Gönderen Konu: 2008 4D4 MMT  (Okunma sayısı 8379 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 120000
  • Model Yılı: '08
  • 61 kere teşekkür etti
  • 298 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 4D4 MMT
« Yanıtla #20 : Ocak 17, 2016, 15:47:03 »
Biligiler beklediğim gibi, araç hangi vites aralığında ise ona geçer demişsiniz ancak misal verecek olursak Yokuş aşağı giderken 2. viteste hızımız 30 km süratte iken boşa aldık diyelim, Hızımız 90 km sürate ulaştığı zaman E pozisyonuna aldığımız zaman vites 2 ye mi geçer yoksa 5 e mi.
Çok kafa karıştırmadım umarım.
Ona şanzıman karar versin siz rahat olun[emoji6]

Toyota Club Türkiye

Ynt: 2008 4D4 MMT
« Yanıtla #20 : Ocak 17, 2016, 15:47:03 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 92500
  • Model Yılı: '15
  • 145 kere teşekkür etti
  • 102 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 4D4 MMT
« Yanıtla #21 : Ocak 17, 2016, 17:45:05 »
Ben çok karkarak denedim. Otomatik araçlarda boşa almak hiç adetim değildir. uygun vitese kendi karar veriyor genel de de 1 vites yukarıyı seçiyor konfor açısından.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1300
  • Model Yılı: '15
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 4D4 MMT
« Yanıtla #22 : Ocak 17, 2016, 18:19:02 »
Benim Yaris'in şanzımanı cvt. Ben vites kolu D de iken N ye almaya korkuyorum, araç hareket halindeyken vites kolu ile oynanmamalı diye biliyorum. D de iken manuele geçince, tekrar D ye geçerken o anda vites hangi konumdaysa ona veya motor devrine göre bir üstüne geçiyor.
MMT şanzımanlarda hareket halindeyken vitesi boşa alabiliyor muyuz?
Peki, aynı şeyi CVT şanzımanda yapabilir miyiz? Yani şanzımana bir zararı var mıdır? Benzer şekilde, vites N den D ye alınırsa şanzımana zararı olur mu? Neden?
CVT şanzımanlı bir aracın çekilmesi gerekirse veya çekiciye çekilerek yüklenirken vites kolu hangi konumda bulunmalı? Neden?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 120000
  • Model Yılı: '08
  • 61 kere teşekkür etti
  • 298 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 4D4 MMT
« Yanıtla #23 : Ocak 17, 2016, 20:09:30 »
Benim Yaris'in şanzımanı cvt. Ben vites kolu D de iken N ye almaya korkuyorum, araç hareket halindeyken vites kolu ile oynanmamalı diye biliyorum. D de iken manuele geçince, tekrar D ye geçerken o anda vites hangi konumdaysa ona veya motor devrine göre bir üstüne geçiyor.
MMT şanzımanlarda hareket halindeyken vitesi boşa alabiliyor muyuz?
Peki, aynı şeyi CVT şanzımanda yapabilir miyiz? Yani şanzımana bir zararı var mıdır? Benzer şekilde, vites N den D ye alınırsa şanzımana zararı olur mu? Neden?
CVT şanzımanlı bir aracın çekilmesi gerekirse veya çekiciye çekilerek yüklenirken vites kolu hangi konumda bulunmalı? Neden?
Süha bey cvt ve mmt şanzumanlar tamamen farklı şanzıman tipleri biri mmt yani otomatikleştirilmiş manuel şanzıman diğeri tamamen farklı cvt şanzıman bildiğim kadarı ile kasnaklı yani eski mobiletlerde bulunan dişlisiz şanzıman tipi bu yüzden tam otomatik şanzumanları boşta kullanmak hiç mantıklı değil zira hiç bir vites türünde boşta araç kullanmak tavsiye edilmez sadece ışıklarda veya uzun süreli beklemelerde baskıya binen  yükü hafifletmek için boşa alınır buda tavsiye edilen bir durumdur

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 120000
  • Model Yılı: '08
  • 61 kere teşekkür etti
  • 298 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 4D4 MMT
« Yanıtla #24 : Ocak 17, 2016, 20:14:18 »
Ayrıca mmt şanzumanlar tamda bunun için üretilmiştir çok fonksiyonlu çok fazla kullanıcıya hitab eder ve çok ekonomiktir mmt şanzumanı istediğiniz zaman harek halinde ve dururken istediğiniz vitese alabilirsiniz.hatta manuel kullanırken siz istemedikce vites artırmayan ama yavaşlayınca vitesi kendi düşüren süper bir şanzıman önemli olam püf noktaları bilmek

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 94000
  • Model Yılı: '08
  • 46 kere teşekkür etti
  • 44 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 4D4 MMT
« Yanıtla #25 : Ocak 17, 2016, 20:38:07 »
Bugün sorup öğrendiğim bilgiler ışığında mmt şanzumanın tam bana göre üretilmiş bir şanzıman olduğunu farkettim. Ne otomatik ne de debriyaj. Süper bir şey :)
Her şey suretin suretinin sureti...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2007 4d4 elegance mmt
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 190
  • Model Yılı: '07
  • 92 kere teşekkür etti
  • 29 kere teşekkür edildi
Hıza göre vitesi belirleme
« Yanıtla #26 : Şubat 25, 2016, 22:41:20 »
Sayın TCT sakinleri engin bilgi ve paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.

Benim emektarı(2008 4d mmt) keşfetme çalışmalarm sürüyor (:

otomatik veya manuelde kasis vs. öncesi yavaşladıktan sonra zalım vitesi kenfi düşürüyor ve 2.vitesten almıyor hep birden alıyor vitesi. beni öne yığıyor sonra yine koltuğa yapıştırıyor meret.tabi acemi şöför hissi vermesi ayrı bir gerginlik benim için.

Buna ek olarak 1den 2 ve katlarına 2000devir altında vites yülseltmiyor.

Bu davranışları normal mi sizce?
Sen seni bil,sen seni...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '21
  • 25 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: Hıza göre vitesi belirleme
« Yanıtla #27 : Şubat 25, 2016, 23:15:56 »
Sayın TCT sakinleri engin bilgi ve paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.

Benim emektarı(2008 4d mmt) keşfetme çalışmalarm sürüyor (:

otomatik veya manuelde kasis vs. öncesi yavaşladıktan sonra zalım vitesi kenfi düşürüyor ve 2.vitesten almıyor hep birden alıyor vitesi. beni öne yığıyor sonra yine koltuğa yapıştırıyor meret.tabi acemi şöför hissi vermesi ayrı bir gerginlik benim için.

Buna ek olarak 1den 2 ve katlarına 2000devir altında vites yülseltmiyor.

Bu davranışları normal mi sizce?

Oğuz Bey bu kasislerde vitesi 1e düşürme, yığılma ve acemi şoför hissi bende de vardı önceden ama baskı balata değişiminden sonra kalmadı. Arkadaşların dediği gibi kalibrasyon çare olabilir. Şu anda düz yolda bazen 1000 devre kadar bile düşünce 2de kalabiliyor. 1e düşse de bazen, yine de yığılma hissi yok. Sadece devir yükseliyor o kadar. 1den 2e geçerken bile sarsıntı sıfır diyebilirim. Başka başlıklar altında da dediğim gibi araç akıyor vites geçerken.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 120000
  • Model Yılı: '08
  • 61 kere teşekkür etti
  • 298 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 4D4 MMT
« Yanıtla #28 : Şubat 25, 2016, 23:41:46 »
Sayın TCT sakinleri engin bilgi ve paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.

Benim emektarı(2008 4d mmt) keşfetme çalışmalarm sürüyor (:

otomatik veya manuelde kasis vs. öncesi yavaşladıktan sonra zalım vitesi kenfi düşürüyor ve 2.vitesten almıyor hep birden alıyor vitesi. beni öne yığıyor sonra yine koltuğa yapıştırıyor meret.tabi acemi şöför hissi vermesi ayrı bir gerginlik benim için.

Buna ek olarak 1den 2 ve katlarına 2000devir altında vites yülseltmiyor.

Bu davranışları normal mi sizce?
Kesinlikle kalibrasyona girin değişikliğe inanamıyacaksınız aşık olcaksınız araca

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • merhaba 1.4 d-4d sedan mm/t
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 239500
  • Model Yılı: '06
  • 254 kere teşekkür etti
  • 58 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 4D4 MMT
« Yanıtla #29 : Şubat 26, 2016, 00:37:53 »
Kesinlikle kalibrasyona girin değişikliğe inanamıyacaksınız aşık olcaksınız araca
Emin bey Merhaba:Kesinlikle doğru size gönülden katılıyorum,ağzınıza sağlık iyi günler
1993te 87 Renault tx, 1994te 0 Renault Toros binek,1996da 91 skoda formen,1997de 90 renault manacer,(2001-2013 arası maalesef arabasız)nihayet 2013 nisan  Toyota Corolla 2006 1.4 d-4d mmt  182.000 km.
İstemek yetmez
Öyle bakarsın işte 28

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 125000
  • Model Yılı: '08
  • 50 kere teşekkür etti
  • 28 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 4D4 MMT
« Yanıtla #30 : Mart 01, 2016, 17:14:39 »
Aranıza bugün katıldım öncelikle herkese merhaba. Bende yaklaşık 1 hafta önce MMT şanzıman ile tanıştım. Daha önce otomatik vites araç kullanmıştım. Fakat bu vites tipi otomatikleştirilmiş düz şanzıman tarzında. Aracı almadan önce çok araştırdım, genel olarak hep şikayet okudum yinede aracı aldım. Yaklaşık olarak 600 km yaptım şehir içi ve Ankaradayım. Bu vitesin nasıl olduğu zaten üretici tarafından anlatılmış. Yokuş yukarı dur kalk fazla yaparsan balata ısınır ve yaklaşık 30-45 dakika arası soğumasını beklemeniz lazım demiş. Yukarda usta kullanıcı olanlar durumu çok iyi özetlemişler, sürücünün ne istediğine bağlı olarak memnuniyeti artar yada azalır. Tam otomatik gibi düşünüp kullanmaya kalkarsak aracı satma durumuna bile gelinebilir. Ama ustalarımın dediği gibi bu MMT' nin tam bilemesemde ince detaylı bir kullanımı var bunları bende buradan takip edicem ve öğrenmeye çalışacağım. Araç vites olarak benim çok hoşuma gitti. Geçişler hissedilir düzeyde ilk viteslerde özellikle ama beni rahatsız etmiyor çünkü düz şanzıman bu. Düz vitesli araçta kullansak bunu hissedeceğiz. Yokuşlarda eğer ES yada M modunda kullanmazsa araç yığılabiliyor. Ya bu modlara geçicez yada gaza biraz daha basıcaz ki araç ortalama 2100 devirde bir üst vitese geçerek yığılmasın. Birde yokuşlarda kalkarken el freni ile kalkış yapılması balata ömrü açısından tavsiye edilmiş. Ekonomik olması için araç sürekli üst viteste ve düşük devirde gitmek istiyor bunuda 2000- 2200 devirde yapıyor. Ekonomik olup olmadığını henüz deneyemedim. Işıklarda denildiği gibi beklerken N konumuna alıyorum ama ayağımı frenden çekmiyordum. Çekmem gerektiğini yukarda okudum mantığını tam bilmediğim için yorum yapamayacağım. Beni en çok zorlayan şey dar alanda park etmek. Araç sürekli hareket etmek istiyor ve küçük ileri geri manevraları yapmam zorlaşıyor. Bunada alışacağım muhtemelen yada bir kolayı varsa sizlerden öğrenmek isterim. İlk mesajım biraz uzun oldu ama umarım faydalı olur. Burdan takip ederek eksiklerimi tamamlayacağım şimdiden paylaşım yapan herkese çok teşekür ederim.
Aldırma söylenenlere:
Varsın görenler seni bir ot sansın.
Sen gül ol da uğruna ötmeyen bülbül utansın.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 120000
  • Model Yılı: '08
  • 61 kere teşekkür etti
  • 298 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 4D4 MMT
« Yanıtla #31 : Mart 01, 2016, 17:29:49 »
Aranıza bugün katıldım öncelikle herkese merhaba. Bende yaklaşık 1 hafta önce MMT şanzıman ile tanıştım. Daha önce otomatik vites araç kullanmıştım. Fakat bu vites tipi otomatikleştirilmiş düz şanzıman tarzında. Aracı almadan önce çok araştırdım, genel olarak hep şikayet okudum yinede aracı aldım. Yaklaşık olarak 600 km yaptım şehir içi ve Ankaradayım. Bu vitesin nasıl olduğu zaten üretici tarafından anlatılmış. Yokuş yukarı dur kalk fazla yaparsan balata ısınır ve yaklaşık 30-45 dakika arası soğumasını beklemeniz lazım demiş. Yukarda usta kullanıcı olanlar durumu çok iyi özetlemişler, sürücünün ne istediğine bağlı olarak memnuniyeti artar yada azalır. Tam otomatik gibi düşünüp kullanmaya kalkarsak aracı satma durumuna bile gelinebilir. Ama ustalarımın dediği gibi bu MMT' nin tam bilemesemde ince detaylı bir kullanımı var bunları bende buradan takip edicem ve öğrenmeye çalışacağım. Araç vites olarak benim çok hoşuma gitti. Geçişler hissedilir düzeyde ilk viteslerde özellikle ama beni rahatsız etmiyor çünkü düz şanzıman bu. Düz vitesli araçta kullansak bunu hissedeceğiz. Yokuşlarda eğer ES yada M modunda kullanmazsa araç yığılabiliyor. Ya bu modlara geçicez yada gaza biraz daha basıcaz ki araç ortalama 2100 devirde bir üst vitese geçerek yığılmasın. Birde yokuşlarda kalkarken el freni ile kalkış yapılması balata ömrü açısından tavsiye edilmiş. Ekonomik olması için araç sürekli üst viteste ve düşük devirde gitmek istiyor bunuda 2000- 2200 devirde yapıyor. Ekonomik olup olmadığını henüz deneyemedim. Işıklarda denildiği gibi beklerken N konumuna alıyorum ama ayağımı frenden çekmiyordum. Çekmem gerektiğini yukarda okudum mantığını tam bilmediğim için yorum yapamayacağım. Beni en çok zorlayan şey dar alanda park etmek. Araç sürekli hareket etmek istiyor ve küçük ileri geri manevraları yapmam zorlaşıyor. Bunada alışacağım muhtemelen yada bir kolayı varsa sizlerden öğrenmek isterim. İlk mesajım biraz uzun oldu ama umarım faydalı olur. Burdan takip ederek eksiklerimi tamamlayacağım şimdiden paylaşım yapan herkese çok teşekür ederim.
Öncelikle hayırlı olsun aracınız N konumunda frene basmanız sorun olmaz. Fakat eğer aracınızın fites geçişleri bariz hissediliyorsa muhakkak kalibrasyon yaptırın geçişleri nerdeyse hissetmiyeceksiniz
Kazasız belasız inşallah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 125000
  • Model Yılı: '08
  • 50 kere teşekkür etti
  • 28 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 4D4 MMT
« Yanıtla #32 : Mart 01, 2016, 17:33:11 »
Teşekkür ederim. ilk defa kullandığım için tam olarak ne kadar hissettiğimi anlatmak zor ama beni kızdırmıyor. İlk fırsatta kalibrasyon yaptırmaya çalışacağım.
Aldırma söylenenlere:
Varsın görenler seni bir ot sansın.
Sen gül ol da uğruna ötmeyen bülbül utansın.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2007 4d4 elegance mmt
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 190
  • Model Yılı: '07
  • 92 kere teşekkür etti
  • 29 kere teşekkür edildi
Yağmur sensörü
« Yanıtla #33 : Mart 02, 2016, 21:07:04 »
Değerli toyotaclubtr sakinleri,
Selamnalykm merhaba.
Bizim emektarın (2008 4d4 mmt) silecekleri otomatik konumda çalışmakta iken, bugün aldığımdan bu yana ikinci kez, üstelik akan trafikte çalışmayı durdurdu...kolu açtım kapadım fasıla arttırdım nafile.stop edip tekrar çalıştrdğmda nihayet başladı.

Sizce neden oldu ,napmalı? Alakanıza şimdiden teşekkür ederim.

Kazasız belasız sürüşler dilerim.
Sen seni bil,sen seni...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 120000
  • Model Yılı: '08
  • 61 kere teşekkür etti
  • 298 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 4D4 MMT
« Yanıtla #34 : Mart 02, 2016, 21:18:01 »
Değerli toyotaclubtr sakinleri,
Selamnalykm merhaba.
Bizim emektarın (2008 4d4 mmt) silecekleri otomatik konumda çalışmakta iken, bugün aldığımdan bu yana ikinci kez, üstelik akan trafikte çalışmayı durdurdu...kolu açtım kapadım fasıla arttırdım nafile.stop edip tekrar çalıştrdğmda nihayet başladı.

Sizce neden oldu ,napmalı? Alakanıza şimdiden teşekkür ederim.

Kazasız belasız sürüşler dilerim.
Dikiz aynasının arkasında sensörü var sensörün cama tam yapışık olduğundan emin olun 100&100 bu sebeptendir

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '08
  • 8 kere teşekkür etti
Ynt: 2008 4D4 MMT
« Yanıtla #35 : Mart 11, 2016, 19:58:34 »
Teşekkür ederim. ilk defa kullandığım için tam olarak ne kadar hissettiğimi anlatmak zor ama beni kızdırmıyor. İlk fırsatta kalibrasyon yaptırmaya çalışacağım.
kalibrasyonu da heryere yaptırtmayın derim yetkili servis dışında cihazı olan özel servisede yaptırabilirsiniz yoksa benim başıma gediği gibi aracınız birgün sanayide kalabilir.kalibrasyon için gittiğim usta ayarlarını kurcalarken sanzuman kendini kilitlemiş tabii ustada cihaz olmadığı için servisten tanıdık birilerini çagırmıştı.hiç unutmam aracı alalı 3 gün olmuş adam 1 gün dükkanda yatırdı aracı ve her seferinde de bu ustanın ismini yazarım,izmir karabağlar sanayisi toyon özel servis.uzun oldu neyse aracı alalı 1,5 sene oldu bir başka ustaya kalibrasyon yaptırdım sıkıntı yok çok şükür çok ta keyif alıyorum kullanırken tabii arkadaşların da dediği gibi ilk başlar hariç.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • EN İYİ PERFORMANS UZUN ÖMÜRLÜ OLANDIR.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '14
  • 239 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 4D4 MMT
« Yanıtla #36 : Mart 12, 2016, 15:13:04 »
mmt nin kalbi kalibrasyodur....
kalibrasyon=debriyaja ne kadar basacağını ecu ya( bilgisayara anlatan ayarlama)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '06
  • 5 kere teşekkür etti
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 4D4 MMT
« Yanıtla #37 : Mart 14, 2016, 22:32:58 »
Oğuz bey merhaba

Mmt haricinde E12 ile E14 iki aracida kullanan biri olarak iki araci karsilatirma bakimindan arti ve eksi yönleri nelerdir? Kişisel fikriniz paylaşan bilir misiniz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2007 4d4 elegance mmt
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 190
  • Model Yılı: '07
  • 92 kere teşekkür etti
  • 29 kere teşekkür edildi
COROLLA SEDAN 1.4 D-4D 12 vs.14
« Yanıtla #38 : Mart 15, 2016, 11:00:36 »
Onur Bey merhaba.
Öncelikle belirtmek isterim aramızda üstatlar varken çok konuşmam yanlış olur.
Öte yandan, 12’den(2006 model 90bin kazasız) 14’e(2008 140bin tamponlar değişik) üzülerek geçen bir kullanıcı olarak,  naçizane fikrim iki model arası pek bir fark yok. 14, en ve boy olarak irileştirilmiş. İç hacim kazandırılmış. Biraz daha kaslı bir görünüme sahip. 12’de sadelik ve tekdüze bir imaj var malumunuz. 14 saçları arkaya yatırmış (:  ben 14ü pek kullanmıyorum ama sanki 12’den daha çok yakıyor gibi. 12 Lastik boyutu 195/60 R15 iken 14 biraz daha sağlam basıyor yere 205/55 R16. Son olarak değinmeden geçemeyeceğim mesele MMT. Hala tam uyum sağlama çalışmalarım sürüyor. Vites değişimini şehir içinde itilmişçesine hissederken(benden kaynaklı olabilir), şehir dışında haberiniz bile olmuyor. Zamanla seviyorsunuz. Sıfır alamayacağımıza göre alışmaktan başka çare yok!
Herkese keyifli kazasız belasız sürüş dilerim. Yolunuz ve bahtınız açık olsun.
Sen seni bil,sen seni...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • EN İYİ PERFORMANS UZUN ÖMÜRLÜ OLANDIR.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '14
  • 239 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 4D4 MMT
« Yanıtla #39 : Mart 15, 2016, 19:29:19 »
2010 ve üzeri 6 ileri mmt nin vites geçişleri daha yumuşak daha hızlı ve torklu......