Gönderen Konu: Accordum TCT Formunda  (Okunma sayısı 22243 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 112000
  • Model Yılı: '09
  • 15 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #40 : Eylül 16, 2015, 00:46:50 »
Tekrardan hayırlı uğurlu olsun. Güzel memleketimin plakasını dahi görünce içim bir hoş oluveriyor.
Camry 3.5

Toyota Club Türkiye

Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #40 : Eylül 16, 2015, 00:46:50 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '20
  • 264 kere teşekkür etti
  • 469 kere teşekkür edildi
Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #41 : Aralık 15, 2015, 16:44:35 »
ACCORD 1.6 ve 2.0 dizel 9 ileri şanzumanla Türkiye 2016 da gelecekmiş

Accordun zaten 1.6 bir motorla gelmesi şart kendi sınıfındaki bir çok araçtan üstün olmasına karşın vergisinden dolayı pek tercih edilmiyor.

Tekrardan hayırlı uğurlu olsun. Güzel memleketimin plakasını dahi görünce içim bir hoş oluveriyor.

Teşekkür ederim. Bana baştaki rakamdan daha çok sondaki 23 daha hoş geliyor :)
Gör bak neler geçiyor hayatın içinden...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '20
  • 264 kere teşekkür etti
  • 469 kere teşekkür edildi
2004 Accordum...
« Yanıtla #42 : Aralık 26, 2015, 19:21:52 »
uzun bir aradan sonra arşivden bir kaç resimle konumuzu renklendirelim :)





Gör bak neler geçiyor hayatın içinden...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #43 : Aralık 26, 2015, 22:06:15 »
Accordun zaten 1.6 bir motorla gelmesi şart kendi sınıfındaki bir çok araçtan üstün olmasına karşın vergisinden dolayı pek tercih edilmiyor.

Teşekkür ederim. Bana baştaki rakamdan daha çok sondaki 23 daha hoş geliyor :)
Aracınız hayırlı olsun. Lakin Accord tr ye gelse bile avensis ile neredeyse aynı kaderi paylaşacsktir.sinifi araçlara göre abartılacak bir yanı yok. 1.6dizel ve otomatik  gelirse o zaman işler değişebilir ama Honda tr bu özellikteki en boş accordu 130 dan dayatmaya çalışır. Sonuç 85 bine millet gider 1.4 tsi passat alir haklı olarak.
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '20
  • 264 kere teşekkür etti
  • 469 kere teşekkür edildi
Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #44 : Aralık 26, 2015, 23:18:34 »
Aracınız hayırlı olsun. Lakin Accord tr ye gelse bile avensis ile neredeyse aynı kaderi paylaşacsktir.sinifi araçlara göre abartılacak bir yanı yok. 1.6dizel ve otomatik  gelirse o zaman işler değişebilir ama Honda tr bu özellikteki en boş accordu 130 dan dayatmaya çalışır. Sonuç 85 bine millet gider 1.4 tsi passat alir haklı olarak.

Teşekkür ederim. Dediklerinize katılmamak mümkün değil. Ben bunu alırken vergisinden dolayı 12 yaşından büyük olmasına dikkat ederek aldım yoksa bu vergilerle mümkün değil bu araçlara binmemiz. Dediğiniz gibi japon araçların Türkiye pazarında tutunabilmesi için vwyi biraz örnek alması gerekiyor.
Gör bak neler geçiyor hayatın içinden...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 19 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #45 : Aralık 27, 2015, 19:01:54 »
Vergilendirme çok yanlış ülkemizde bu yüzden bu araçlar hak ettiği değeri bulamıyor. Bence Accord Mercedes kalitesinde ve konforunda bir araç malesef kaderi kötü..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '20
  • 264 kere teşekkür etti
  • 469 kere teşekkür edildi
Beyazın üstünde ayrı bir güzelsin...
« Yanıtla #46 : Ocak 01, 2016, 16:05:42 »
Dünden beri devam eden kar yağışından sonra Accordumu vurdum yollara :)

Gör bak neler geçiyor hayatın içinden...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 112000
  • Model Yılı: '09
  • 15 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #47 : Ocak 01, 2016, 16:27:19 »


Bu da benden.
Camry 3.5

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2108 kere teşekkür edildi
Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #48 : Ocak 01, 2016, 16:46:45 »
Accorda şimdi CR-V ye koyduğu 1.6 160 beygir dizel 9 ileri tam otomatik şanzımanı koyarsa piyasayı siler süpürür
Donanım olarak piyasadakilerden daha iyi şeyler yapabilir Honda. Hepsinden önemlisi Honda yol tutuşuyla bile önde olur diğerlerine göre
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 112000
  • Model Yılı: '09
  • 15 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #49 : Ocak 01, 2016, 21:08:40 »

Accorda şimdi CR-V ye koyduğu 1.6 160 beygir dizel 9 ileri tam otomatik şanzımanı koyarsa piyasayı siler süpürür
Donanım olarak piyasadakilerden daha iyi şeyler yapabilir Honda. Hepsinden önemlisi Honda yol tutuşuyla bile önde olur diğerlerine göre

O motoru civic ve accord a neden koymuyor anlamıyorum.
Camry 3.5

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '20
  • 264 kere teşekkür etti
  • 469 kere teşekkür edildi
Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #50 : Mayıs 04, 2016, 15:02:01 »
Kendi konuma yazmayalı çok olmuş. Bugünde kurumda işim yok yazayım bari son yapılanları. Gerçi ayrı konular açarak aracım hakkında paylaşımlarda bulunmuştum ama olsun :)

Aracım 250.000 km sınırına ulaştı çok şükür. Geçtiğimiz haflarda 10 bin bakımı için parça alarak değişimi gerçekleştirdim. Aldığım parçalar şu şekilde;

Eneos Premium Hyper 5W30 5Lt. :    125TL
Yağ Filtresi:                                       15TL
Hava Filtresi:                                     30TL
Polen Filtresi:                                    30TL
Arka Viraj Demir Lastiği Takımı:         10TL

Bakımı yaptıracağım ustaya subab ayarı yaptıracağımıda söyledim.(Toyotada böyle bir dert yoktu honda araçlarda benzinli ise 40bin lpgli ise 20bin kmde bir subab ayarı yapılması gerekiyormuş performans ve yakıt için). Usta daha önce toyotada formen olarak çalışmış tecrübeli biriydi ancak honda dan anlamadığı belliydi. Çünkü subablara baktı hiç bir ayar yapmadı. Ayarı çok güzel dedi kapattı.

Sonra aracımın yağ eksilttiğini daha önceki ustaların karterden kaçak yaptığını söylediklerini ilettim. Benzinle karter kısmını yıkadı etti kaçak yok deyip yağı ekledi vs. bakımlarıda yaptı 200 lira istedi 1 krşta aşağı inmedi verdim yola çıktım. Oltuya geldikten 1gün sonra aracımı kontrol edeyim dedim bir baktım ki alt tabla olduğu gibi yağ olmuş. Oltu sanayisine gittim gösterdim dediler karterden sızıyor hocam. Öyle deyince Erzurumdaki ustaya bir rahmet çıkarttım.

Oltuda karteri tamir ettirdim sıvı conta kullandılar daha önceki kullanılan conta adi bir markaymış öyle dediler şimdi güzel bir slikon kullandılar. İşçilik ve silikon ücreti dahil dost işi olduğunu söylediler 200 lira istedi usta zar zor 170 liraya indirebildim (aracı sabah 9da verdim akşam 6.30'a ancak alabildim. Karteri sökmeleri çok uğraştırmış. motoru askıya almışlar felan o şekilde yapabilmişler. Hatta yapan usta dediki aynı sıkıntıyla başka bir Accord gelse 300 lira verse elimi sürmem valla dedi. :) )

Tam sorunum halloldu derken bu sefer daha fazla bir akıntı olmaya başladı. Bir delik kapatılınca kaçacak başka bir yer bulmuş yağ, krank keçesinden yol bulmuş. Neyse onada orjinal parça yolladı çok saygı duyduğum bir arkadaşım sağolsun. Usta 40 lira işçilik alldı parçada 35 lliraydı. Şimdilik bir sızıntı gözükmüyor bir Erzuruma gidip geldikten sonra kendini belli eder sanırım. İnşallah sorun hallolmuşturda önümüzde ki işlere bakarız artık :)

Bu yağ kaçağı bana ekstra 300 liraya mal oldu. Bu aylarda tamponumu boyatmayı düşünüyordum çok kötü durumdalar çünkü. Ama nasip başka baharaymış artık. :)

Önümüzdeki bakımda şanzıman yağını ve filitresinide değiştirmeyi düşünüyorum. İnşallah mekanik olarak başka bir sıkıntı çıkarmazsa aracımda mevcut olan dolu göçüğünü(uygun fiyata halledebilirsem) ve tamponları boyattıktan sonra @Seçkin ÜNLÜSOY (10786) kardeşimin maharetli ellerine teslim edeceğim. :) Şuan aracımın mat bir rengi var.

Can sıkıcı sorunlar yaşasamda aracın kmsine veriyorum ve böyle bir araca sahip olduğum için yaptırdıktan sonra binmekten büyük keyf ve haz alıyorum. En kısa zamanda bir kaç resim paylaşacağım inşallah. Epey uzun oldu eğer okuyan varsa şimdiden çok sağolsun. :)
Gör bak neler geçiyor hayatın içinden...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 216 kere teşekkür etti
  • 270 kere teşekkür edildi
Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #51 : Mayıs 05, 2016, 08:49:11 »
Keyifli bir araçtır bindiğiniz kasa accord. Allah kazadan nazardan saklasın.

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 05, 2016, 08:55:12
Yeni aklıma geldi, sizin araç VTEC motor değil mi? Bu supap ayarına gerek var mı bu VTEC motorlarda?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '20
  • 264 kere teşekkür etti
  • 469 kere teşekkür edildi
Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #52 : Mayıs 05, 2016, 09:12:04 »
Keyifli bir araçtır bindiğiniz kasa accord. Allah kazadan nazardan saklasın.

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 05, 2016, 08:55:12
Yeni aklıma geldi, sizin araç VTEC motor değil mi? Bu supap ayarına gerek var mı bu VTEC motorlarda?

Mahmut bey gerçekten çok keyifli bir araç. 155 hp gücü istediğin anda hissettirmesi büyük bir haz veriyor. Allah cümlemizi nazardan saklasın.

Benim araç ivtec diye geçiyor. Hondaların çoğunda da subab ayarı yapıldığı söyleniyor. Kullanım klavuzunda da bakım periyotlarında yapılması gerektiği yazıyor. Aslında malzemesi olan ve bir kaç video ile gözlemlem yapan biri bile yapabiliyor bu ayarı.
Gör bak neler geçiyor hayatın içinden...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 216 kere teşekkür etti
  • 270 kere teşekkür edildi
Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #53 : Mayıs 05, 2016, 10:24:24 »
Bunu da öğrendim sayenizde sağolun. Ben vtec falan olanların supap ayarı ihtiyacı olmadığı bilgisine sahip idim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '20
  • 264 kere teşekkür etti
  • 469 kere teşekkür edildi
Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #54 : Mayıs 05, 2016, 11:23:10 »
Rica ederim Mahmut Bey :)
Gör bak neler geçiyor hayatın içinden...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #55 : Mayıs 05, 2016, 11:28:21 »
Sorunsuz binmen dilegiyle selman abi.Herhalde sanayideki ustalar Accordu gorunce fiyatida arttiriyolar.[emoji1]

LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '20
  • 264 kere teşekkür etti
  • 469 kere teşekkür edildi
Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #56 : Mayıs 05, 2016, 11:32:48 »
Sorunsuz binmen dilegiyle selman abi.Herhalde sanayideki ustalar Accordu gorunce fiyatida arttiriyolar.[emoji1]

LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Teşekkür ederim Mustafa Emre;
araca dolu vurduğunda Oltuya göçük düzeltici ustalar geldi arabayı görünce beni zengin mi ne zannettiler 2200 lira istediler göçük düzeltmeye sonra pazarlıkla 1500e kadar düştüler ama o bile çok geldiği için yaptıramadım biniyorum öylece
Gör bak neler geçiyor hayatın içinden...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2011 Auris Sport
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '11
  • 120 kere teşekkür etti
  • 222 kere teşekkür edildi
Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #57 : Mayıs 05, 2016, 11:37:10 »
Her zaman beklerim selman abi :)

Ben 10-15.000 km de bir sübap ayarı yaptırıyordum civice. 20.000 km diyorlar ama o km lerde teklemeler artıyordu. Sübap ayarı istememesi imkansız vtec motorunun. Düzgün bir ustaya sübap ayarı yaptır Selman abi arabanı daha çok seveceksin.
2011 Auris Sport
Atiker Nanofast, Eibach Pro-kit, Philips LumiLeds 5000k(farlar), Photon Xenon Effect 5000k(sisler), Cree Led 6000k (uzunlar), Amerikan Park(ayna ve sinyaller), Ayna Altı Kartalgöz Led, Ayakaltı Aydınlatma

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '20
  • 264 kere teşekkür etti
  • 469 kere teşekkür edildi
Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #58 : Mayıs 05, 2016, 11:48:57 »
Her zaman beklerim selman abi :)

Ben 10-15.000 km de bir sübap ayarı yaptırıyordum civice. 20.000 km diyorlar ama o km lerde teklemeler artıyordu. Sübap ayarı istememesi imkansız vtec motorunun. Düzgün bir ustaya sübap ayarı yaptır Selman abi arabanı daha çok seveceksin.

Bakalım Seçkin 2 aya kadar tayin sonuçları açıklanız ramazan bayramına olmadı kurban bayramına arabayı yakışıklı sokalım :)

Ben arabayı alalı 15bin km oldu benden önce de 220bin civarında motor rektifiye edilmiş. Yani 30bin kmdir doğru düzgün bir ayar yapılmamış. Otomatik civic kulllandıysan bilirsin o zaman.

 Benim araçta tekleme felan yok yada varsa ben bilmediğimden fark etmiyorum ama şöyle bir sıkıntı oluyor. Sadece motor soğukken ilk 200-300 metre gidip aracı park edeceğim zaman vites D veya R konumunda iken ayağım frendeyken veya frenden çektikten sonra gaz vermediğim sürece devir 400-500e kadar düşüyor hatta neredeyse stop edecekmiş gibi oluyor, ama motor ısındıktan sonra hiç bir sıkıntı yok. Bu olayı kış aylarından beri yaşıyorum. Ben soğuk havalardan ve 10W40 yağın kalınlığına bağlamıştım durumu ama havalar ısındı 5W30 yağ koydum durum yine aynı bu sıkıntı subab ayarından mıdır acaba?
Gör bak neler geçiyor hayatın içinden...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 756 kere teşekkür edildi
Ynt: Accordum TCT Formunda
« Yanıtla #59 : Mayıs 05, 2016, 14:05:48 »
Kendi konuma yazmayalı çok olmuş. Bugünde kurumda işim yok yazayım bari son yapılanları. Gerçi ayrı konular açarak aracım hakkında paylaşımlarda bulunmuştum ama olsun :)

Aracım 250.000 km sınırına ulaştı çok şükür. Geçtiğimiz haflarda 10 bin bakımı için parça alarak değişimi gerçekleştirdim. Aldığım parçalar şu şekilde;

Eneos Premium Hyper 5W30 5Lt. :    125TL
Yağ Filtresi:                                       15TL
Hava Filtresi:                                     30TL
Polen Filtresi:                                    30TL
Arka Viraj Demir Lastiği Takımı:         10TL

Bakımı yaptıracağım ustaya subab ayarı yaptıracağımıda söyledim.(Toyotada böyle bir dert yoktu honda araçlarda benzinli ise 40bin lpgli ise 20bin kmde bir subab ayarı yapılması gerekiyormuş performans ve yakıt için). Usta daha önce toyotada formen olarak çalışmış tecrübeli biriydi ancak honda dan anlamadığı belliydi. Çünkü subablara baktı hiç bir ayar yapmadı. Ayarı çok güzel dedi kapattı.

Sonra aracımın yağ eksilttiğini daha önceki ustaların karterden kaçak yaptığını söylediklerini ilettim. Benzinle karter kısmını yıkadı etti kaçak yok deyip yağı ekledi vs. bakımlarıda yaptı 200 lira istedi 1 krşta aşağı inmedi verdim yola çıktım. Oltuya geldikten 1gün sonra aracımı kontrol edeyim dedim bir baktım ki alt tabla olduğu gibi yağ olmuş. Oltu sanayisine gittim gösterdim dediler karterden sızıyor hocam. Öyle deyince Erzurumdaki ustaya bir rahmet çıkarttım.

Oltuda karteri tamir ettirdim sıvı conta kullandılar daha önceki kullanılan conta adi bir markaymış öyle dediler şimdi güzel bir slikon kullandılar. İşçilik ve silikon ücreti dahil dost işi olduğunu söylediler 200 lira istedi usta zar zor 170 liraya indirebildim (aracı sabah 9da verdim akşam 6.30'a ancak alabildim. Karteri sökmeleri çok uğraştırmış. motoru askıya almışlar felan o şekilde yapabilmişler. Hatta yapan usta dediki aynı sıkıntıyla başka bir Accord gelse 300 lira verse elimi sürmem valla dedi. :) )

Tam sorunum halloldu derken bu sefer daha fazla bir akıntı olmaya başladı. Bir delik kapatılınca kaçacak başka bir yer bulmuş yağ, krank keçesinden yol bulmuş. Neyse onada orjinal parça yolladı çok saygı duyduğum bir arkadaşım sağolsun. Usta 40 lira işçilik alldı parçada 35 lliraydı. Şimdilik bir sızıntı gözükmüyor bir Erzuruma gidip geldikten sonra kendini belli eder sanırım. İnşallah sorun hallolmuşturda önümüzde ki işlere bakarız artık :)

Bu yağ kaçağı bana ekstra 300 liraya mal oldu. Bu aylarda tamponumu boyatmayı düşünüyordum çok kötü durumdalar çünkü. Ama nasip başka baharaymış artık. :)

Önümüzdeki bakımda şanzıman yağını ve filitresinide değiştirmeyi düşünüyorum. İnşallah mekanik olarak başka bir sıkıntı çıkarmazsa aracımda mevcut olan dolu göçüğünü(uygun fiyata halledebilirsem) ve tamponları boyattıktan sonra @Seçkin ÜNLÜSOY (10786) kardeşimin maharetli ellerine teslim edeceğim. :) Şuan aracımın mat bir rengi var.

Can sıkıcı sorunlar yaşasamda aracın kmsine veriyorum ve böyle bir araca sahip olduğum için yaptırdıktan sonra binmekten büyük keyf ve haz alıyorum. En kısa zamanda bir kaç resim paylaşacağım inşallah. Epey uzun oldu eğer okuyan varsa şimdiden çok sağolsun. :)

geçmiş olsun sorunu hallettimşsiniz en azından ama bizim sanayilerde adam gibi usta bulmak çok çok ama çok zor, benim 98 civic te karterden yağ kaçırıyordu bende conta ve sıvı conta uygulaması yaptırdım ancak hala az az damlatıyor, benimkide 249 bin de km :D 230 binde aldım 6 7 bin tl masraf ettim çok şükür tüm sorunları düzeldi ama canıma okudu maddi manevi zaman olarak yordu beni, aracı alalı 20 bin km yakın oldu ama sübap ayarı falan hiç gerek olmadı ne tekleme ne değişik bi ses var araçta. subap ayarı gerektiğinide şimdi sizden duydum bende bir sorayım ustama bakalım ne diyecek.