0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Arkadaşlar bu konuyu açmamın sebebi kim nerede yaptırdığı kaç kmdir kullandığı hangi marka lpg kitini kullanıyor ve bu süre zarfında memnuniyet dercesini nedir? Bunları ölçmek, keza 2 bin km kulanan da çok memnunum diyor, 50 bin de kullanan... En azından istatistiki olarak bir ölçüt olabilir sanıyorum..Araç Model:Araç Yılı:Lpg kit markası:Montaj bayi:Kaç kmdir kullandığı:Tavsiye edermi: 1 den 5e kadar yıldız veya memnuniyetini yorum olarak yazabilir
Markanın değil, işçiliğin çok önemli olduğunu anlatmaktan dilimizde tüy bitti. Ancak montaj bayi tavsiyesine döner bu konu, o da zaten gerekli başlıklarda belirtilmiş, ismini duyuran belli başlı yerler biliniyor. 2007 yarisimde atiker obd 26bin km kullandım. Düzenli filtre değişimini yaptırdım. Yedek parça ucuzluğu, bakım ucuzluğu ile tartışmasız lider. İşçiliği, yolda ayarı iyi yapabilen bir usta bulursanız tek tavsiyemdir. Stft ve Ltft yi sınırlarında tuttu yaz kış, alçak yüksek irtifa, bana mısın demedi. İlk yolda ayardan sonra bir kez bile ayar yaptırmak zorunda kalmadım. Son hıza kadar çıktım bile. Ankara Quattro Garage işçiliği ve yazılım yönü çok iyidir, Atiker taktıracak olup Ankara ve çevresinde olanlara tek tavsiyemdir.2010 otomatik mazda 3'ümde de "çok övülen" Prins Silverline var. Önce kullandığım atiker ile tek bir farkını hissetmiyorum. Enjektör veya regülatör bozulsa ocağıma incir ağacı dikecek, enjektör 800, regülatör 500 tl civarlarında çünkü. Kablosunu alıp kendim ayar yapamıyorum, kablosu 650 tl. Bakımları desen 20bin km, ama 150 tl bakım ücreti. Herşeyi pahalı. Enjektör ya da regülatör sorunu çıkarsa, direk gider sistemi Atiker Obd ye döndürürüm, daha ucuza malolur. Düzce Ateş otogazda yapılmış dönüşüm. Tabiki ayarı çok çok kötüydü, sırf ayar için gittim Ankara'ya Quattro Garage'a Bekir ustaya yol ayarı yaptırttım. Atikerde yol ayarı için ücret istemezken, prinsin programı lisanslı olduğu için 50 tl istedi.
Yazınızdan Prins silvirline için yedek parçası pahalı kendisi işe yaramaz olduğunu mu anlayacağız.
Prins ile önceki 2010 corollamda 3 yıl 52.000 km ,yeni 2015 model advancede şu ana kadar 8500 km yaptım.Hiç bir sorun ile karşılaşmadım.Başka marka kullanmadım.benzinle performansı birebir aynı.Her ikiside ilk 100kmyi 9.9 saniyede alıyor..Ama hangi LPG ciye gitsem.Prinsi ayrı tutuyorlar.Filtre değişimleri diğerlerine göre pahalı.150 TL.
İşe yaramaz diye bir şey mi yazmışım? Öyle anlamak istiyorsanız anlayabilirsiniz. Herşeyi açıkça yazdığımı düşünüyorum.
Mutlu arkadaş prins kötü dememiş ama Atiker ile aynı kefeye koymuş ki büyük yanlış.Mesaj Birleştirildi: Haziran 01, 2016, 23:48:41Yusuf Bey,silverline kullanıyorum.
2001 corollamda 40bin km Atiker kullandım. Ne zaman takıldığını bilmiyorum bende ilem 35binkm sonra subap yaktı. Bu sıkıntı dışında genel olarak yakıtından ve çekişinden memnundum.2006 corollama ben kendim BRC MY11 taktırdım 30bin km kulladım. Göstergedeki düzensizlik dışında herhangi bir sorun yaşamadım. Erzurum Tulu Otogazda taktırdım. Tavsiye ederim.2006 focusumda LOVATO kit vardı. 6bin km kullandım deponun büyüklüğünden ve göstergesinin düzenli çalışmasından yakıtından vs. oldukça memnundum. Tavsiye edebilecek kadar kullandığımı düşünmüyorum.2004 accordumu aldığımda üzerinde BRC lpg kiti mevcuttu garantisi yeni bitmişti. 15bin kmdir kullanıyorum benden öncesinde de uzun süre kullanıldığını düşünüyorum araç şuan 251bin kmde. 220binde motora revizyona gidilmiş. Şamandıranın bozukluğundan 42ltlik depo en fazla sıkıştırarak 34 litre gaz alıyor. Normalde 38-39 litre alması gerekiyor. Bu depo ve göstergedeki düzensizlikten ayrı kalitesi ve performansından memnunum. Öyleki en son ki yakıt verim uzun yolda 100 kmde 8 litre yaktım.
2006 model fabia 1.2 motora 2009 yılında 60.000 km de iken BRC taktırdım.LPG li 100.000 KM kullandım.Son üç aydır sürekli motor ışığı yaktı ve araç teklemeye başladı bunun üzerine ustalar ateşleme bobinlerini değişik zamanlarda değiştirdiler,bobinler değiştikten sonrada motor teklemeye devam etti.Özel servis ile LPG yi takan usta arasında benimli top oynar gibi oynadılar.En sonunda BRC yi takan LPG ci usta senin aracındaki sorun lpg değil dedi ve uygun bir lisan ile beni ikaz etti yani artık bir daha gelme dedi.Bir kaç özel servise daha gösterdim birisi komporsör ile sübobları ölçtü sıkıntı yok dedi.Bir başka usta motoru açmadan sübopların zarar görüp görmediğini bilemeyiz dedi.motor eskisine nazaran vuruntulu çalışıyor.Yine ustanın birisi aracı lpg siz kullanacaksı dedi, bende öyle yaptım benzinli üç depo bitirdim hiç motor ışığı yanmadı ve motor teklemedi.Şimdi lpg yi hiç kullanmıyorum ,kullandım mı hemen arıza yapıyor.İkinci araçı yeni aldım .2010 model VERSO 1.6 Motor(132 hp) aldığımda 80.000 km de idi. Ben Salı günü Prins Silvirline taktırdım.Neticeyi ileride göreceğiz.Konya da ADEMLER otogaza yaptırdım Sütten ağzı yanmış gibi bir durumum var mı sizce
Olması gereken gazı alıyor Selman abi. Benim 42 lt, başta 30 alıyordu, sonra ayarlattım da 35 almaya başladı. Fazlası riskli.
Valla bilmiyorum Mutlu. Çok az geliyor bana ya.300-350kmde bir depo dolduruyorum zoruma gidiyo. Uzun yolda ayrı bir sıkıntı. Focusumda 52ltlik depo 43 litre alıyordu o iyi gidiyodu Sırf bu yüzden dizel araç almak istiyorum.
Yusuf hocam herkes kullandığı LPG sistemini mükemmel sanıyor yada gerçekten öyle. Boşverin siz, taktırmışsınız zaten kafanıza takmayın herşeyi. Size tavsiyem kesinlikle aracınızı TAKİP edin, ELM327 cihazı alın V1,5 olanından ve Ayda bir yada alışkanlık yaparsa hergün gözünüzün önünde android cep telinizden takip edin LTFT STFT AFR değerlerinizi. Siz bu takipleri yaparsanız aracınızı korursunuz. Herşey olana kadar yani bozulana kadar, bozulunca suçlu LPG, aslında suçlu LPG değil AYARSIZ LPG