Gönderen Konu: Piston-Segman Değişimi mi Blok değişimi mi  (Okunma sayısı 7746 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 150000
  • Model Yılı: '09
  • 125 kere teşekkür etti
  • 106 kere teşekkür edildi
Ynt: Piston-Segman Değişimi mi Blok değişimi mi
« Yanıtla #20 : Mart 20, 2016, 23:08:01 »
Bahsettiğiniz liste bende var . Hatta toyota bu sorunla ilgili iki tsb yayınladı ikiside mevcut bende fakat liste pek işe yaramıyor . Benim araç iki listedede olmamasına rağmen sorunluydu .
Peki siz sorunu nasıl çözdünüz hocam? Bu listede olup da sorunsuz olan araçlar da vardır herhalde değil mi ?
Corolla 1.4 D4D Elegant 2009 Siyah 127.000 km-158.000km
Auris 1.4 D4D Comfort Extra 2012 Beyaz 96.000 km
Hiçbir şeyi ben yaptım deme. Ele geçirdiğin tüm kaleler, kazandığın tüm başarılar Allah’ın bir lütfudur.(Kanuni Sultan Süleyman)

Toyota Club Türkiye

Ynt: Piston-Segman Değişimi mi Blok değişimi mi
« Yanıtla #20 : Mart 20, 2016, 23:08:01 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Piston-Segman Değişimi mi Blok değişimi mi
« Yanıtla #21 : Mart 20, 2016, 23:28:04 »
Peki siz sorunu nasıl çözdünüz hocam? Bu listede olup da sorunsuz olan araçlar da vardır herhalde değil mi ?

Benim aracıma önce turbo ve yağ pompası değişimi yapıldı daha sonra piston sekman değişti ve en son yarım motor (blok , piston ve sekman) değişimi yapılınca sorun çözüldü . O listede olup sorun yaşamayanlarda vardı diye hatırlıyorum .

Mesaj Birleştirildi: Mart 20, 2016, 23:30:42
Bu arada makyajlı e14 yazdım ama 6 ileri şanzımana sahip makyajsız e14 lerde dahil . Kısaca 6 ileri ve 205 nm torka sahip e14 kasa araçlar dersek daha doğru olur .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Toyota is my life...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Piston-Segman Değişimi mi Blok değişimi mi
« Yanıtla #22 : Mart 20, 2016, 23:57:13 »
Makyajlı e14 lerde .

teşekkürler...
2012 toyota corolla 1.33 comfort kar beyazı + LPG

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • izgiotomotiv@hotmail.com
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Piston-Segman Değişimi mi Blok değişimi mi
« Yanıtla #23 : Mart 21, 2016, 16:39:41 »
Yağ yakma problemini resimdeki  segmanları kalın segmanla değiştirerek çözülebilir...Garanti ve değişim önceliğiyle talep edip, yetkili serviste yaptırmanız daha mantıklıdır...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 32 kere teşekkür etti
  • 201 kere teşekkür edildi
Ynt: Piston-Segman Değişimi mi Blok değişimi mi
« Yanıtla #24 : Mart 21, 2016, 17:24:25 »
Yağ yakma problemini resimdeki  segmanları kalın segmanla değiştirerek çözülebilir...Garanti ve değişim önceliğiyle talep edip, yetkili serviste yaptırmanız daha mantıklıdır...


Onlar Kompresyon Segmanı değil mi? Eğer Segmanlar değişecekse yağ segmanının da değişmesi gerekmiyor mu?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • 2011 Corolla 1.4D Elegant
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '11
  • 17 kere teşekkür etti
Ynt: Piston-Segman Değişimi mi Blok değişimi mi
« Yanıtla #25 : Şubat 01, 2017, 16:45:18 »
Cahilliğimi hoşgörün makyajlı e-14 hangisidir?
Bende bir 2011 otomatik vites elegant corolla var
ilk defa Toyota ve otomatik vites kullanıyorum. Öğreneceğim çok şey var. 2011 model Toyotalarla ilgili okuduğum turbo ve yağ eksiltme arızaları moralini biraz bozdu. Ancak aracının kullanım rahatlığı ve performans / yakıt oranından oldukça memnunum. Herkese kazasız belasız günler dilerim. Aktif internet kullanıcısı değilimdir. Mesajlarınıza cevap veremezsem kusura bakmayın.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • EN İYİ PERFORMANS UZUN ÖMÜRLÜ OLANDIR.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '14
  • 239 kere teşekkür edildi
Ynt: Piston-Segman Değişimi mi Blok değişimi mi
« Yanıtla #26 : Şubat 05, 2017, 22:34:01 »
blok dahil değiştir diğer türlü gene yakıyor.bilgin olsun...yapanlardan biliyorumm...