0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
130 bg olan coupe meganlara bakmistim bi ara normal olanlariyla aradi fiyat farki coktu ilk defa dizel bir araba dusunduk ondan sonra bir ust kasa corolla baktik dizel bir tanidigimiz satiyordu temiz 100 bin km de falandi ama malesef vazgectik bu sene dizel araba olsaydi çok iyi olcakti okulum biraz uzakta artik metrebus otobus
Zaten pek ucuz değildi.Son zamlarla mantıklı olmaktan uzaklaştı
gtline oluyor o yüzden fiyat farkı olur. Koltuklar direksiyon gösterge dış görünüş kompe değişiyor. Ama en güzel tabi 130 bg dci motor tam bir öküz
metrebusede zam gelmiş napcaz biz ya yeni motor aldim 13 kuruş yakiyor 15 liraya 140 km gidiyorum en ucuzu
Hakikatten motora bile binebilirim ben.Ben hemde. [emoji2]
motor hacmi 1.5 lt atmosferik olacağı kesinse ve hybrid bir sisteme sahip değilse asya'da satılacak demektir. türkiye'ye geleceğini sanmam ancak 1.5 lt 130 hp turbo beslemeli ve daha yüksek torklu olma ihtimâline de inanıyorum. honda da yakında 1.5 lt turbo benzinli motorlarını tanıtacak. o zaman işler değişebilir.
Bu 1.5 in espiris nedir, fordun da yeni nesil butun dizel ve benzinlileri 1.5 olacak bildigim kadari ile.
gelişen teknoloji ile beraber araç için yeterli olacağı düşünülen güç ve tork değerlerini daha düşük silindir hacimlerinden alabiliyorlar. mazda da 1.6 lt hacimden 1.5 lt hacime geçti, üstelik beygir gücü 15 hp arttı. yüzeysel düşünürsek üretici firma için maliyetin düşmesi anlamına da geliyor. ford'ta durum biraz daha farklı. 1.4 lt tdci ve 1.6 lt tdci olarak iki ayrı silindir hacminde motor üretmek yerine 1.5 lt dizel motoru üst düzey teknoloji ve biraz daha yüksek turbo basıncı ile hem focus hem de fiesta gibi araçlarda kullanacaklarını düşünüyorum.
spor otomobil?Kaputun altında 130 beygir gücüne sahip (112 kW) ve 150 Nm tork değerine sahip olması beklenen ........den sonrası aracın baştan çöp olacağının göstergesi..bu toyota neden turbo yapmıyor?yoksa yapamıyor mu anlamıyorumMesaj Birleştirildi: Kasım 24, 2014, 18:56:54o zaman işer değişiritoyota da misilleme olarak 1.6 133 bg 161nm tork üreten yeniGreen Valve motoru tanıtır,
Bence Toyota çok gelenekçi ve pimpirikli bir marka.. Aynı mazda gibi... Yeni bir şeyi hemen piyasaya sürmüyor. Uzun yıllar bekletiyor. Risk alamıyor. Sorun verirse imajı düşecek diye düşünüyor bence. Turbo benzinli araçlarını sürmezse Toyota bence Türkiye piyasasında geride sayacak!
inşallah beter olur beğenmediğimiz pejo bile 1.2 thp motorla 130 hp güç alıyor.ha toyotanın eski turbolu motorları yurt dışında vardır ama ben görmediğimi sürece çöptür.Yine ford 1.lt ecoboost ile harikalar yaratıyor.Artık biri bana gelipte toyotanın bir bildiği var diyenlere gülüp geçeceğim.kusura bakmasında peugeot motor seçenekleri ve kalitesi olarak toyotadan iyi...
Size katılıyorum. Toyota Türkiye bence pek çok firmanın gerisinde kalacak ve kalmaya devam edecek böyle devam ederse... Toyota Türkiye hala 93-98 AE101 kodlu kasanın sorunsuzluk ekmeğini yiyor. Millet hala Türkiye'de Toyota alıyorsa Efsane kasaya borçludur... Toyota Türkiye VVT ile atmosferik motorla devam ederse bence bir yere kadar devam eder. Sonra diğer markalar kendisini geçer ki satış rakamlarına bakıldıuğı zaman geride sayıyor bence...99-2000 kasada talihsizlik yaptı toyota....2001-2002 ilk VVT mikronluk hatalı üretim motorlar ve yanma odasına yağ karışması ve yağ yakan araçlar sattı.2003-2007 kadar ki kasalar oldukça iyiydi. Fakat izolasyon hala yerlerde....2006-2010 ilk yarısındaki 5 vitesli manuel D4D dizel motor iyi de 1.4 olması sıkıntı. Aynı yıllardaki MMT şanzımanlı Dizellerde sıkıntılar aldı başını gitti.2010 'dan sonraki 6 vitesli D4D 205 NM 'lik motorlarda sıkıntılar yaşadı. Bence müşterinin isteklerini düşünmüyor Toyota kendini düşüünyor....