0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
aynı işlemi 1100tl ye yaptırdım geçen sene, tüm parçalar işçilik yağı suyu falan dahil.
sorun ilk başlarda rolantide titremeydi, aldığımda hafiften vardı ama kime sorsam vvti lerde var bu normaldir, herhangi bir sorun değil dedi. Yakıtım falan normaldi son aşamaya gelene kadar. Zaman ilerledikçe bu titreme iyice arttı ve ilk çalıştırmada motor soğukken tıkır tıkır sesler geliyordu ısınınca geçiyordu. Son aşamasında duman atmaya başladı ve 1. vitesten yukarı çıkamadım gaz yemedi boğuldu geri gaz yedi falan rezil etti beni. Sıkıntıların nedenini araştırırken bir sürü tespit yaptılar; bobin, buji, beyin, manifolt her usta farklı bir sebep sundu. Çoğunun bilemeyeceği şekilde bir lpg servisi tespit etti sorunu subaplar yanmış olabilir büyük ihtimal dedi bir kompresyon testi yaptır en iyi böyle anlaşılır sorun dedii sorun bu şekilde çıktı ortaya 2 bölüm bitmiş diğer ikisi yarım çalışıyordu silindirlerin. araba ilerlemez hale gelince zar zor bıraktım sanayide kafama yatan bir ustaya ve biraz uzun süre onda kalmış olsada sonunda teslim aldım arabayı ve performansına hayret ettim. Öncesinde bile çok performanslı gelen arabamla 3 le çıktığım yokuşu 4 le çıkmaya başladım. devir göstergesi kımıldamıyor ve rolantideki titreşim neredeyse hissedilmiyordu. Yani e12 vvti lerdeki titreşim normal,bunlara subap ayarı yapılmaz diyen sözde ustalar yüzünden belki 200 liraya kurtarılacak bir sorun kat kat fazlasına maloluyor bize.