Gönderen Konu: Otomobil ile ilgili doğru bilinen doğrular, doğru bilinen yanlışlar!.  (Okunma sayısı 10234 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2854 kere teşekkür etti
  • 3226 kere teşekkür edildi
 Selam arkadaşlar, 100 yılı aşkın süredir insanoğlu otomobil kullanmaktadır. Bu süre zarfında da çeşitli kurallar ve kuralların yanında inanış, gelenekler de gelişmiştir. Bu geleneklerden bazılarının mantığı varken, bazıları soru işaretleri de barındırmaktadır. Kimi kanıksanmış bilgiler doğru, kimileri ise yanlış olabilmektedir. Ancak çoğu zaman onların doğruluğunu araştırılmak yerine gelenek şeklinde devam ettirilir.
 Aklınıza gelen, ilginç, faydalı, faydasız bu bilgileri paylaşmak eğlenceli olacaktır.

 Örneğin;
Sokak ortasına atılan paspas. Üstünden araçlar geçtikçe paspasın temizlendiğine inanılır. :) Bir noktaya kadar doğruluk payı da vardır.

Kaygan zeminde aracın lastiklerinin havası düşürülür. (Kesinlikle yanlıştır, bunun faydasının olmayacağı gibi zararı da vardır. Otomobil lastiğinin havası, sadece kum zeminde ve gerektiğinde düşürülür, normal zemine çıkınca hava ideal değerlere getirilmelidir.)

Otomobil plakasını hiç kimse aracında kullanmaz. Otomobil plakası ile kullanılmak istendiğinde alınan tepki bu idi. :)

Ağır araçlar daha iyi yol tutar, daha iyi frenler. Hayır, aynı özelliklerdeki araçlardan hafif olanı ağır olandan daha kısa mesafede durabilir. Viraj dönüşlerinde dışa kaçma kuvveti daha düşüktür.

Kirli hava filtresi Lpg'li araçlarda yakıt tüketimini düşürür. Hava emişi, motorun oksijen alma miktarını düşündüğümüzde bu mantık doğru görünebilir ancak kirli filtrenin vereceği zarar sadece motor tamircilerine yarar. Bu ayarın çok daha sağlıklı ve bilimsel şekilleri olabilir.
 
Soğuk havada silecekleri kaldırmak silecek lastiğinin cama yapışmasını önler. Evet, ancak bu sefer de silecek kol yayı özelliğini kaybeder. En iyisi sileceklerin etrafını gazete ile sarmaktır araç park halinde kalacağı zamanlar. Ayrıca buzlu ya da tozlu cam yüzeyinde silecek direk çalıştırılmamalıdır.

Mesaj Birleştirildi: Aralık 03, 2014, 11:23:34
Arizona'da, patlak lastikli otomobil içinde sevişmek yasakmış. Ön koltukta 25 arka koltukta ise 50$ cezası varmış.  :zombi2: Kaynak:http://www.sabah.com.tr/fotohaber/gundem/iste_en_garip_gelenekler_526319544376

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Yorgun Yillarim
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '12
  • 137 kere teşekkür etti
  • 314 kere teşekkür edildi
 :D :D
Birde kışın petek önüne koyulan karton var araçlarada modifiyenin aldığı son nokta:rofl: ya termik-termostat arızalı ise ne olacak??
Zaman Sadece "SEVGİYE" yenik düşer,
Geri kalan her şeyse "ZAMANA"...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2227 kere teşekkür etti
  • 3397 kere teşekkür edildi
Termostatsız arabaların hararet yapmadıgı inancı vardı birde.
Ama su radyatörde hiç durmadıgı ve sürekli döndügünden belkide hiç sogumuyordu.
Motor istenen ısıda çalışmamasına hiç girmiyorum bile.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2854 kere teşekkür etti
  • 3226 kere teşekkür edildi
 Almanya'da yapılmış bilimsel bir araştırmadan alıntı;

''Sürücülerin paralel park etme ve geri gitmek gibi manevralarının ne kadar sürdüğü gözlendi. Ayrıca ne kadar başarılı oldukları duvarla ve diğer arabalarla aralarında ne kadar boşluk bıraktıkları göz önünde bulundurularak hesaplandı.

Doktor Wolf, "Bu araştırma erkeklerin daha iyi koordinasyon sağladığını ve mekana dair daha yüksek bir farkındalık duygusuna sahip olduğunu doğruladı" dedi.

Wolf ayrıca "Bu kadınlar için büyük bir yenilgi değil ki, sadece park etmekten bahsediyoruz. Bu erkeklerin kadınlar üzerinde bir zaferi de değil" yorumunu yaptı.


Almanya'nın ünlü kadın dergisi Brigitte'nin Frankfurt Otomobil Fuarı'nda, "Kadınlar neden geri park edemez?" sorusuna yanıt aradı. Üç gün boyunca düzenlenen panellere ilgi büyüktü. Sonuçta, sorunun yanıtı bulundu. Biz de meraktan kurtulduk. Aslında yanıt herkesin bildiği gibi... Panelde konuşulanlar şöyle:

- Kadınlar erkeklerden daha dikkatli araç kullanıyor. Bunun nedeni sahip oldukları sürücülük yetenekleri konusunda şüpheci olmaları.

- Erkekler hata yaptıklarında suçu başkalarında arıyorlar. Kadınlar ise hatayı kendilerinde arıyorlar.

- Erkekler trafikte sorumsuz davranıyorlar. Kadınlar ise annelik içgüdüsü nedeniyle, çevresindekiler için de kendilerini sorumlu hissediyor ve bu yüzden aşırılı dikkatli davranıyorlar.

- Kadınlar otomobil kullanırken daha dikkatli. Çünkü trafikte agresif değiller. Bu yüzden dikkatleri dağılmıyor. Doğası gereği güç gösterisi yapmıyorlar. Erkekler ise tam tersi. Trafikte güç gösterisi yapıyorlar. Hele yanlarında bir de kadın varsa, kendilerini adeta bir savaşın içinde hissediyorlar.

- Erkekler kadınlara kıyasla ciddi kazalar yapıyorlar. Tipik erkek ve tipik kadın kazaları var. Aşırı hızla virajda yoldan çıkma ya da aşırı hızla otomobilin hakimiyetini kaybetme tipik erkek kazaları.

- Virajda kaldırıma çıkma, geri park ederken çarpma ise tipik kadın kazaları arasında gösteriliyor. Ayrıca kadınlar trafikte geçiş üstünlüğünü kendilerinde zannediyorlar. Erkeklerin kendilerine geçiş üstünlüğü vermesini bekliyor bu yüzden kaza yapıyorlar.''

Herkes için, daha saygılı, keyifli ve sağlıklı sürüşler.

Kaynak:http://www.kadinlarkulubu.com/forum/index.php?threads/kadinlar-neden-park-edemez.349994/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • power of honda
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '11
  • 26 kere teşekkür etti
  • 121 kere teşekkür edildi
Sert lastiğin daha iyi olduğu söylenirdi.

Kış aylarında doğan şahin grubunun karbüratör hava girişi kapatılırdı
Can yakıpta kalp kırma ey insanoğlu,seninde gülbenzin solacak birgün...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 43000
  • Model Yılı: '14
  • 281 kere teşekkür etti
  • 530 kere teşekkür edildi
Almanya'da yapılmış bilimsel bir araştırmadan alıntı;

''Sürücülerin paralel park etme ve geri gitmek gibi manevralarının ne kadar sürdüğü gözlendi. Ayrıca ne kadar başarılı oldukları duvarla ve diğer arabalarla aralarında ne kadar boşluk bıraktıkları göz önünde bulundurularak hesaplandı.

Doktor Wolf, "Bu araştırma erkeklerin daha iyi koordinasyon sağladığını ve mekana dair daha yüksek bir farkındalık duygusuna sahip olduğunu doğruladı" dedi.

Wolf ayrıca "Bu kadınlar için büyük bir yenilgi değil ki, sadece park etmekten bahsediyoruz. Bu erkeklerin kadınlar üzerinde bir zaferi de değil" yorumunu yaptı.


Almanya'nın ünlü kadın dergisi Brigitte'nin Frankfurt Otomobil Fuarı'nda, "Kadınlar neden geri park edemez?" sorusuna yanıt aradı. Üç gün boyunca düzenlenen panellere ilgi büyüktü. Sonuçta, sorunun yanıtı bulundu. Biz de meraktan kurtulduk. Aslında yanıt herkesin bildiği gibi... Panelde konuşulanlar şöyle:

- Kadınlar erkeklerden daha dikkatli araç kullanıyor. Bunun nedeni sahip oldukları sürücülük yetenekleri konusunda şüpheci olmaları.

- Erkekler hata yaptıklarında suçu başkalarında arıyorlar. Kadınlar ise hatayı kendilerinde arıyorlar.

- Erkekler trafikte sorumsuz davranıyorlar. Kadınlar ise annelik içgüdüsü nedeniyle, çevresindekiler için de kendilerini sorumlu hissediyor ve bu yüzden aşırılı dikkatli davranıyorlar.

- Kadınlar otomobil kullanırken daha dikkatli. Çünkü trafikte agresif değiller. Bu yüzden dikkatleri dağılmıyor. Doğası gereği güç gösterisi yapmıyorlar. Erkekler ise tam tersi. Trafikte güç gösterisi yapıyorlar. Hele yanlarında bir de kadın varsa, kendilerini adeta bir savaşın içinde hissediyorlar.

- Erkekler kadınlara kıyasla ciddi kazalar yapıyorlar. Tipik erkek ve tipik kadın kazaları var. Aşırı hızla virajda yoldan çıkma ya da aşırı hızla otomobilin hakimiyetini kaybetme tipik erkek kazaları.

- Virajda kaldırıma çıkma, geri park ederken çarpma ise tipik kadın kazaları arasında gösteriliyor. Ayrıca kadınlar trafikte geçiş üstünlüğünü kendilerinde zannediyorlar. Erkeklerin kendilerine geçiş üstünlüğü vermesini bekliyor bu yüzden kaza yapıyorlar.''

Herkes için, daha saygılı, keyifli ve sağlıklı sürüşler.

Kaynak:http://www.kadinlarkulubu.com/forum/index.php?threads/kadinlar-neden-park-edemez.349994/

Doğru olan noktaları olduğu kadar doğru bulmadığım noktalar da mevcut. Bir çok kadın sürücü aslında agresif olabilmekteler. Elinde cep telefonu ile kavşak noktasına 10 m. kala sollama yapan kadın sürücüler, yine yeşil ışık yanar yanmaz arkadan hızla gelip öndeki araçtan önce dönmek için kazaya sebebiyete yol açanlar ve bağıranlar, yol verdiğiniz de bile pedalları karıştırıp bodoslama karşıdaki araca dalanları da var. Aşırı dikkat de bazı durumlarda geneli görmeyi engelleyebilir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1.6 xei
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 111111
  • Model Yılı: '99
  • 2 kere teşekkür etti
  • 20 kere teşekkür edildi
usta bu araca hangi suyu koyalım ,10 /40  :) ne!  su mu dedin sen , suyundamı hangisi var ya  :D usta bu arca hangi yağı koyalım, 10/40 .  :lol: başka yağ yok yani , bütün yağlar boşuna üretilmiş   :rofl:
(1.3 xl1993) (1.6 xei ac 1996) (1.6xei 1999)

Kadın mezarlığa girerken başını kapıyor, dışarı çıkarken açıyor. Ölüye karşı kapayıp, diriye karşı açmak akıl almaz...N.Fazıl KISAKÜREK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2928 kere teşekkür etti
  • 2552 kere teşekkür edildi
Arizona'da, patlak lastikli otomobil içinde sevişmek yasakmış. Ön koltukta 25 arka koltukta ise 50$ cezası varmış.  :zombi2:

Notlarıma aldım  :rofl: :rofl: :rofl:
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2227 kere teşekkür etti
  • 3397 kere teşekkür edildi
Mantıgı çözemedim.
Lastik patladı yapacak bişi yok hadi sevişelim gibi bişi mi acep?  :rofl:

Bu mantıktada arabadakilerin hepsi erkek ise sorun daha büyük. Lastik patlamasın diye dua mı edicez?
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2928 kere teşekkür etti
  • 2552 kere teşekkür edildi
 :rofl: :rofl: :rofl:

Demek ki adamlar üzündütden ne yapacaklarını bilemiyorlar   :rofl: :rofl:

Her halde adamlar lastiği patlamış arabayı ticarethane gözü ile görüyorlari sadece bu iş için yapılmış gibi. Bir ara bizde de OTOBÜSÜ vardı bunun :) Bizde derken bende anlamında değil TÜRKİYEDE :)
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2227 kere teşekkür etti
  • 3397 kere teşekkür edildi
:rofl: :rofl: :rofl:

Demek ki adamlar üzündütden ne yapacaklarını bilemiyorlar   :rofl: :rofl:

Her halde adamlar lastiği patlamış arabayı ticarethane gözü ile görüyorlari sadece bu iş için yapılmış gibi. Bir ara bizde de OTOBÜSÜ vardı bunun :) Bizde derken bende anlamında değil TÜRKİYEDE :)

"Bizde" derken,
Mesaj alınmıştır.   :tamam:   :rofl:
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2854 kere teşekkür etti
  • 3226 kere teşekkür edildi
Sert lastiğin daha iyi olduğu söylenirdi.

Kış aylarında doğan şahin grubunun karbüratör hava girişi kapatılırdı
Atkı sarmış gibi dururlardı, insanda sıcak bir his yaratırlardı. :)

Doğru olan noktaları olduğu kadar doğru bulmadığım noktalar da mevcut. Bir çok kadın sürücü aslında agresif olabilmekteler. Elinde cep telefonu ile kavşak noktasına 10 m. kala sollama yapan kadın sürücüler, yine yeşil ışık yanar yanmaz arkadan hızla gelip öndeki araçtan önce dönmek için kazaya sebebiyete yol açanlar ve bağıranlar, yol verdiğiniz de bile pedalları karıştırıp bodoslama karşıdaki araca dalanları da var. Aşırı dikkat de bazı durumlarda geneli görmeyi engelleyebilir.
Benim başka hatırladığım bir araştırma vardı ama kaynak bulamadım. Ona göre bayanlar, genelde geriye doğru bakarken simetriyi çözemiyorlardı. Yani geri geri giderken direksiyonu çevirince aracın hangi yöne döneceğinin kestirimi. Onun dışında çok kaliteli araç kullanan bayanlara da denk geldim, apaçi diye nitelendirebileceklerimize de, 3 aracın park edebileceği yeri, sonradan sıkıntı yaşamamak için ortalayana da.   Yani erkekler ile aynı şeyler.

:rofl: :rofl: :rofl:

Demek ki adamlar üzündütden ne yapacaklarını bilemiyorlar   :rofl: :rofl:

Her halde adamlar lastiği patlamış arabayı ticarethane gözü ile görüyorlari sadece bu iş için yapılmış gibi. Bir ara bizde de OTOBÜSÜ vardı bunun :) Bizde derken bende anlamında değil TÜRKİYEDE :)
Kim bilir zamanında ne olmuştu da böyle bir yasa çıkmış. Söylediğin gibi de olmuş olabilir yani.

 İnsanlar, düşük hızda emniyet kemerine gerek olmadığını düşünebilmekte. Oysa çok düşük hızlarda dahi ortaya çok büyük kuvvetler çıkabilmekte. Örneğin 30km/s hız ile koşabilen birisinin(bu hıza bile erişmek çok kolay değildir) hiç durmadan bir duvara çarptığını düşünün. 40km/s ise onun %33 fazlası değil, çok daha fazlasıdır(kareli olarak artar). Fiziken hız arttıkça, kütle artar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Yaş : 24
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '12
  • 106 kere teşekkür etti
  • 142 kere teşekkür edildi
Herhalde lastiği patlak araç derken hurda olarak sağda solda yatan araçlarda yasak anlamına geliyor :D

Ön arka koltuk olayını çözemedim :D Araç sw veya ticari ise hapis cezası olmalı :D




Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2854 kere teşekkür etti
  • 3226 kere teşekkür edildi
 Acaba arka koltuğa ticari ön koltuğa doğaçlama gözü ile mi bakıyorlar. :)

 Bazı ilginç bilgiler daha, insan gerçek mi diye düşünüyor. Bazıları ise kesinlikle çok doğru ve her medeni toplumda olması ve uygulanması lazım. :)

''Avustralya/İngiltere: Taksi Şoförleri Atları Beslemek Zorunda. Şu anda Londra’daki veya Sidney’deki taksilerin atları beslemek için durduklarını hayal etmek zor. Ama tarihte bir dönem taksi şoförü olmanın gereklerinden biri de atları beslemekti. Tabii o zamanın taksileri de at arabalarıydı. Bu iki ülke o zamanlardan bu yana bu yasaları güncellemedikleri için yasa halen geçerli.

Danimarka: Aracınızı altında biri varken çalıştırmayın. Yasalarda yer alan böyle cümleler bürokrasinin nerelere kadar gidebileceğine güzel bir örnek. Fakat diğer taraftan bu hükmün yasaya konmasını gerektirecek bir durum oluşmuş ki ifade edilmek zorunda kalınmış.

İsviçre: Pazar günleri araba yıkamak yasak. Suyu korumak veya çevrecilik adına koyulmuş bir kural değil eğer merak ettiyseniz. Burada amaç başka türlü bir kirliliği önlemek: gürültü kirliliğini. Sadece Pazar sabahları araba yıkamak değil, aynı zamanda ülkede Pazar akşamları gürültü yapmak da yasak.

Finlandiya: Taksi şoförleri müzik telif hakları ödemek zorunda. Taksicilik sırasında radyo dinlemek bu ülkede parayla. Yıllık telif ücreti 85 lira gibi olsa da çoğu taksici yolcu aldığında radyoyu kapatmayı tercih ediyor.

Japonya: Yağışlı havalarda yolda biriken suları yayalara sıçratmak suç sayılıyor.''

Kaynak: http://www.ensonsaat.com/dunyanin-en-ilginc-ve-garip-trafik-kurallari/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Yaş : 24
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '12
  • 106 kere teşekkür etti
  • 142 kere teşekkür edildi
Su sıçratmak şuan türkiyedede yasak diye biliyorum cezası var biryerde okumuştum. Fakat kimse bilmiyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 43000
  • Model Yılı: '14
  • 281 kere teşekkür etti
  • 530 kere teşekkür edildi
Su sıçratmak şuan türkiyedede yasak diye biliyorum cezası var biryerde okumuştum. Fakat kimse bilmiyor.

Su sıçratmak doğal olarak aslında olmamalı, yasak denmesine bile gerek yok aslında :) ancak öyle de biçimsiz yollar olabiliyor ki bazen sürücülerde ne yapacağını,  şaşırıyor. Sular araçların güzergahı üzerinde birikebiliyor ve haliyle yayalarda hemen sağ taraftalar. Yavaş gitmek elbette önemli ancak karanlıkta görülemeyen durumlarda olabiliyor.   ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2854 kere teşekkür etti
  • 3226 kere teşekkür edildi
 Yol yapımı konusunda yolu yapanın ya da tamir edenin sorumluluğu olmalı. Ya da bakımını yapmayanın. Evet, çok uzun zamandan beri Türkiye'de de kanunen yasak, ama kanunen.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Yaş : 24
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '12
  • 106 kere teşekkür etti
  • 142 kere teşekkür edildi
Su sıçratmak doğal olarak aslında olmamalı, yasak denmesine bile gerek yok aslında :) ancak öyle de biçimsiz yollar olabiliyor ki bazen sürücülerde ne yapacağını,  şaşırıyor. Sular araçların güzergahı üzerinde birikebiliyor ve haliyle yayalarda hemen sağ taraftalar. Yavaş gitmek elbette önemli ancak karanlıkta görülemeyen durumlarda olabiliyor.   ;)

Tabiki yasak olması gerekmiyor insani olarak dikkat etmek gerekiyorda. Trafikte insan olmayan yaratıklar için koymuşlar kuralı.

Bazı yayalarda da hata var. Sürücü o an sizi göremeyebilir su birikintisinden uzak yürümek varken gel ıslat dercesine dibine giren var.

Geçen benimde başıma geldi yavaş gidiyordum. Ağacın arkasında duruyormuş ancak yanından geçerken gördüm artık çok geçti. Az da olsa su sıçramıştır. Duramadımda arkamda araçlar vardı en azından özür dileyecektim. Kaldırım baya yüksekti belki gelmemiştir ama üzüldüm yinede.

Eğer ıslandıysa muhtemelen benden sonraki araçlarda ıslatmıştır. Göl gibiydi yol. Otobüsler falanda geçiyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 45 kere teşekkür etti
  • 20 kere teşekkür edildi

Yeni araçlarla bayır aşağı giderken vitesi boşa alıp ohhhh bedeva yakıt demek. Aslında vitesteyken ayağını gaz pedalından çekse yakmayacak ama işte alışkanlık  :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Tıpkı Eski Filmler Gibisin Zamanına Göre İyiydin
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 309280
  • Model Yılı: '93
  • 500 kere teşekkür etti
  • 705 kere teşekkür edildi
:rofl: :rofl: :rofl:

Demek ki adamlar üzündütden ne yapacaklarını bilemiyorlar   :rofl: :rofl:

Her halde adamlar lastiği patlamış arabayı ticarethane gözü ile görüyorlari sadece bu iş için yapılmış gibi. Bir ara bizde de OTOBÜSÜ vardı bunun :) Bizde derken bende anlamında değil TÜRKİYEDE :)
Mobil x idi defalarca yakalandı günlerce medyada yer aldı daha sonra otobüs minibüse döndü :)

Mesaj Birleştirildi: Aralık 03, 2014, 18:59:37
Araba geri giderken km çalışmaz diye iddiada bulunanlar aracın ön kısmına cd yapıştıranlar sebebini sorunca radara düşmez diyenler  :lol: