Tip: Le Mans Prototype (LM P1)
Kaporta: Carbon fibre composite
Ön cam: Polycarbonate
Vites kutus: Transversal with 7 gears, sequential
Vites kutusu muhafazası: Aluminium
Kardan Şaftı: Sabit hızlı, 3 ayaklı dalma bağlantılı şaft.
Debriyaj: ZF-çoklu diskli.
Diferansiyel: Viskoz mekanik kilitli.
Süspansiyon: Ön ve arka bağımsız, çift salıncak, ittirmeli sistem.
Yaylar: Gerilme çubukları.
Takla barı: Ön ve arkada.
Direksiyon: Hidrolik destekli.
Frenler: Önde ve arkada şift devreli hidrolik fren sistemi, monoblok hafif alaşım fren kaliperleri.
Fren diskleri: Ön ve arkada hava soğutmalı karbon diskler.
Jantlar: Dövme magnezyum jantlar.
Ön jantlar: 13 x 18 inch
Arka jantlar: 13 x 18 inch
Lastikler: Michelin radial
Ön lastikler: 31/71-18
Arka lastikler: 31/71-18
Uzunluk: 4650 mm
Genişlik: 1900 mm
Yükseklik: 1050 mm
Güç sistemi: TOYOTA HYBRID System – Racing (THS-R)
Motor: 90° V8 atmosferik
Hacim: 3,7 l
Yakıt: Benzinl
Yağlama: TOTAL
Supap: 4
Hybrid güç: 354kw / 480PS (ön ve arka birleşik)
Toplam azami güç: 736kw / 1,000PS (motor ve hybrid)
Kapasitör: NISSHINBO
Ön Hybrid Motor: AISIN AW
Arka Hybrid Motor: DENSO
Çevirici: DENSO
Kaynak:
http://www.toyotahybridracing.com/team/ts040-hybrid/