0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Prrofil fotosu 5yildik ama selçuk yapilmaz bu yani
Ya kardeşim valla kusura bakmayın boydan fotoğraf koymak istedim en yenisi buydu, köfteye gelince kış geldi havalar soğudu artık mangalada gidilmiyor gören gözün canı ister forumdaki arkadaşlarımızdan kardeşlerimizden affola
Sahane foto valla lafi bile olmaz biliyosun espri olsun diye dedim ama sole bi istegim vardi buaralar pekisti
III kasa ENcap'tan 37/37 puan almıştı ilk çıktığında. Yeni ENcap regulasyonuna göre aynı araç iki farklı değerlendirme puanı almış görünüyor. Birinde 3 diğerinde 4 yıldız. Aynı araca 3 yıldız verirken kemer uyarıcı sesinden 2.0 puan, 4 yıldız verirken 3.0 puan verilmiş. Örneğin yeni A3 5 yıldız almış ve Megane III'de yetişkin 83 puan, A3 82 puan, Çocuk her ikisinde de 78 puan, Yaya A3'de 66 puan iken Megane III'de 60 puan. Sürüş destek sistemlerinde ise Megane III 48 puan(3 yıldızda) ve 56 puan(4 yıldızda) almış. Özellikle uzun yol sürüş destek sistemleri, kör nokta algılayıcılar, şerit kontrol vs. puanlarda etkili artık. 2014 ile puanlar değişmiş.Şurada Audi A3 ve Megane III karşılaştırması yapabiliriz nispeten; (yorumlar ile konu gelişebilir)
Teşekkür ederim. Umarım en kısa zamanda mangal yapma fırsatı bulursun ozaman Mesaj Birleştirildi: Aralık 11, 2014, 13:55:49Hakan abi A3 eski kriterlere göremi ncap katılmış ki 5 yıldız almış puanlar aşağı yukarı aynı gibi. Toyota'da 5 yıldız almak isiyorsa demekki ncap sayesinde şerit takibi, kör noktayı felan makyajlı aurisde corollada mecbur koyacak
Saab ı ağırlığı çinlilerin sahip olduğu bir işveç-çin ortaklığı elektrikli araç üretmek iin aldı
ÇİN varsa ben yokum arkadaş.
Saab elbette ki Çinli olmayacak. Sadece sahibi Çinli olmuş oluyor. Yani Saab yine bildiğimiz Saab olarak kalacaktır. Ayrıca başka bir konuda da bahsi geçmişti. Çinliler isterse Avrupalılar kadar kaliteli ve güvenli araç üretecek potansiyele sahipler.
Sıkınıtı burada başlıyor işte İSTERLERSE ! Türkiye pazarı gibi ÇÖP bir pazarda kimse buna yanaşmaz, bilinçsiz ve hakkını aramaktan o kadar uzak bir milletiz ki hangi sektör olursa olsun elinde ki eskimiş ve kötü olan tüm teknolojisini gururla sunabiliyor. Ve sahibi Çinli olmuşsa inan şirket politikaları ister istemez onlara uymak zorunda bir çok nedene bağlı olarak. Çinin politikalarını da evinin her köşesinde görebilirsin
Durum daha farklı bence. Evet, dizel motor benzinliye göre nispeten ağırdır ancak oradaki benzinli motor da aşırı beslemeli. Yani ağırlıkları çok etkilemez(saf ağırlıklarına bakmak lazım). Diğer yandan A3 süspansiyon sistemi muhtemelen daha komplike ve ağır ki bu fark azımsanmaz. Eğer var ise deri koltuk bile önemli ağırlık farkı oluşturabilir. Diğer yandan ve en önemlisi; A3 aynı zamanda plug-in bir hybrid sistem de bulunduruyor üstünde, bence ağırlık farkını bu motor, bağlantı ve pilleri açıklar.
Hakan Hocam belirtmek istediğim aynı sınıf iki araç ve aradaki 308 km lık bir fark. 308kg lık bir farkta 308 ayrı neden olabilir.