0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Murat bey : Bende zaten baktığımda hepsinin eşit boyada olması mümkün değil ğibi en iyi ihtimal en uzuna göre ayarlanır ki bu seferde geri kalan 3 enjektörün hortumu uzar gibi bir durum var ama genel olarak ortalamaları aynı gibi .Mustafa bey : Çok aradım temiz dizel araç ama ya km si yüksek çıktı yada araba hışır çıktı. Çok arkadaşım kız gibi araba satıp elin hurdası ile uğraşacağına kendi aracına lpg taktır devam et dediler bende bunu mantıklı buldum .Malum yeni araç alsam bile sigortası ıvırı zıvırı - 2 lira cebimden çıkacak . O paraya kendi arabama lpg taktırıp devam ettim .LTF- STF değerlerine 1000 km bakımlarında baktıracağım . Şu an için gördüğüm çekişte hafif düşüklük var birde bazen rölantide özellikle motor soğukken hafif titreme yapması .Ama bunu her zaman yapmıyor .İnce ayardan sonra bunlarda olacağını sanmıyorum .Birde geçiş ısısı 39 derece ayarlanmış standart ı buymuş ne kadar normal bilmiyorum Talat Bey : Regülatör olayına ilk yazdığınız da çok takıldım açıkçası içim cıs bile dedi ama sabah kendim baktım ve radyatörle aynı seviyede veya 3-4 cm aşağısında olduğunu gördüm birde resimde gözükmüyor ama hortum bağlantıları kalorifer hortumlarından yapılıyor ve en aşağı seviyesinden yapıldı yani radyatörü ortalarına falan anca denk gelir ondan dolayı da içim rahat .Birde orda olmasının artısı orda boş cıvata olması bir somunla bağlantı işlemi yapıldı . Montajda motor aksamında manifolt delme olayı hariç hiçbir delik açılmadı aracın kendi üzerindeki yerlere aparat yapılarak tutturuldu .Ondan dolayı ustama söyleyecek bir söz bulamıyorum .
Murat Köse : Lpg hortumları esasında çokta farklı boyutta sayılmaz şöyle ki usta uzun boruya göre ortaladı sayılır boru boyutlarını ortada ki boru kısa kalacağı için onu da uzun yapıp öyle montajını yaptı .Hemen hemen mesafeleri aynıdır çok fark yoktur. Ortalama olayına gelince şöyle söyleyim enjektörlerin altına aparat yaptı bunu da manifolt üzerinde boş bir montalama yeri var arada oraya sabitledi enjektörleri ondan dolayı tam ortada durmadı ama çok sağlam oldu o yüzden hiç şikayetçi değilim .
Murat abi LTFT-STFT nedir bilmiyorum . Nasıl kontrol ediliyor onu da bilmiyorum .Yalnız birkaç yerde bu Brc nin en son çıkan kitine bağlantı kurulamadığı gibi bir şey duymuştum. Ne derece doğru bilmiyorum. Zaten anladığım bir şeyde değil .Bazı şeyleri çokta irdelememek gerektiğini düşünüyorum. Varsa göreceğimiz bir şey görürüz. 1000 km bakımında bu dediğiniz ayara baktıracağım . Murat abi aklıma gelmişken bir şey sormak istiyorum . Bir şey dikkatimi çekti . Lpg deposu full dolu iken aracın çekişi az daha düşük oluyor . Şimdi 290 kmö felan oldu lamba yanıp sönmeye başladı araç daha seri gidiyor yani nerdeyse benzinle aynı diyebilirim . İlk ayar yapıldığın dada 20 liralık gaz almıştım araca bindiğimde hiçbir fark yoktu .Full doldurdum depoyu çekişin düştüğünü hissettim . Şimdi gaz bitmeye az kaldı tahminimce 50-60 km sonra biter aracın çekişi ilk ayarladıkları gibi daha atik ve seri benzin tepkileri ile aynı . Bunun bir nedeni var mı veya bunla ilgili yaptırmam gereken bir ayar var mı