0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Açıkçası hızları ve olası kazalar(yön, çarpma ve çarpılma noktası vs.) düşünüldüğünde araçlar pasif yönden güvenli gelmiyor bana. 55km/s. ile test yapıp(örneğin) 200km/s. hız yapabilen araçlar olması orantıda çok önemli bir bozukluk olduğunu gösteriyor teknik yönden.
Oyüksek hızlarda Allah korusun kafa kafaya bir çarpışma olsa sağ çıkma ihtimali yok ki Hakan abi. Duble yollar bu noktada iyi oldu. En azından relative hız daha az olası kazadaa.Mythbuster da yapmışlardı deney 200ile düz duvara giriyor Focus ve arka tekerleğe kadar pestil idi
Kompozitin tanımını biliyorum ama araç saclarında kullanılabikecek kompozit carbpnfiber biliyorum bir tek. Başka malzeme var mı diye o yüzden soruyorum Tekin abinin dediği mantıklı geliyor bu noktada. Yaşam alanı koruması için kompozit malzeme kullanılırken ön tarafta yumuşak metal kullanımı ile halledilebilir.Karabük üni.de makine araştırma görevlileri hem makine Müh, hem otomotiv müh. Hem de raylı süstemler müh. Öğrencilerle uğraşıyoruz. Tobb makine burslu mezunuyum
Evet ben de izlemiştim o videoyu. 193 kmh hız ile sabit, esnemeyen bir engele çarpmanin bedeli çok çok agir.
Tam katılmıyorum Enes, esnemeyen dersek daha doğrusu. Bence tam doğrusu, enerjiyi sönümlemeyen demek olur, senin de aynı düşündüğünden ya da aynısını kastettiğinden eminim.
Hiçte agır degil.Ön tampon ile arka tampon birleşiyor sadece.
Araç içinde seyahat edenler de on ve arka tampon arasında ama. [emoji4]
İşte, incecik olarak hafifliyorlar.
Zayıflamak isteyen son hız duvara carpsin. [emoji4]
Başarılı, [attach=1]
Ayni şeyi kastetmistim. Anlatim hatası yapmisim. [emoji4] Mesaj Birleştirildi: Aralık 09, 2014, 20:40:45Araç içinde seyahat edenler de on ve arka tampon arasında ama. [emoji4]
Yalnız bir noktanın daha gözden kaçmaması lazım hazır bu konu konuşuluyorken Enes. Vücudun aldığı G'nin yanında onu hangi eksende aldığı da önemlidir. Negatif, pozitif şekilde, dikey ya da yatay eksende alması arasında insan vücudu dayanımı açısından önemli farklar vardır.
Bu konular açılınca da aklıma Saab'ın iflas hikayesi geldi. Saab'ın, insan hayatını maaliyet ve daha fazla kar olgusuna değişmediği için onurlu bir şekilde iflas ettiğini düşündüğümü de belirtmeden geçemeyeceğim.Keşke Saab firmanisini bizim Türkler alıp Türkiye'de üretim yasalar.
Saab ı ağırlığı çinlilerin sahip olduğu bir işveç-çin ortaklığı elektrikli araç üretmek iin aldı