değil, onun üzerindeki metal ile dış kaporta arasına, dolayısiyle kablo tüpü boşta kalıyor.

Kablo tüp boru içinden geliyor, üzerine bazı deliklerden köpük taşsada sıkıştırmıyor.

peki abi servisler bu konuda bir ücret talep ediyor mu?
Gör bak neler geçiyor hayatın içinden...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #665 : Ocak 02, 2018, 17:02:59 »
peki abi servisler bu konuda bir ücret talep ediyor mu?

Evet, ücretsiz olmaz.. malzeme parası alınıyor, kdv dahil 118.TL,.. pahalı bir otomobilin değerinin korunması adına bu tutar hiç birşey.

Tüm markalarda böyledir, Honda'ya has bir durum değil.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 226 kere teşekkür etti
  • 230 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #666 : Ocak 02, 2018, 17:14:51 »
"Meşhur C-Sütunu neden çöküyor? Yoldan gelen titreşim veya darbeler şase üzerine düzgün bir şekilde dağıtılamadığı ve en zayıf halka orası olduğu için. Peki, orayı sabunlayıp altını doldurttuk diyelim. Bu durumda araç üzerine yoldan gelen ve orayı çökertemeyen titreşim, yayıldığı başka bir zayıf noktayı çökertecek. Fiziğin temel kurallarından biridir: Enerji varsa yok, yoksa var edilemez. Mutlaka başka bir enerji türüne dönüşür. Bu durumda yoldan gelen enerji (darbe, titreşim, vs.) başka bir yere kaçamayıp yine araç üzerinde dağılmaya çalışacağına göre, görünen veya görünmeyen bir başka yeri zorlayacaktır.."

Honda o ücreti almasa kabul etmiş gibi olacaktı bence bu durumu.O yüzden ücret talep ediliyor olmalı...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '17
  • 154 kere teşekkür etti
  • 397 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #667 : Ocak 02, 2018, 17:20:32 »
Evet, ücretsiz olmaz.. malzeme parası alınıyor, kdv dahil 118.TL,.. pahalı bir otomobilin değerinin korunması adına bu tutar hiç birşey.

Tüm markalarda böyledir, Honda'ya has bir durum değil.

Daha önce de yazdım.. Güvenlik zaafiyeti doğurmuyorsa bu sorun benim için hiç problem teşkil etmez. Alır binerim..

Ancak fabrikasyon bir hata olduğu kabul edildiği halde bu durumu gidermek için benden ilave 5 TL isterlerse durum bambaşka bir hal alır...  :kötü:
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #668 : Ocak 02, 2018, 17:33:32 »
Daha önce de yazdım.. Güvenlik zaafiyeti doğurmuyorsa bu sorun benim için hiç problem teşkil etmez. Alır binerim..

Ancak fabrikasyon bir hata olduğu kabul edildiği halde bu durumu gidermek için benden ilave 5 TL isterlerse durum bambaşka bir hal alır...  :kötü:

Güvenlik zaafiyeti zaten yok, çünkü aracı güçlü kılan iç bölümdeki iskelet metallerdir, dalgalanan bölüm ise elbise kısmı.

Toyota, Volkswagen ve Mercedes'in ve birçoğunun arızalanan MMT ve DSG şanzımanları garanti dahilinde onarıldığında da şanzıman yağı ücreti veya ilave masrafları alınıyor ve 5.TL değil.! Örneğin Mercedesin iç havalandırma ızgaraları kırılıyor ve tanesi 1.000TL, insanlar temizlik yapmayalım mı diye yakınıyorlar ama firma garantiye sokmuyor gibi çokça örneklendirilebilir.

Sonuç olarak bu külfet işi ayrı bir konu ve tüm markalar için geçerlidir.



Mesaj Birleştirildi: Ocak 02, 2018, 17:59:24
"Meşhur C-Sütunu neden çöküyor? Yoldan gelen titreşim veya darbeler şase üzerine düzgün bir şekilde dağıtılamadığı ve en zayıf halka orası olduğu için. Peki, orayı sabunlayıp altını doldurttuk diyelim. Bu durumda araç üzerine yoldan gelen ve orayı çökertemeyen titreşim, yayıldığı başka bir zayıf noktayı çökertecek. Fiziğin temel kurallarından biridir: Enerji varsa yok, yoksa var edilemez. Mutlaka başka bir enerji türüne dönüşür. Bu durumda yoldan gelen enerji (darbe, titreşim, vs.) başka bir yere kaçamayıp yine araç üzerinde dağılmaya çalışacağına göre, görünen veya görünmeyen bir başka yeri zorlayacaktır.."

Honda o ücreti almasa kabul etmiş gibi olacaktı bence bu durumu.O yüzden ücret talep ediliyor olmalı...

Tamamiyle yanlış,

Önceden bende bir ihtimal burulmadan olduğunu düşünmüştüm ama dışını bukadar büken bir burulma arka camıda patlatması gerekirdi, her araç buruluyor ve yeni Honda Civic diğer mevcut markaların ve modellerin tamamından daha az buruluyor.

Peki o zaman C sütunu dış kaplaması neden dalgalandı?

Honda, buraya kullandığı sacın kalınlığını hesapladı ama gerçekte tahminlerini aşan dış etkenler, aşırı güneş dahil, daha ağır bastı ve bu kalınlık yetersiz kaldı.
Dalgalanma/çöküntülerin sebebi bu veya şu şekilde dış etken ama sac bu kadar ince olmasaydı o etkenler orayı dalgalandıramazdı/çökertemezdi.

Honda hatasını kabul ettiği için bu onarımı yapıyor ve diğer tüm markalar gibi sarf malzeme fiyatını alıyor.

Eğer bu hata olmasaydı araç zaten 2.000.TL pahalı satılması gerekecekti. Keşke öyle olsaydı çünkü bu sebeple geçici bir süre satışları yavaşladı.

Şimdi.., kuruyunca tahta gibi sıkılaşan bu köpükle arkası doldurulduğunda herhangi bir sorununun kalacağını düşünmüyorum.

Sonuçta 6 aydan uzun bir süredir Honda Japonya tarafından tüm baştan detaylı araştırıldı ve karar verildi.

Honda Türkiye yetkili servis bölüm çalışanları eğitimlerini aldılar ve uygulamalara başlandı. Bunların hepsi uzunca zaman ve paraydı.

 

Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '02
  • 171 kere teşekkür etti
  • 246 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #669 : Ocak 02, 2018, 18:23:21 »
Honda'nın hatası sonucunda oluşan göçükte Honda kullanıcısından bunu düzeltmek için para talep ediyorsa söylenicek söz yok bu ücreti almasını haklı bulan insan varsa markanın fanboyudur daha farklı bişey değil.Haber tamamen Honda'yı savunmak maksatlı yazılmış taraflı olduğu %2000 belli olan bi haber olmuş.Honda bu saatten sonra benim ve benim çevremde almayı düşünen olursa almamasınnı öğütlüyceğim bir markadır bide bunu iyi niyet kapsamında yapıyolarmış çok iyi niyetlisiniz çok.Ayrıca bu işlem sonrası servis göçüklerin tekrar olmuycağının garantisini dahi veremiyor bunun neresi çözüm? Ayrıca bu ücreti alıyor ki hata biz kaynaklı değil kullanıcı hatasından kaynaklı demek için ve mahkeme yolunu kapatmak için.Toyota'nın milyonkez geri çağırma başlattığını biliyoruz hangi birisinde ücret talep etti?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 226 kere teşekkür etti
  • 230 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #670 : Ocak 02, 2018, 18:47:20 »


Mesaj Birleştirildi: Ocak 02, 2018, 17:59:24
Tamamiyle yanlış,

Önceden bende bir ihtimal burulmadan olduğunu düşünmüştüm ama dışını bukadar büken bir burulma arka camıda patlatması gerekirdi, her araç buruluyor ve yeni Honda Civic diğer mevcut markaların ve modellerin tamamından daha az buruluyor.

Peki o zaman C sütunu dış kaplaması neden dalgalandı?

Honda, buraya kullandığı sacın kalınlığını hesapladı ama gerçekte tahminlerini aşan dış etkenler, aşırı güneş dahil, daha ağır bastı ve bu kalınlık yetersiz kaldı.
Dalgalanma/çöküntülerin sebebi bu veya şu şekilde dış etken ama sac bu kadar ince olmasaydı o etkenler orayı dalgalandıramazdı/çökertemezdi.

Honda hatasını kabul ettiği için bu onarımı yapıyor ve diğer tüm markalar gibi sarf malzeme fiyatını alıyor.

Eğer bu hata olmasaydı araç zaten 2.000.TL pahalı satılması gerekecekti. Keşke öyle olsaydı çünkü bu sebeple geçici bir süre satışları yavaşladı.

Şimdi.., kuruyunca tahta gibi sıkılaşan bu köpükle arkası doldurulduğunda herhangi bir sorununun kalacağını düşünmüyorum.

Sonuçta 6 aydan uzun bir süredir Honda Japonya tarafından tüm baştan detaylı araştırıldı ve karar verildi.

Honda Türkiye yetkili servis bölüm çalışanları eğitimlerini aldılar ve uygulamalara başlandı. Bunların hepsi uzunca zaman ve paraydı.

 



Tekin abi fikirlerine saygım sonsuz.Dediğim gibi kişisel olarak ben böyle düşünüyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #671 : Ocak 02, 2018, 19:49:24 »
Haber tamamen Honda'yı savunmak maksatlı yazılmış taraflı olduğu %2000 belli olan bi haber olmuş.
Ayrıca bu işlem sonrası servis göçüklerin tekrar olmuycağının garantisini dahi veremiyor bunun neresi çözüm?

Haber alıntı değil, benim birebir öğrendiğim açıkladığım bir şey.
Taraflımı? Sanmıyorum..
Olaya sahip çıktılar, kendi yaptıkları onarımı belgeliyorlar. 6 yıl garantisi var. Tekrarlarsa yine düzeltmek zorundalar ve nokta atışıyla sorunu çözdüler.
Bunun haricinde nasıl bir garanti vermeleri gerekiyor.?
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '14
  • 506 kere teşekkür etti
  • 898 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #672 : Ocak 02, 2018, 20:10:57 »
C sütunları sökülürken olaya daha geniş profilden bakarsanız;
1-arka camında söküldüğünü unutmayın.ülkemiz gibi bir yerde arka camdan ve tavandan gelen sesler başlayacak bunu unutmayın.
2-bagaj kapağı için hala bir iyileştirme yapılmayışı!
3-çözüm yöntemlerine bir şey diyemiyorum,büyük bir firma sonuçta bazı şeyleri bizlere göre daha iyi hesaplamışlardır.
4-yüksek süratlerde kaportadaki dalgalanma olması halen bir sorun.
5-çarpışma testlerinde sacın ince veya kalın olması evet sonucu çok fazla etkilemez ancak ince olması araca hafiflik ve bir miktar yakıt tüketimi dışında başka bir avantaj kazandırmıyor,malesef böyle sorunlar doğuruyor.
6-Araç sahiplerinden ücret alınması çok yanlış ve Honda'ya yakışmıyor.Kim ne dersin bu konudaki düşüncem değişmez.Aurislerde airbag fişeği değişim işlemi içinde araç en az yarım gün serviste kalıyor ama kimseden işçilik veya başka bir başlık adı altında ücret alınmıyor.
7-Geçen gün arkadaşımın 1 yıl önce sıfır km aldığı civic aracına baktım.en ufak bir göçme veya pürüz yok.Ancak saca gerçekten elimle çok hafifçe bastırmama rağmen çok fazla esniyor.Başka araçlarla da  baktım ama kıyaslama yapmak bu işi çözmez.

Sorun öyle yada böyle çözüldü gibi duruyor ama bence çözümün ne derece doğru olduğunu zaman gösterecek gibime geliyor.
Gözünü açtın doğdun dediler,gözünü kapattın öldü dediler,bu ikisi arasındaki göz açıp kapamaya ise ömür dediler.(Hz.Mevlana)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #673 : Ocak 02, 2018, 20:32:39 »
C sütunları sökülürken olaya daha geniş profilden bakarsanız;
1-arka camında söküldüğünü unutmayın.ülkemiz gibi bir yerde arka camdan ve tavandan gelen sesler başlayacak bunu unutmayın.
2-bagaj kapağı için hala bir iyileştirme yapılmayışı!
3-çözüm yöntemlerine bir şey diyemiyorum,büyük bir firma sonuçta bazı şeyleri bizlere göre daha iyi hesaplamışlardır.
4-yüksek süratlerde kaportadaki dalgalanma olması halen bir sorun.
5-çarpışma testlerinde sacın ince veya kalın olması evet sonucu çok fazla etkilemez ancak ince olması araca hafiflik ve bir miktar yakıt tüketimi dışında başka bir avantaj kazandırmıyor,malesef böyle sorunlar doğuruyor.
6-Araç sahiplerinden ücret alınması çok yanlış ve Honda'ya yakışmıyor.Kim ne dersin bu konudaki düşüncem değişmez.Aurislerde airbag fişeği değişim işlemi içinde araç en az yarım gün serviste kalıyor ama kimseden işçilik veya başka bir başlık adı altında ücret alınmıyor.
7-Geçen gün arkadaşımın 1 yıl önce sıfır km aldığı civic aracına baktım.en ufak bir göçme veya pürüz yok.Ancak saca gerçekten elimle çok hafifçe bastırmama rağmen çok fazla esniyor.Başka araçlarla da  baktım ama kıyaslama yapmak bu işi çözmez.

Sorun öyle yada böyle çözüldü gibi duruyor ama bence çözümün ne derece doğru olduğunu zaman gösterecek gibime geliyor.

Yukarıda koyduğum fotoğrafa bakarak yorum yaptıysanız, o sadece köpüğün nereye sıkılacağını göstermek içindi, yapılan onarımda arka stoplardan başka bir yer sökülmüyor, dediğiniz gibi olsaydı 3 haftadan önce araç bitmezdi. Dolayısiyle ilerde herhangi bir ses gelmeyeceği gibi ısı ve ses yalıtımı oluşturmuş olacaktır.

Benim bagaj kapağımda veya ön kaputumda veya C sütunumda hala bir sorun yok. Youtube vasıtasıyla bu konudan vuran kişilerden şimdilerde ses çıkmıyor.

Haklısınız, sacların inceltilmelerinin avantajı çok ama dediğiniz gibi artık hiç bir dış etkene tahammülleri yok. Örneğin, eskidende dolu yağardı, araçların üstünde küçük çocuklar zıplardı ama böyle şeyler olmazdı çünkü araçlar pahalı yakıt ucuzdu. O araçlara kullanılan metal ile şimdilerde 2 otomobil üretiliyor.

Evet, zaman, yapılan onarımın doğruluğunu tastikleyecek yada yetersiz olduğunu ortaya çıkaracaktır fakat sizinde belirttiğiniz gibi firma büyük, 2. kez yanlış yada yetersiz duruma düşmezler.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '20
  • 264 kere teşekkür etti
  • 469 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #674 : Ocak 03, 2018, 08:37:11 »
Evet, ücretsiz olmaz.. malzeme parası alınıyor, kdv dahil 118.TL,.. pahalı bir otomobilin değerinin korunması adına bu tutar hiç birşey.

Tüm markalarda böyledir, Honda'ya has bir durum değil.

Keşke 1 sefere mahsus ücretsiz olsaymış, ama sevindirici olan şu ki Honda gibi servis ücretleri fahiş olan bir serviste bu işlem oldukça uygun bir fiyata hallediliyor.

Sac inceliğine bakıldığında Japonların kullandığı saclar genelde ince oluyor. 2015 yılında Oltuya dolu yağdığında en büyük hasarı Toyota ve Honda almıştı. Yani kaportanın esnemesi sadece Hondaya has bir durum değil. Keşke kaporta yönünden biraz daha kaliteli ve kalın malzeme kullansalar.

İster marka fanatikliği deyin ister saflık deyin. Bu civic güncel C segment araçlar içinde en çok alınası araçlardan biri. Gerek tasarımı olsun gerek iç hacim genişliği ve kokpit konusunda yanına yaklaşacak araç var mı bilmiyorum. Kaportayı kusur olarak görmeyenlerdenim bana göre bu civicin tek kusuru 1.6 ivtecin performansının yetersiz olmasıydı(bu performans bir çok kullanıcı için yeterli olabilir) onuda 1.5 RS ile çözdüler ancak bu durum fiyatlara ister istemez çok yüklendi.

Kısacası bir markayı güvenlik sorunu teşkil etmeyen bir kusurdan dolayı karalamak pek insaflı bir yaklaşım değil. Şu durumda şöyle bir çıkarımda bulunmak gerek; bir markanın ilk çıkardığı aracını almaktansa biraz sabredip makyajlısını almak her zaman daha mantıklı bir yaklaşım olacaktır. Çünkü makyaj olayında sadece farlar ve bir kaç donanım eklemenin dışında o aracın kusurlarının da giderilmiş olarak piyasaya sürüldüğünü görmekteyiz.

Mesaj Birleştirildi: Ocak 03, 2018, 11:31:24
Bu arada Tekin abi. Son yakıt bilgilerini paylaşır mısın? Sayfaları karıştırdım bulamadım, güncellesen iyi olacak sanırım :)
Gör bak neler geçiyor hayatın içinden...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #675 : Ocak 03, 2018, 12:56:21 »
Bu arada Tekin abi. Son yakıt bilgilerini paylaşır mısın? Sayfaları karıştırdım bulamadım, güncellesen iyi olacak sanırım :)

Artık burada da havalar soğudu, ön camda rutubet oluşmaması için yönlendirmeyi sürekli ön camda tutuyorum kendisi otomatik olarak klimayı devreye alıyor (iptal edebilirim ama daha iyi oluyor çünkü bir anda güneş de çıkabiliyor) ve kalorifer ısıtma yapıyor, 21.C bize iyi geliyor.

Antalya şu aralar 15.C civarlarında ve çift yön 3.km gibi kısa mesafe ağırlıklı, gün içinde de şehir içi kullanıyorum. 7 - 7.5L/100km

Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '20
  • 264 kere teşekkür etti
  • 469 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #676 : Ocak 03, 2018, 15:35:58 »
Artık burada da havalar soğudu, ön camda rutubet oluşmaması için yönlendirmeyi sürekli ön camda tutuyorum kendisi otomatik olarak klimayı devreye alıyor (iptal edebilirim ama daha iyi oluyor çünkü bir anda güneş de çıkabiliyor) ve kalorifer ısıtma yapıyor, 21.C bize iyi geliyor.

Antalya şu aralar 15.C civarlarında ve çift yön 3.km gibi kısa mesafe ağırlıklı, gün içinde de şehir içi kullanıyorum. 7 - 7.5L/100km

Abi yakıt tüketimin eğer böyle ise süper. Fabrika verilerine göre şehir içi yakıt tüketimi senin araçlar için 9.2 gösteriyor ve sen bunun çok altına düşmüşsün harika değerler. Maşallah diyeyim :)
Gör bak neler geçiyor hayatın içinden...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 226 kere teşekkür etti
  • 230 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #677 : Ocak 03, 2018, 18:22:11 »
Bu işlem olabilir mi yapılacak işlem

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #678 : Ocak 03, 2018, 19:09:52 »
Bu işlem olabilir mi yapılacak işlem

Bana söylenen, C sütununun boylu boyunca tamamının yada önemli bir bölümünün doldurulduğu ki öylede olmalı.

Bunlar araştırma ve deneme esnasında çekilmiş fotoğraflardan, veya orjinal üretim köpük miktarı olabilir.. bu orandaki köpük elbette işe yaramaz. Zaten fotoğraftaki köpük oranı yetmediği için, iyileşme oluşmamış ve araç ameliyata girerek daha derin araştırmaya alınmış.

Ne tip köpük kullanılması gerektiğine de bu aşama sonunda karar vermiş olmalılar.

 



Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '20
  • 2003 kere teşekkür etti
  • 2524 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #679 : Ocak 07, 2018, 00:01:27 »
Evet, onlar ileriyi düşünerek detaylandırmışlardır, bu işlemden sonra en sağlam C sütununa sahip marka ödülü alabilir..  :D

Şaka yapmıştım, gerçek oldu..!

Fabrikasyon olarak sorunsuz üretilen Honda ve diğer tüm markalarda, C sütunu kaplamasının dış etkenlere mukavemeti 12 Bar civarlarındaymış.

Sınırlı sayıda hatalı üretilen Civic'lerin C sütunu kaplaması mukavemeti max. 8 Bar çıkmış.

Onarımdan sonra Civic'lerin C sütunu kaplaması mukavemeti 16 Bar'a yükselmiş.

Yani hatalı üretimden 2 kat, dünya markalar ortalamasından 1/3 oranında daha fazla..

Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)