0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Ben de 36 tavsiye ederim karlı zeminler için. Evet, konfor azalacaktır ama çekiş, tutunma artar karlı zeminlerde Sedat. Bu arada aracın Hb kasa olduğu için arka ile ön farklı basınç olabilir, onu da kontrol edip emin olmak lazım. Ben UG8 lere öne 33-34 ve arkaya 31-32 basıyorum. Tabi bu değerler pompadan pompaya da değişiyor, onu da göz ardı etmemek lazım. Bende önler mak 35 arkalar ise 33 psi. Tabi hava kontrolünde lastiğin soğuk olmasına dikkat etmek lazım. Soğukken 34 psi olan lastik ısındığında 40 psi gibi değerler alabilir, biz soğukta ayarlamalıyız. Bu soğuktan kasıt da havanın soğuk olması değil, lastiklerin kullanılmamış, en az 1 saattir duran ya da 5 km den az kullanılmış lastik demektir genel olarak.
Kış mevsiminde lastik basınçlarını düşürmek gerekir.
Dogru bilinen yanlışlara verilebilecek en iyi örnek.Basınç arttırılması lazım.
O zaman ben hiç dokunmayayım Ahmet hocam 36 psi kalsın, zaten lastikler stock Dunlop
Açıklamalar ve bilgilendirme için teşekkürler Ahmet bey
Ahmet abi açıklamada bulunmuş, bende bir ilave yapayım yazın lastik basınçlarıda biraz düşürülebilir nedeni ısınan yol ve lastik yüzünden lastik içerisindeki ısınan havanın genleşmesidir
Mesut,Havası azaltılan lastigin yanakları daha fazla esneyecek ve sonucunda daha fazla ısınacaktır. Daha fazla ısınan lastiginde katlar arasında zaafiyet başlayacaktır.Buda egitimden kalan bir bilgi idi.
eski topraklar karlı zeminde yolda kaldıkları zaman lastik havalarını düşürür ve yola devam ederler.