0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Öncelikle geçmiş olsun.Yaşadığınız durum gerçekten trajik ve hakkınızı aramanızı sonuna kadar destekliyorum.Ancak yaşadığınız duruma benzer konular bugün adı "premium" olan bir çok markada da yaşanabilen, insanın başına nadir gelen durumlar.Bu tür durumlarda düşüncem direk markayı itham edici yazılar ne yazık ki yanlış olduğu gibi herhangi bir sonuca da ulaşmaz, hatta hakkınızı arayacağınız hukuki mücadelenizde sizi haksız duruma bile düşürebilir, bu yüzden bence en azından hukuki mücadeleniz sona erene kadar marka hakkında yorumlarınızı sosyal ortamlarda paylaşmayın.Ek olarak şunu da hatırlatayım, hukuki süreçte, yaşadığınız olayın asıl mesulü artık muhatabınız değil, çünkü kapanmış ve süregelen işlerini en yakın bayiye devretmiş.Bu süreçte işi devralan bayi savunma olarak zaten kapasitesi üzerinde çalıştığını ve bayilik sözleşmesi gereği işinizi devraldığını ve bu yüzden sürecin yasal süreci geçtiğini kanıtlar ve mahkeme bu durumu onar ise mahkeme masrafları vs. üzerinize kalabilir, ayrıca iddianamenize göre marka size "imaj zedeleme" iddiası ile dava açabilme hakkı kazanabilir.SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Anlattigim olaydaki hersey gercek, imaj zedeleme olmasi icin iftira atmam lazim, ayrica garanti veren firma buradaki bayi degil Toyota. Dolayisiyla butun sorumluluk kendilerinde. Fakat 1 haftadir bu olayi sulh ile kapatma cabalarima ilgisiz kaldilar tipki simdiye kadar ilgisiz kaldiklari gibi. Dedigim gibi, pazartesi gunu resmi islemlere baslayacagim burasi bir hukuk devleti, kimsenin keyfi olarak davranmaya musterisini bu sekilde magdur etmeye hakki yok. Daha basina da yansitacagim yasadiklarimi. Yaptiklarini yanlarina birakmayacagim... Bu arada bayinin is yuku diye bir durum soz konusu degil, yonetmelik geregil 30 is gunu icerisinde halledemiyorlarsa bana ya parami yada yeni aracimi vermek zorundalar
Gerekli servis kayitlari ve sahitler mevcut. Arac yolda giderken kilitlendi sebebi ne olursa olsun. Bayinin kapanmasi benim degil Toyotanin sorunu ayrica. 45 gunde motorun parcalarinin dahi tedarik edilememesinin sanırım bayinin kapanmasi ile ilgisi olmamali. Ki bize ilk basta komple motor gelecegi sadece araca takilacagi soylendi. Elazigdaki bayiye de ayni sey soylenmis fakat motor parca parca gelmeye baslamis. Bayinin de sıkıntısi bu zaten.
Haklısınız, ama bence parçaların bu kadar uzun sürede tamamlanmamış olması kapanan bayi ile ilgilidir.Şahsen sizin yerinizde olsam motor revizyonu kabul etmem, ayrıca motor revizyonu sonrası değer kaybı olacağını söyleyen bayi, dolayısı ile "değer kaybı" konusunu da hukuki sürece ekleyin bence.SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Geçmiş olsun.Toyota Co. ile irtibata geçip, gerekli bilgileri sunduğunuzda sorunun en adil ve sağlıklı şekilde çözüleceğinden eminim. Yukarıda arkadaşların verdiği bilgileri de göz ardı etmeyin.
Şaka gibi olaylar yaşamışsınız resmen. Aracınız değer kaybedecek diye kendileri söyleyip bunu sizden kabul etmenizi nasıl bekleyeniliyorlar. Sandık motor harici gerçekten aracınız değer kaybedecek çünkü ne yapacağını bilmeyen bir servisin topladığı motordan hayır gelmez bence. Sent from my iPhone using Tapatalk
Hocam çok geçmiş olsun çok üzüldüm Biracık reklam yaparsanız yeni araç alırsınız. Reklamcıdan yazı bastırın gidin aracınızın arka camına yapıştırıp fotoğrafları sağa sola atın duysunlar Yada böyle yapın marka imajını kurtarmak için illa sıfır araç vereceklerdir http://youtu.be/k8-WjfrG8eI
2014 model 1,6 dizel verso aracimi 20000 bakimi icin Malatya'da servise biraktim. Servis bakimda yag filtresine conta takmayi unutmus, yag sizmis ve araba yolda giderken motoru kilitledi. (yag uyari lambasi hiç yanmadi) 19Temmuzda gelip cekici ile servise goturduler. Motorun tamamen dagildigi yeni motor siparis edilecegi, Bmw motoru oldugu icin yurtdisindan 15-20 gunde ancak gelebilecegi soylendi. Kiralik arac talep ettik, servis bize '15gun sonra burasi devredilecek bizi mazur gorun arac veremiyoruz' yanitini verdi. Iyi niyetle tamam dedik. 1 agustosta Malatya'daki Toyota servisinin kapandigi aracimizin da Elazig'daki servise cekildigi bilgisi verildi bize. Bugun 2 Eylul ve motorun parcalari hala tam olarak gelmediginden ve Elazig'daki servis "Bu motoru daha önce hiç gormedik nasil toplayacagimizi bilemedigimiz icin eksik parcalari da tespit etmekte zorlaniyoruz" dediginden dolayi aracimi hala teslim alamadim. Aracim gunesin altinda, motor parcalari kolilerle koltuklarin uzerine konulmus vaziyette 1,5 aydir bekliyor. Bu araci size verelim ikinci el fiyatindan, corolla ile takas edelim dedik, 75000TLcivari piyasasi olan aracima 67,500TL verdiler (navigasyonlu paket) gerekce olarak da "bu aracin motoru yapilmis satmakta zorlaniriz" dediler. 70 sayalim dedik kabul etmediler satamayiz diye... Genel mudurluk ile gorustum ve 30 is gununu gectigi icin yasal hakkim olarak sifir arac talep ettim, "oyle bir uygulamamiz yok, size yedek arac verelim, eksik parcalari yurtdisindan isteyelim ve yapip size teslim edelim" cevabini aldim. Bunlar ilk gun yapmaniz gerekenlerdi hukuki yollara basvuracagim dedim, siz bilirsiniz cevabini aldim. Sattigi aracin yedek parcasini tedarik etmekten, sattigi aracin motoru ile ilgili servis personeline egitim vermekten, kendi servisinde sifir arabami pert edip geregini yapmaktan bu kadar aciz olan Toyota firmasini kiniyorum. Pazartesi gunu yasal islemlere baslayacagim. Toyota alirken bir daha dusunun, ben bir daha asla Toyota dusunmeyecegim...
Yağ filtresi üzerindeki conta takılmadığı için motor kilitlemesi yapması olayını ben anlayamadım. Bu hassas bir konu, teknik arkadaşlar konuyu açarsa sevinirim.Başınıza gelenler üzücü gerçekten. Ben olsam ne yapardım diye düşünüyorum. Ve sanırım 68'e falan pazarlığı bağlayıp o araçtan kurtulmanın yollarını arardım. Çünkü malesef bu pislik işlerle, müşteriyi süründüren adamlarla uğraşacak vaktimiz ve enerjimiz yok.
Arac hareket halindeyken isinan yag genlesip oradan sizma yapiyor ve motor yag eksiltiyor. Yagsiz calisan motorda dagiliyor haliyle. Yag lambasinin yanmamasini ise Malatyadaki servis yag pompasinin da ariza yapmis olmasina bagliyor