0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
ciddi ciddi vw kötüleyenler var ya şaşırıyorum.dsg şanzumanda kronik bi arıza vardı ama adamlar bi çok arabanın kini ücretsiz değiştidi bu bir.ikincisi bu araçların düz vitesi de var.sadece tek bi ürün gamını komple markaya bindirmek yalnış.üçünücüsü adamlar şanzumanda kronik arıza yaşıyolar.peki hardcore toyota fanları bende 2007 elegant var.bundaki teyipke alakalı olan kronik sorundan neden bahsetmiyosunuz.50 tl lik teyip bile daha stabil çalışıyo.yada direksiyon milindeki kronik sıkıntıdan ? yada dizellerde hız sabitleyicisini yapamamalarından yada en full donanımlı arabamda bile dört cam otomatik olmamasından.corolla ve auris teki otomatik vitesin ne denli saçma çalışıp ne kada çok vites geçişlerinde yığılma yaptığını? abi at gözlüğü olmaması gerek.uzun ömürlü motor = toyota ama konfor yada performans diyince kimsenin zoruna gitmesin vw.araba artık sadece bi yerden bi yere giderken kullanılan bi araç olmaktan çıktı.heleki istanbuldaki trafik göz önüne alınırsa.araba akan insan artık konfor da istiyo.bence artık toyota dünyaca ünlü firma oldğunu falan bırakıp biraz müşterilerinin isteklerine yönelsin.benim sahip olduğum 2007 elegant corollaya çok değil 100 tl lik daha yalıtım yapmaya tenezzül etseymiş toyota bu araba ciddi manada kullanıcısına en az %60-70 daha fazla keyif verirdi.bu arada satılan dsg ve tsi lerin %70 i yakıttan dolayı.sallamaya gerek yok o dabizim ülkemizin vergi sistemyle alakalı burda hiç bir firmanın suçu yok
Arkadaslar daha önce iki tane vw aracim oldu.ilki 2007 model golf 1.6 fsi goal modeliydi.arabama yaklaşık 25.000km kadar binebildim.yakıt tüketimi oldukça yüksekti.o yüzden satmak zorunda kaldım.ikinci aracim ise 2011 model seat leon'du.60.000km'de enjektör arızası yaptı.enjektörlerle beraber egr valfinim de değişmesini ve yakıt pompasının yeniden ayarlanması gerektiğini söylediler.iki araçta da aradığımı ne yazik ki bulamadim.tekrar sorun yaşamamak adina 2014 model corolla 1.4 dizel advance aldim.şuan aracim 5000km'de.aracımın hem yakıtından hem de konfor ve donanımından çok memnunum.gerek toyota çalışanların ilgisi,gerekse toyota markasının imaji beni corolla almaya itti.kisacası önemli olan küçük motor hacimlerinden yüksek beygir güçleri çikarmak değil.önemli olan sorunsuz bir ürün ortaya koyup, onu uygun fiyata pazarlamak.Toyota'da yıllardır bu işi bence ustaca yerine getiriyor.o yüzden de yaklaşık 3 yıldır dünyanın en çok satan otomobil üreticisi.belki vw 1 litreden 272bg güç çıkarıyor ama toyota da geleceğin motor teknolojisi olan hybrit ve fullcell motor teknolojilerinde emin adimlarla ilerliyor.
50liralik teybi 25bin liralik sansimanla karsilastirmissiniz ya helal olsun.
toyota akrabalarıma ait değil..işime gelen aracı tercih ederim. burdaki sorun milletin bağnazca körü körüne kulaktan duyma saplantıları.değişeni yok boyası yok orjinal. ama araba alttan yoldaki mantara vurmuş motor dağıtmış. oorjiiinallll.otomatikte en iyisi honda ve bmw --- honda cazz-city-accord cvt bi dönem i-hift - robotize sorunlu civic ler tork konvektörlu çember sistem sorunsuz ..... --- bunu diyen hondanın robotize kullandığını duymamıştır bile.sorarım size aracın kapısı değişse ne değişmese ne ? ,,,,,1000 kişi ye sor 990 kişi mazda kral araba der ama 10 kişi alır, neden işte bu bağnaz zihniyet yuzunden.volvo dunyanın en sağlam arabası diye nam salar ama volvo servisleri debriyaj sorunuyla başa çıkmaya çalışır. baskı balata yüke dayanamazbizde biliyoruz bmw nin mercedesin iyi araç olduğunu ama çoğumuz alt gelir sınıfındanız kendi isteklerimize göre değilde piyasanın istekleri uzere araba alıyoruz.sıfır aldığım arabanın saçma sapan yerlerin zırıltı dinlemek çok mu hoşuma gidiyor... zırıltısı yok diye de her an elimde patlayabilecek bir markaya da girmem.
Sedat Bey Toyota yaş tahtaya basmaz Volkswagen mi basar?☺
bukadar yüklenilen 1.0 motorlar sorunsuz bi 100 bin km yapar mı arkadaşlar.. sanmam
Pek tabi yapar. 1.6 litre 800 küsür beygirlik F1 motorları rahat bir şekilde 3 yarış çıkarabiliyor. 1.0 litrelik motorun da pratikte bir ömür sıkıntısı olacağını sanmam.
3 yarış o bi ölçü mü? yarış arabası için yapılan bir motorla seri üretim bir mi?
1,0 motordan o güçleri almak bence zor ama hadi aldılar diyelim .Km garantisi ne olacak bu motorların.Turbosuz dizel motorlar için 1 -1,5 milyon km ömür biçilirken günümüzde 1.5-1.6 turbo beslemeli dizel motorların birçoğu 200-250 bin km releri görmüyor bile bence Turbonun olayı bu .