Gönderen Konu: Toyota D4D Enjektör Ömrü ?  (Okunma sayısı 12254 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 351 kere teşekkür edildi
Toyota D4D Enjektör Ömrü ?
« : Nisan 30, 2016, 12:29:26 »
2006 corollamız yolda giderken ara ara tekleme yaptı. Egr valfini temizledik sorun çözüldü. Bir kaç ay sonra tekrar teklemeye başladı. Würth enjektör temizleyici koyup bolu dağını basa basa çıktık :). Sonra baktık ki sorun çözüldü gibi ama baktık ki tekrar başladı. Sonra bir ustaya gösterdik. Bir adet daha sensör mü diyeyim valf mi diyeyim bilmiyorum küçücük birşey ve ortasında ufak bir pislik var. Hava tutup temizlediler sonra denemeye çıktık, arabanın gideri fazlasıyla hızlandı acayip bir ataklık oldu şaşırdık kaldık. Usta bi uyarıda bulundu o yüzden bu konuyu açtım doğruluğu nedir ?.

- 'D4d motorların enjektörleri 150 bin km sonra değiştirilmeli çünkü enjektör erime yapıyor pistona değme ihtimali var. Değerse pistonu değiştirmek gerekiyor'  dedi.

Bu konuda ne düşünüyorsunuz ?
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Toyota Club Türkiye

Toyota D4D Enjektör Ömrü ?
« : Nisan 30, 2016, 12:29:26 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota D4D Enjektör Ömrü ?
« Yanıtla #1 : Nisan 30, 2016, 13:13:30 »
zannetmiyorum 150 bin üstü enjektör değişmeyen bir sürü araç var piyasada

LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 905 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota D4D Enjektör Ömrü ?
« Yanıtla #2 : Nisan 30, 2016, 13:13:42 »
İlk defa böle bir şey duydum . Arakadaşım 310 bin km de motora anahtar değdirmeden sattı 285 binde turbosu revizyon gördü başkada bir şey olmadı
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 351 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota D4D Enjektör Ömrü ?
« Yanıtla #3 : Nisan 30, 2016, 14:43:46 »
Bende duymadım hiç, usta öyle deyince bi sorayım dedim :). Hatta duyduğum en sağlam dizel araç enjektörmüş d4d'nin ki
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • merhaba 1.4 d-4d sedan mm/t
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 239500
  • Model Yılı: '06
  • 254 kere teşekkür etti
  • 58 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota D4D Enjektör Ömrü ?
« Yanıtla #4 : Mayıs 01, 2016, 00:30:05 »
Mehmet bey merhaba:Bu anlattığınız olayı hiç duymadım.Ben aracımın enjektörlerini 165.000 km.bakım yaptırdım,çok yakıyor diye bir enjektörde işeme var dediler dördüne birden bakım yaptırdım.enjektör memelerinin uçlarında hafif karıncalanma vardı,bakımdan sonra yakıt normal seviyede randıman yüzde yüz değişti,ama bana usta size denilenleri söylemedi,bence hiç bir mantığı yok.Siz iyi bir dizelci ustaya veya yetkili servise sorun derim.Yakıt aldığınız yerlerde önemli mümkün oldukça aynı firmadan almakta fayda var.iyi günler
1993te 87 Renault tx, 1994te 0 Renault Toros binek,1996da 91 skoda formen,1997de 90 renault manacer,(2001-2013 arası maalesef arabasız)nihayet 2013 nisan  Toyota Corolla 2006 1.4 d-4d mmt  182.000 km.
İstemek yetmez
Öyle bakarsın işte 28

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 351 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota D4D Enjektör Ömrü ?
« Yanıtla #5 : Mayıs 02, 2016, 08:47:51 »
Naci abi teşekkür ederim. Dediğin gibi hiç bir yerde böyle bir şey duymadım. Sürekli shell'den alıyoruz bi ara adını bilmediğim yerden yakıt almışlar sonra başladı zaten sorunlar. Sonuç olarak shell'den vazgeçmemek lazım :).
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • EN İYİ PERFORMANS UZUN ÖMÜRLÜ OLANDIR.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '14
  • 239 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota D4D Enjektör Ömrü ?
« Yanıtla #6 : Haziran 05, 2016, 00:21:02 »
şimdi gelelim sorunun cevabına.......senin yaşadıklarının birebir aynısını yaşadım.değme ustalar yorum bile yapamadı.6 ay uğraştım ve çözüldü......

bizim 2006-2010 1nd-tv diesel motorlarımızdaki egr valfi step motorlu(adım motor) ve mıknatıs gücü ile çalışıyor.
bu motor zaman içinde manyetik özelliğini kabedip kaçırma yapıyor(valf açıkkeken kendi kendine kapanıyor)aslında kapanmaması gerekken yerde.
işte dananın kuyruğu burda kopuyor.2500 rpm de gaza basıyoruz birden araba yığılma yapıp tekrar düzliyor sonra bir kaç kere dağa gazı köklüyoruz ve düzeliyor 1hafta sonra aynısını yapıyor.
6 ay içindeki testlerde aktif aracı kullanarak yapığım ölçümlerde yolda bilgisyara bağlayarak egr nin dengesiz kapandığını tespit ettim.
çıkm aldım taktım olmadı geri verdim sonunda 525 tl ye orjinalini aldım şu an en ufak hata yok 2 yıl oldu.
bu bilgiyi toyotadan bile bulmassınız....servistekiler bile bilmiyor çünkü egr hata vermiyor..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 351 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota D4D Enjektör Ömrü ?
« Yanıtla #7 : Haziran 06, 2016, 08:40:39 »
şimdi gelelim sorunun cevabına.......senin yaşadıklarının birebir aynısını yaşadım.değme ustalar yorum bile yapamadı.6 ay uğraştım ve çözüldü......

bizim 2006-2010 1nd-tv diesel motorlarımızdaki egr valfi step motorlu(adım motor) ve mıknatıs gücü ile çalışıyor.
bu motor zaman içinde manyetik özelliğini kabedip kaçırma yapıyor(valf açıkkeken kendi kendine kapanıyor)aslında kapanmaması gerekken yerde.
işte dananın kuyruğu burda kopuyor.2500 rpm de gaza basıyoruz birden araba yığılma yapıp tekrar düzliyor sonra bir kaç kere dağa gazı köklüyoruz ve düzeliyor 1hafta sonra aynısını yapıyor.
6 ay içindeki testlerde aktif aracı kullanarak yapığım ölçümlerde yolda bilgisyara bağlayarak egr nin dengesiz kapandığını tespit ettim.
çıkm aldım taktım olmadı geri verdim sonunda 525 tl ye orjinalini aldım şu an en ufak hata yok 2 yıl oldu.
bu bilgiyi toyotadan bile bulmassınız....servistekiler bile bilmiyor çünkü egr hata vermiyor..

Saffet abi altın gibi bilgi vermişsin. Çok teşekkür ederiz. Şuan bir sorun yok ama anladım ki bu hatanın sebebi egr ve manyetiği. Ellerine sağlık.
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • EN İYİ PERFORMANS UZUN ÖMÜRLÜ OLANDIR.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '14
  • 239 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota D4D Enjektör Ömrü ?
« Yanıtla #8 : Haziran 08, 2016, 22:52:17 »
enjektör erimez enjektörün yakıt miktarı azalır artar buda size siyah duman olarak arkadan geri döner....bunlar sanayi efsaneleri.