0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Yani prins silvirline da khein marka enjektör yoksa gerisi hikaye mi diyorsunuz
olabilir hocam gitim kontrol etmeliyim :dbi kere prins kitlerin fiyatlarının gereksiz yüksekliğinden dem vurduğum için linç edilmiştim forumda ama olsun görüşlerim aynı bence prins vs2 ye o kadar para yatırmak yerine OBD li kitlere hakim değilim ama iyi bir OBD li kit prins vs2 den daha makuldür fiyat bakımından diye düşünüyorum hem prinsin bakım maliyetleride çok bizim filtre takım fiyatına diğer kitlere enjektör değişiyor :dMesaj Birleştirildi: Mayıs 31, 2016, 19:10:18doğrudur hocam benim bilgim yok ..ama ayar için ustaya gittiğimde oda öyle dedi "prinslerde arıza ışığı yanmıyorsa ayara gerek yok "diyip yollamıştı ..
Başka bir forumdan ALINTIDIRprinste obd desteği yok evet .ama şunu bilmenizi isterimki obd destekleri ürünlerin kendisi adı ordata yokken bizler zaten hassas araçlarda obd desteğini kullanıyorduk .bir elimizde obd diğer elimizde pc yol ayarına çıkıp en doğru ayarları yapmak için elimizden geleni yapıyorduk .kararlı bir enjektör ve ecu nuz varsa ve obd cihazını kullanmayı biliyorsanız obd li bir lpg ecu suna gerek yoktur .prins kullanıcıları buna mutlaka şahit olmuştur ,sonuç olarak kendi görüşüm obd bir nimet eğer doğru kullanılabilirse.Yazdıklarınızın silinmesine çok üzüldüm. Zaman ve emek harcayıp sorularımıza cevaplar verdiğiniz için ayrıca teşekkür ederim. Müsait olduğunuz bir zamanda obd destekli kitler ile ilgili daha geniş cevaplarınızı bekliyoruz.Merak ettiğim obd desteği olan bir kitte lpg ecusu benzin ecusundan sürekli veri alışverişi yapıp kendini sürekli kalibre ediyor mu? Eğer sistem bu şekilde işler ise montaj ayarından sonra başka bir ayara gerek kalmayıp yıllarca sorunsuz devam etmeli diye düşünüyorum.Bir diğer sorum sa lpg montajından sonra ustalar bütün suçu oksijen sensörüne atıyor. Araçta yanan arıza ışığının kaynağını fakir/zengin karışımda aramak yerine direk oksijen sensörü arızasına işaret ediyorlar. Araç benzinde çalışırken oksijen sensörü arızası vermiyorsa lpg çalışırken oksijen sensörü arızası niçin verir?konuyu çok iyi analiz etmişsiniz beyazıt bey sizin dediğiniz gibi obd li kitler benzin ecu sü ile %100 senkranize çalışıp oryante olabilselerdi sonuç dediğiniz gibi olurdu bir kalibrasyonla yıllarca sorunsuz kullanılabilirdi fakat obd destekli kitler de olsa usta faktörü ve ince ayarlar olmadan kesilikle %100 uyum beklememeliyiz .evet bende siznle aynı fikirdeyim bu konuda ama ben o bahsettiğiniz ve böyle davranan ustalara zaten usta demiyorum ama şunu unutmamak gerekirki benzin ve lpg yapısal olarak birbirincen çok farklı çok uzun km yapmış araçlarda malesef oksijen sensörü lpg de istenilen aralıkta değerler dışına çıkabiliyor bu tamamen lpg ve benzinin yapısal olarak farklılığından kaynaklanmaktadır .ör:benzinde 0-7 aralığında gezen sensör verisi lpg ye gelince ciddi sapmalar yaşıyor işte olay burda başlıyor iyi bir ayarla sensörün istediği orandaki yanma sonucu ortaya çıkan atık gazları karışım sayesinde belirleyip sensöre istediğini vermektir .olabildiğince basit anlatmaya çalıştım dilerim yardımcı olmuştur.Bu forumdaki ustanın görüşleride böyle.Belki herkesin kendince önem atfettiği hususlar açısından haklılardır.Yani bir usta ne OBD li sistemler sadece arıza ışığını söndürür demeyecek nede prins silvirline OBD sistemi olmadığı için pirinse hikaye diyecek.HER İki lpg sistemin de kendine göre olası proplemleri çözme mekanizması vardır.Hem prins LPG konusunda önde gelen kaliteli markardan diyeceğiz ama OBD nin sağlamış olacağı avantajların gerisinde kalacak.Yani o zaman kalite olamaz ,rekabet edemez,iddiası olamaz
Obd kiti olan üye ler bayağı organize çalışıyor taktir ettim.Bende mutlu ile ayni düşüncedeyim.prins khein ile güzel oda vsi2 herhalde.Silverline bec landirenzo lovato vs falan hepsi ayni.LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hayirli olsun kardeş bu arada.Opel gitmiş .Daha güzellerini nasip eder inşaallah.LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi