Herkese selam ; Arabamın 10 bin bakımını(134000km) yaptırdıktan sonra olan bir sorunu sizle paylaşacağım. arabamı manuelde(mmt) kullanırken ve yaklaşık 80-90 km hızla 2000 devirde 5. viteste giderken sollama için gaza yüklendiğimde devir saati 2700-2800 e çıkıp 2200-2300 e geri düşlüyor daha sonra hızla doğru orantılı bir şekilde tekrar yükselmeye başlıyor. bununla ilgili oldukça araştırma yaptım. kimi enjektör temizliği, egr valfi , maf sensörü temizliği diyor , kimi hava filtresinden olduğunu söylüyor , baskı balatayla alakalı olabileceği görüşü de var. Arabanın baskı balatasını 10 bin km önce toyota yetkili servisinde çalışan bir arkadaşa yaptırdım (1100 tl).marka hakkında bilgim yok maalesef cahilliğime geldi bu durum. bundan ötürü debriyaj balatasından olduğunu düşünmüyorum daha da doğrusu düşünmek istemiyorum. şunu da söylemem gerek bakım sonrası ustam arabanın enjektör değerlerinin iyi olmadığını ve temizliğin şart olduğunu söyledi bir ay içinde getireceğimi söyleyip ayrıldım. ayrıca on bin bakımı öncesinde böyle bir sorun yoktu bakım sonrasında oluştu. Nedeni nedir neden olabilir? fikir sunabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim