0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Hayırlı olsun,firmanın adı ve adresi nedir?Bazen arkadaşlar soruyorlar paylaşırız ,sonuçta herşeyiyle memnun kalmışsınız .Hangi markalarla çalışıyorlar.
Tek nokta olduğunu söylüyorsunuz. Sistemin çalışma prensibinde hiçbir sorun yok. Ayarlanan devire gelince araba lpgye geçer. Bu devire gelmeyince stop eder. Çalışma prensibi bu. Bu kadar parçayı değiştirirken, masrafı yaparken hiçbir usta demedi mi?Bu sistemin çalışma prensibini.
Mavi Ay Otogaz Kartal Oto Sanayii www.lpg.com.tr Bostancı Sanyi sitesinde Gençler Otogaz Ferdi Usta var. Net adresi bilmiyorum. Burayı da gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum. (Zamanında bir sorundan ötürü Atiker Bölge Teknisyeni yönlendirmişti beni ve işini iyi yapan ustalardan birisi olarak gördüm.)
Mahmut bey çözüme ulaşmış olmanız güzel,aracınızı güle güle kullanın.Forum kurallarımızdan biri çok açık şekilde reklamın izne tabi olması.Her ne kadar size yöneltilmiş bir soru olsa da ancak site yöneticisine bildirerek açık adres ve telefon yazabilirsiniz.
Barış beyHayır subap ayarı ve lpg beyni dışındakiler gereksizdi.Tamirci değişmesine gerek yok dedi. Ama inanın çok fark etti. Arabadan bıkkınlık gelmişti şimdi keyifle biniyorum. Barış bey 2000 devirde lpg ye geçiyor. bu sabitmi 3000 devir olsa sorun ortadan kalkacak gibi geliyo bana.
Lpg sisteminiz normal.hiçbir sıkıntı yok. Ama 3000 devirde neden lpgde sorunlar kalkacağını düşünüyorsunz. Bunun olması gereken 1500-2000devir arasıdır.Tek sistemde lpgye gectikten sonra biraz daha gazlayıp rolanti toparlayın o kadar.
Tankın üzerinde de %80i dolar diye ibare yazar. Her defasında gazı tam doldurup limitleri zorlamak şamandırayı bozar. Tıık sesini duymayacak limitte gaz alın.37 litre aldıysa bunun 35 litresinde tıkk sesi gelir. Siz 33 litre alın örnek veriyorum. Böylece şamandıranız daha uzun ömürlü olur. Zaten tankın ağzına kadar dolmasını tavsiye etmiyorlar.