Aradan neredeyse 1 yıl geçmiş ama bende yazayım dedim. Aynı sorun benim 2009 model Corollamda da mevcut. Toyota Türkiye ile görüştüm. Önce size en yakın serviste iş emri açtırın, arıza tespit edilsin sonra da bizimle irtibata geçin, garanti olmasa bile kendilerinden kaynaklı bir sorunun 30 yıl sonra dahi olsa ücretsiz giderileceğini söylediler. Bende Kayseri Aksoy'da denileni yaptım ve şanzıman giriş çıkış bilyelerinde arıza olduğu, daha başka sorunlarında olabileceği ama bununda şanzımanın açılmasıyla görülebileceğini öğrendim. Arıza tespiti sonrası yine Toyota Türkiye'yi aradım. Hatta öncesinde Ufuk abiye aracımın şasi numarasını gönderip mevcut parçaları sorgulamasını ve değişim olup olmadığını bana bildirmesini söyledim. Sağolsun Ufuk abi hemen dönüş yaptı ve parçaların revizyon kapsamında olduğu bildirdi. Bütün süreci Toyota Türkiye'yi arayıp yetkili kişiye ilettim ve kayıt açtırdım. Ertesi gün en hikmetse beni değil babamı aramışlar ve araç garanti kapsamında olmadığından bütün ücretin tarafımızca ödenmesini iletmişler. İlk günden bu güne servis bakımlı olan aracımın arıza olayını ise kullanıcı hatası olarak değerlendirmişler. Toyota Türkiye'ye göstermiş oldukları hassasiyet, sorunsuzluk ve yüksek müşteri memnuniyeti için teşekkürü borç biliyorum
En kısa sürede aracımı satıp bir daha asla toyota kullanmayacam
Tek kelimeyle rezalet